Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xniieeenke schreef:Zonder zadel rijden heb je een andere houding (en het is ook nog eens slecht, maar dat ter zijde) en hierbij lijkt het alsof je ietwat te groot bent, maar misschien valt het met zadel wel reuze mee!
elenaMM77 schreef:elinmarise,
deze pony gaat op zich nog wel,
maar ik denk dat je je er wel bewust van moet zijn, dat je een voorliefde schijnt te hebben voor kleine ponies.. En dat je misschien langzaam maar zeker toch moet gaan overwegen om grotere ponies te gaan rijden of over te stappen naar de paarden.. Want ook al past deze dan wel, je zoekt wel erg de ondergrenzen uit voor wat passend is voor je.. Bij deze pony lijk je met je bovenlichaam al te vouwen op de pony, nu is dat niet duidelijk of dat een balansprobleem is bij je, of omdat je niet meer lekker zit in verhouding tot de pony. kwa lengte v.s. grote past het.. of je met jouw lengte en balans nog lekker op deze pony past zonder zadel, is voor mij niet 100% zeker..
men zegt hier terecht het is geen rijkundig topic..Echter, sommige mensen kunnen te groot zijn voor een pony maar er toch nog op passen, omdat ze bijvoorbeeld een hele goede zit en balans hebben en het paardje ongestoord kunnen laten lopen.. Bij jouw denk ik dat je balans en zit nog niet optimaal is en dat je daardoor eerder een pony in de weg zult zitten, ook al past het nog wel.
rijtechnisch is niet 100% los te koppelen van te groot/te zwaar zijn.. daarom zie je soms bij dezelfde verhouding soms verschillende antwoorden staan.. bij de een klopt het plaatje van de balans nog wel, bij de ander net niet meer.
fohadie schreef:Zullen we weer ontopic gaan voordat dit topic gesloten wordt?Is al meerdere malen een hulk geweest dat dit topic gesloten wordt bij oftopic gaan. Graag alleen reacties als: past of te groot. En serieuse foto,s natuurlijk.
zijn al meerdere topics over IJslanders en of dit wel of niet past.
Anoniem schreef:xniieeenke schreef:Sommige mensen zijn vzo veel te groot en vinden zichzelf een goede balans hebben maar het word al snel veel te erg
Weet je wat, laat ook maar. Je wil koste wat kost je zin doordrijven dus ik ga niet eens meer met je in discussie. Fijne dag verder.