Ik hoop het aan de ene kant niet dan word het nog gekker daar... met vroeg in de rij staan enz. en ik vind dat fjorden en hafjes (grote pony's,paarden) dat ze veeeeel meer ruimte nodig hebben! tis nog gevaarlijk ook als een klein kind op zo'n grote pony gaat zitten en die pony bokt ofzo. ik ben er niet zo'n voorstander van
Ik vind het nu ook wel prima maar ze moeten wel meer grote shetten/welshjes nemen maar volgens mij doen ze daar een beerje rustig mee ieder jaar 2 grote ofzo erbij
Weet niet kan wel er was ook zon meisje die hem meekreeg en die ging er op zitten(hij begon een beetje te bokken logisch) en toen zei ik dat het een lp was en geen rijpony en toen stapte ze af en bracht ze hem terug
Als het zou gebeuren zou ik wel rustige en meegaande paarden doen. Fjorden kunnen (!) erg sterk en eigenwijs zijn. Niet dat ze allemaal zo zijn, maar imo zou dat beter kinnen zijn.
Dat meisje kreeg hem mee als lp maar ze dacht volgens mij dat je daar alleen mee mocht stappen ze bracht hem terug omdat ze er niet op rijden kon maar dat zou ik ook doen als er nog veel rijpony 's stonden die groot zijn
IK WIL TE GRAAG TERUG! eigenlijk weet ik niet wat zo leuk is aan pcc ik heb hier zelf 2 shetlanders thuis maar ppc blijft toch geweldig ! gaan jullie mee met die boswandeling die ze elke zaterdag maken?? ik niet dan is het lekker rustig in het park hahah