Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KittyDylan schreef:Haii. Ik ben ook een Schleich verzamelaar. Ze zaten eerst allemaal in een doos, waardoor ik geen nieuwe meer kreeg. Nu heb ik ze ergens mooi neer gezet en krijg ik misschien nieuwe![]()
Ik heb er nu meer dan 20. Mijn eerste was de Quater Horse vos merrie. Uit 2000 volgens mij.
SchleichxZoe schreef:KittyDylan schreef:Haii. Ik ben ook een Schleich verzamelaar. Ze zaten eerst allemaal in een doos, waardoor ik geen nieuwe meer kreeg. Nu heb ik ze ergens mooi neer gezet en krijg ik misschien nieuwe![]()
Ik heb er nu meer dan 20. Mijn eerste was de Quater Horse vos merrie. Uit 2000 volgens mij.
Cool! Wil je miss een foto plaatsen van de Quater horse?
Mitchielove schreef:Hoi allemaal,
Ik ben weer bezig geweest, heb (eindelijk, woehoe) een mentuig iets gemaakt, ook een exceem deken voor de palomino hengst Bamboo (zo heet hij)
Ik heb ook een rijsetje van vilt gemaakt, een bosal hoofdstel, twee neckropes en een arabisch showhalster gemaakt.
Ik zal in het weekend foto's plaatsen.
En een vraagje, hoe oud zijn jullie allemaal?
Ik ben namelijk 14 en ik voel me best wel oud, maar ik kan ook verkeerd zitten hoor, misschien ben ik wel de jongste![]()
Groetjes!!!
p.s. volgen jullie ook WIDM (wie is de mol) en wie denken jullie? Ik vind Sofie verdacht, maar veel mensen zeggen Susan, omdat veel aanwijzigingen naar haar wijzen, maar die mis ik altijd allemaal.....
1D_Schleich schreef:Mitchielove schreef:Hoi allemaal,
Ik ben weer bezig geweest, heb (eindelijk, woehoe) een mentuig iets gemaakt, ook een exceem deken voor de palomino hengst Bamboo (zo heet hij)
Ik heb ook een rijsetje van vilt gemaakt, een bosal hoofdstel, twee neckropes en een arabisch showhalster gemaakt.
Ik ben namelijk 14 en ik voel me best wel oud, maar ik kan ook verkeerd zitten hoor, misschien ben ik wel de jongste![]()
Groetjes!!!
p.s. volgen jullie ook WIDM (wie is de mol) en wie denken jullie? Ik vind Sofie verdacht, maar veel mensen zeggen Susan, omdat veel aanwijzigingen naar haar wijzen, maar die mis ik altijd allemaal.....
Leuk! Ben benieuwd naar de foto's!
Ik ben ook 14, maar ik snap wat je bedoeld! Ik zou eigenlijk niet kunnen gokken hoe oud jullie allemaal zijnXD
Ik volg t ook! Ik denk Susan de mol, Sofie de winnaar en Freek (vind die gast ZO geweldig eaXD) de verliezer:(
1D_Schleich schreef:Mitchielove schreef:Hoi allemaal,
Groetjes!!!
Ik ben ook 14, maar ik snap wat je bedoeld! Ik zou eigenlijk niet kunnen gokken hoe oud jullie allemaal zijnXD
Ik volg t ook! Ik denk Susan de mol, Sofie de winnaar en Freek (vind die gast ZO geweldig eaXD) de verliezer:(
Kerewinetje schreef:1D_Schleich schreef:
Ik denk dat ik de jongste ben ik ben dit jaar 11 geworden xD maar voel me 13 xD
Ik heb in 1 jaar tijd 45 paardjes gespaard mijn eerste was de pinto hengst en mijn laatste (gister gekocht xD) is de zebra hengst er komen gemiddelt 2 paardjes per week er bij![]()
Ik heb laatst een rode stal gemaakt ben best wel blij! Ook al hou ik niet zo van rood
Ik heb een hoofstel van wol gemaakt foto's volgen
Valkjelover schreef:naarppc schreef:[quote="terrabeertje
ligt eraan, van paarden is het anders dan van bijvoorbeeld konijnen of haaien.
Nee toch ?