Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SchleichxZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:54

hier ben ik dan, eindelijk met mijn cremmelo repaint én mijn geschoren repaint!

hier mijn cremmelootje:
http://oi60.tinypic.com/k0hcew.jpg

hij is dus best oke gelukt.

nah ja, hier mijn geschore paardieeee:
http://oi60.tinypic.com/2ilg4sl.jpg

en ik wil op het oude 2013 haffie model ook een repaint maken. ik ga hem haflinger laten (ben namelijk haffie gek XP) k ga hem lichter maken. iemand nog tips?

http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=& ... 6156087733

zo als deze!

oja, en voor arabier kuddes, kun je dit mischien gebruiken!
http://www.dierenenfiguren.nl/index.php ... 87&lang=NL
papo is minder mooi dan schleich maar ook best leuk en goedkoper. ik vind het opstaande-shire-veulen leuk! verzend kosten 7 euro dus intotaal 10,-...

LicentioFide

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:55

Superleuke repaints!!

SchleichxZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:58

Dankieeee!!!!!

Mitchielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:18

Hoi allemaal,
Ik ben weer bezig geweest, heb (eindelijk, woehoe *\o/* ) een mentuig iets gemaakt, ook een exceem deken voor de palomino hengst Bamboo (zo heet hij)
Ik heb ook een rijsetje van vilt gemaakt, een bosal hoofdstel, twee neckropes en een arabisch showhalster gemaakt.
Ik zal in het weekend foto's plaatsen.
En een vraagje, hoe oud zijn jullie allemaal?
Ik ben namelijk 14 en ik voel me best wel oud, maar ik kan ook verkeerd zitten hoor, misschien ben ik wel de jongste :D
Groetjes!!!
p.s. volgen jullie ook WIDM (wie is de mol) en wie denken jullie? Ik vind Sofie verdacht, maar veel mensen zeggen Susan, omdat veel aanwijzigingen naar haar wijzen, maar die mis ik altijd allemaal.....

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:27

Ik ben ook 14 :D

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:32

Dit is mijn eerste ontwerp :')
Halster met leer er opgeplakt :+
Dit is mijn stoere hengst Navagio :')
1. Afbeelding
Mijn 2de ontwerp bondonderlegger
En mijn merrie sunshine :')
2. Afbeelding
3. Afbeelding
En dan nu mijn blingbling frontriem
3de ontwerp
Met mijn pony penotti :')
4.Afbeelding
Ik heb eventjes snel foto's gemaakt met mijn ipad dus niet goeie kwaliteit :o

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:43

Leuk!! Repaints zijn goed gelukt en de tuigdingetjes ook :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:53

Haii. Ik ben ook een Schleich verzamelaar. Ze zaten eerst allemaal in een doos, waardoor ik geen nieuwe meer kreeg. Nu heb ik ze ergens mooi neer gezet en krijg ik misschien nieuwe *\o/*
Ik heb er nu meer dan 20. Mijn eerste was de Quater Horse vos merrie. Uit 2000 volgens mij.

SchleichxZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:56

KittyDylan schreef:
Haii. Ik ben ook een Schleich verzamelaar. Ze zaten eerst allemaal in een doos, waardoor ik geen nieuwe meer kreeg. Nu heb ik ze ergens mooi neer gezet en krijg ik misschien nieuwe *\o/*
Ik heb er nu meer dan 20. Mijn eerste was de Quater Horse vos merrie. Uit 2000 volgens mij.

Cool! Wil je miss een foto plaatsen van de Quater horse?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:58

SchleichxZoe schreef:
KittyDylan schreef:

Cool! Wil je miss een foto plaatsen van de Quater horse?

Tuurlijk. Zoek er wel eentje. Heb van allemaal een paspoort-foto. Ben nu bezig met 'paspoortjes' maken.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:01

Quater Horse, Merrie, Vos. Naam: Vosje :+
Afbeelding

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 09:52

Jippieee! Ik heb mijn eerste deken gemaakt met van die kruisriemen onderlangs met gespjes! En hij is ook nog eens waterdicht! ( mijn schooltas wat kapoet, dus ik heb hem helemaal geslacht, er was nauwelijks meer iets van over :') ) En ik heb er meteen nog een halster van lint bijgemaakt. En omdat het gelukt was met die deken, dacht ik, ik kan er best nog wel een maken! ( het was echt niet al 22:30 hoor ) dus ik heb er nu al twee! *\%/*

Fotoo!

Het complete set van Tyson ( zo heet ie ) bestaande uit deken, halster en peesbeschermers in de verkeerde kleur :+
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GUW3DOMG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-CSUP33ES.jpg

Het halster alleen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-DVUVJOKI.jpg

En deken nummero twee, hij was eerst voor de fjord, maar daar hing ie nogal raar, dus nu is die voor Lilly mijn arabier :j
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RRYQQWJC.jpg

Ik ben er best trots op en ik ga er zeker nog meer maken :9

Trouwens ik ben 12...

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 09:59

Mooi. Hoe maak je die?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:18

Ik mag er ook een paar opnieuw gaan schilderen *\%/*

1D_Schleich

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:48

Hoihoi allemaal, ik ben nieuw hier, en ik heb ook pas 4paarden(ik koop er ieder jaar 1 als we in Oostenrijk op wintersport gaan) maar ik vind het wel heel erg leuk om te 'knutselen' met tuig enzo. Ik gebruik alleen nog maar suède aangezien ik niets anders in huis hebXD
Hier zijn mijn eerste dingen

Afbeelding
Afbeelding
Lichtblauw karrentuig, ga waarschijnlijk nog uitbreiden, maar tot nu toe ziet t er zo uit. Heb nog geen kar, maar heb een oude multomap die ik waarschijnlijk ga gebruiken omdat ik m anders toch weg gooiXD. past op fries(foto), maar ook op de haflinger en fjord.
Afbeelding
Afbeelding
Simpele verstelbare halsters en touw/'vergeten hoe zo'n ding heet #dom...'

Hoor graag wat jullie er van vinden, ik werk op dit moment gewoon met wit garen omdat ik dat wel leuk vind afsteken, Miss ga ik binnenkort eens de naaidoos van m'n moeder plunderen.

Ik zou ook graag een dekentje haken, iemand een patroontje? Want ik kan m wel gewoon recht minderen, maar zou m graag een beetje rond laten lopen rond de hals.

1D_Schleich

1D_Schleich

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:53

Mitchielove schreef:
Hoi allemaal,
Ik ben weer bezig geweest, heb (eindelijk, woehoe *\o/* ) een mentuig iets gemaakt, ook een exceem deken voor de palomino hengst Bamboo (zo heet hij)
Ik heb ook een rijsetje van vilt gemaakt, een bosal hoofdstel, twee neckropes en een arabisch showhalster gemaakt.
Ik ben namelijk 14 en ik voel me best wel oud, maar ik kan ook verkeerd zitten hoor, misschien ben ik wel de jongste :D
Groetjes!!!
p.s. volgen jullie ook WIDM (wie is de mol) en wie denken jullie? Ik vind Sofie verdacht, maar veel mensen zeggen Susan, omdat veel aanwijzigingen naar haar wijzen, maar die mis ik altijd allemaal.....

Leuk! Ben benieuwd naar de foto's!
Ik ben ook 14, maar ik snap wat je bedoeld! Ik zou eigenlijk niet kunnen gokken hoe oud jullie allemaal zijnXD

Ik volg t ook! Ik denk Susan de mol, Sofie de winnaar en Freek (vind die gast ZO geweldig eaXD) de verliezer:(

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:55

1D_Schleich schreef:
Mitchielove schreef:
Hoi allemaal,
Groetjes!!!

Ik ben ook 14, maar ik snap wat je bedoeld! Ik zou eigenlijk niet kunnen gokken hoe oud jullie allemaal zijnXD

Ik volg t ook! Ik denk Susan de mol, Sofie de winnaar en Freek (vind die gast ZO geweldig eaXD) de verliezer:(

ik 12 :o

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:11

1D_Schleich schreef:
Mitchielove schreef:
Hoi allemaal,
Groetjes!!!

Ik denk dat ik de jongste ben ik ben dit jaar 11 geworden xD maar voel me 13 xD
Ik heb in 1 jaar tijd 45 paardjes gespaard mijn eerste was de pinto hengst en mijn laatste (gister gekocht xD) is de zebra hengst er komen gemiddelt 2 paardjes per week er bij *D

Ik heb laatst een rode stal gemaakt ben best wel blij! Ook al hou ik niet zo van rood
Ik heb een hoofstel van wol gemaakt foto's volgen

1D_Schleich

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:32

Kerewinetje schreef:
1D_Schleich schreef:

Ik denk dat ik de jongste ben ik ben dit jaar 11 geworden xD maar voel me 13 xD
Ik heb in 1 jaar tijd 45 paardjes gespaard mijn eerste was de pinto hengst en mijn laatste (gister gekocht xD) is de zebra hengst er komen gemiddelt 2 paardjes per week er bij *D

Ik heb laatst een rode stal gemaakt ben best wel blij! Ook al hou ik niet zo van rood
Ik heb een hoofstel van wol gemaakt foto's volgen

Zo! Das al een hoop paarden!ik heb er dus pas 4 en er komt er 1 per jaar bijXD ik was dit jaar al erg blij dat er EINDELIJK een fjord bij stond! Is die in Nederlands eigenlijk al te krijgen?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:33

Ik heb er meer dan 25 +-

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:38

heeyyy, wat is de schaal van schleich?

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:49

terrabeertje schreef:

ligt eraan, van paarden is het anders dan van bijvoorbeeld konijnen of haaien.

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:29

naarppc schreef:
terrabeertje schreef:

Nee toch ?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:30

Jawel want anders is een puppie in het echt net zo groot als de shetlanders in het echt :Y)

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:36

Valkjelover schreef:
naarppc schreef:
[quote="terrabeertje

Nee toch ?

Jawel, want konijnen zijn in verhouding veel groter dan paarden :+
Schaal paarden is namelijk 1:18 geloof ik, konijnen zijn 1:6 ofzo (weet ik niet helemaal zeker) en haaien enz. zijn 1:32