Showtuig

Stalsetje

Voerzakken
https://picasaweb.google.com/lh/photo/j ... directlink
Morgen post ik de rest van de foto's even.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nienke98 schreef:@ Howrse, supper leuk tuig, ik vind die deken ook leuk gemaakt (dat showtuig is van suede toch?)
@ anikailove Ik heb me ingeschreven voor je wedstrijd, ik heb je ook al een pb gestuurd! :]
@ Pbl Bij ons in de V&D liggen de paardjes altijd door elkaar gewoon niet normaal meer... Bij onze Intertoys hebben ze ook amper nieuwe Schleich wel irri. Gellukig hebben we ook een heel goed hobby winkeltje waar ze ook Schleich verkopen die in de vitrine staan.
Misschien heeft iemand wat aan deze site > http://www.schleich-shop.eu/
Ik bestel hier vaak mijn Schleich het scheelt nogal met de prijs en als je in 1x veel koopt heb je de verzendkosten er zo uit.
BernetteO schreef:Ik heb laatst ook de IJslander merrie, hengst en veulen gekocht(met een echte in de wei moet ik die natuurlijk hebben!)
Maar nu wil ik misschien nog een keer de IJslandermerrie kopen en dan repainten naar mijn eigen merrie.
Verven jullie altijd het hele model over? of laat je soms de originele kleur zitten? Zie je dat dan goed?
ik vind het neusje van die merrie namelijk echt helemaal het neusje van mijn merrie, net als de ogen, maar de rest moet wel anders... Dus ik ben benieuwd hoe jullie het doen, of jullie dus wel eens de originele verf zichtbaar laten.
eclair93 schreef:jongens!
ik heb eindelijk een deelnemer voor mijn wedstrijd!
maar er gaan ook nog mensen foto's maken, dus dat komt mooi uit!
misschien dan eindelijk 5 deelnemers?
Wiekenmeisje schreef:eclair93 schreef:jongens!
ik heb eindelijk een deelnemer voor mijn wedstrijd!
maar er gaan ook nog mensen foto's maken, dus dat komt mooi uit!
misschien dan eindelijk 5 deelnemers?
Misschien een blonde vraag, maar wat is je adres van je site?
Ik denk dat er wel meer mensen mee willen doen..
Maar als het niet bekend is dan gaat het nogal moeilijk!