O ja!! Dat zou echt heel leuk zijn! Of als ze van schleich een 'race-shetlander-met-ruiter' maken. @Zoek op youtube naar: Shetland cross. Zoiets bedoel ik.
Palmbierlove
Geplaatst: 16-01-12 20:02
leuk dat er zoveel animo is voor mijn wedstrijd, ik wacht jullie foto's af, degene die al hebben meegedaan bedankt
@ Deena ik heb nu ook foto's gestuurd voor jouw wedstrijden
ik heb van Bullyland een race sulky gekocht, hij is echt leuk, binnenkort komen foto's
ik ga nu alvast een opzet maken voor het nieuwe topic in word, als er al mensen zijn die een foto van hun verzameling, tuigcreatie of repaint hebben voor de openingspost, mogen die al gepb't worden, en als je een eigen site hebt, wil je die er dan ook bij vermelden, dan komt dat bij de foto te staan..
horses007
Geplaatst: 16-01-12 20:02
ja ik vond ook wel dat ze een beetje meer andere posities in schleich mogen maken! Of als rijsetje een NH set bv. barebackpad,touwhalster en een ruiter die zijn armen spreid
Okeej, er komen hier zoveel afkortingen langsxD Kunnen de mensen die veel bullyand dingen hebben ff mij pb'en met foto's? Ik kijk graag of ik die ook wil enz. want als daar een sulky van is enzo......? Ik ga bijna mijn dingen voor de fotowedstrijd sluiten, nouja op de 25'ste dat is nog net ijna maar ik heb nu 5 personen die meedoen...
Okeej leuk! Dit is een best gezellig topicxD. heeft iemand een goede foto van een zadel als voorbeeld voor een schleich zadel van skai? ( zwart skai ) En, ook van een hoofdstel, van zwart, donkerpaars of lichtroze suede?
13euro betaal je ook voor een recenter setje, hoor..
Suzie99
Geplaatst: 16-01-12 21:21
elinevandijk schreef:
die heb ik ook! gewoon hier in de winkel te koop!
Echt? die moet is ook nog!!!!
Wiekenmeisje
Ik ben bezig met mijn geniale idee voor de valentijn wedstrijd! Ga nu foto's maken! (A)
xDeena_
Ja idd, hij is echt niet te koop, hij lijtk misschien op de recreatie set, maar het is hem niet. Hij is veel ouder, ik heb hem zelf al gekocht voor 20 euro, dus ik vond 13 euro wel een redelijk lage prijs