Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nina_love schreef:De meningen zijn dus verdeeld XD
Maargoed zij is 1.41m ik 1.75m =D
Ik vind mezelf in elk geval wel degelijk te groot. Daarom rijd ik haar ook niet meer. Was gewoon benieuwd wat jullie zouden zeggen =D
Spy schreef:Nina_love schreef:De meningen zijn dus verdeeld XD
Ik vind mezelf in elk geval wel degelijk te groot. Daarom rijd ik haar ook niet meer. Was gewoon benieuwd wat jullie zouden zeggen =D
Die van mij is ongeveer 1.45 en ben zelf 1.74, ongeveer hetzelfde als jou dus. De meeste zeggen bij mij dat het gewoon nog past, en dat vind ik bij jou eigenlijk ook wel zo.
Tuurlijk, het staat minder mooi dan zo een klein mini mensje wat er perfect op past. Maar echt TE GROOT vind ik een beetje overdreven.
Ma_ris_ka schreef:Spy en Nina_love vind ik wel te groot worden..
Nina_love schreef:hmm ik vind het bij jou toch nog net wat beter lijken als bij mij. Maar ach ik zit er ook zelden op. Het was 4 maand geleden dat ik er voor het laatst een paar minuutjes opgezeten had :p
Spy schreef:Ma_ris_ka schreef:Spy en Nina_love vind ik wel te groot worden..
Mooi dat ik dan al meer dan een jaar uitgegroeid ben?
Kan niet echt 'te groter' worden tegenwoordig.
Nina_love schreef:hmm ik vind het bij jou toch nog net wat beter lijken als bij mij. Maar ach ik zit er ook zelden op. Het was 4 maand geleden dat ik er voor het laatst een paar minuutjes opgezeten had :p
Ik denk omdat die van mij wat steviger gebouwd is en omdat misschien mijn eigen 'bouw' net wat anders is?
Het is trouwens wel net als de jouwe een New Forest.
Nienke1308 schreef:Nina_love schreef:De meningen zijn dus verdeeld XD
Jou vind ik te groot, dat meisje past er beter op qua lengte.
Ma_ris_ka schreef:* zucht * met 'te groot worden' bedoel ik uiteraard niet dat jullie fysiek zichtbaar met de dag groeien, maar dat het mijn 'grens' van past tot te groot toch net wel passeert.. met 'te groot worden' bedoel ik dus niets anders dan in principe 'te groot', maar aangezien het niet dramatisch te groot is probeerde ik het louter wat te nuanceren.. wat korter door de bocht dan Spy; sorry, vind je te groot