Nietes schreef:Ff testen wat hier uit komt:
Ik ben 1.65
Eisen:
Druk/ vervelend vind ik leuk
Moet her hele jaar buiten kunnen.
Lekker zitten zonder zadel
aanleg voor sprinhen
Buiten kunnen alle paarden

Tinker (kunnen ook springen)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lies1994 schreef:Nietes,in ieder geval een wat breder paard....toch tinkie misschien?
Ik ben 18,rijd 7 jaar , ben 1.75 m en ben toevallig echt op zoek naar een pony/paard!
Liefste de stokmaat 155-163 (mag ietsjes afwijken).
Kleur maakt niet echt uit.normaal hou ik helemaal niet van bont maar pas zag ik er een waar ik dan weer wel helemaal verliefd op was (helaas al verkocht).
Ik doe vooral dressuur en heel af en toe een klein sprongetje. Wil er ook in de toekomst wel wedstrijdjes mee rijden.
Leeftijd tussen de 5 en hooguit 15.
Karakter:braaf,verkeersmak, liefst bomproof,mag ook best eigenwijs zijn, paard met humor maakt het helemaal af![]()
Ben benieuwd wat er uit komt
lies1994 schreef:Nietes,in ieder geval een wat breder paard....toch tinkie misschien?
Ik ben 18,rijd 7 jaar , ben 1.75 m en ben toevallig echt op zoek naar een pony/paard!
Liefste de stokmaat 155-163 (mag ietsjes afwijken).
Kleur maakt niet echt uit.normaal hou ik helemaal niet van bont maar pas zag ik er een waar ik dan weer wel helemaal verliefd op was (helaas al verkocht).
Ik doe vooral dressuur en heel af en toe een klein sprongetje. Wil er ook in de toekomst wel wedstrijdjes mee rijden.
Leeftijd tussen de 5 en hooguit 15.
Karakter:braaf,verkeersmak, liefst bomproof,mag ook best eigenwijs zijn, paard met humor maakt het helemaal af![]()
Ben benieuwd wat er uit komt
Sunneva schreef:Naja zeg, alle paarden kunnen het hele jaar buiten! Goed zo dancer_Denk maar aan die arabieren in de ijskoude nachten van de woestijn is Egypte. En daarna aan de IJslanders in IJsland. Enz. Veel verschil? Ja qua bouw wel, maar of ze buiten kunnen of niet? Neeee. (sorry
)
Nietes: Misschien een Haflinger, die nieuwe types kunnen aardig springen.
Oeh andere mensen..
Lies: Leeftijd kan je natuurlijk weer zelf kiezenmaar ik dacht aan een Mérens bij jou.
Boempasts: Arabier, Welsh (en dan die grotere sportpony's weet niet meer hoe ze heten)
Sunneva schreef:Friezen wel hoor OEF
Sunneva schreef:Ik heb juist alleen maar Friezen gereden waar ik absoluut nooit van mijn leven, ook al kreeg ik er een miljoen euries voor, een kind van 4 het bos mee in zou sturen! Je zegt hoi en het beest gooit zijn hoofd en volledige hals omhoog (en dat is nog al wat) en daar ga je in de meest hobbelige galop van je leven. Haha.