ailsazoe6 schreef:Heei! Ik wil graag oornetjes maken voor schleich paarden, maar heb echt werkelijk geen idee hoe... Iemand enig idee?
Je kan zevh maar 2 kanten maken en dan de voor kant in de goede vorm en de achterkant en dan aan elkaar naaien
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wanuu schreef:Ik krijg samen met een vriendin van mij als het goed is voor het einde van de maand de Special Edition voor "The Year of the Horse"~!
Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, we hebben hem direct besteld.
Voor de nieuwsgierigen,
Je kan ze alleen in/rondom China kopen ~
[ Afbeelding ]
SchleichxZoe schreef:Tja... Je moet er wat voor over hebben, die oornetjes... Mijn vriendin was er ook een keertje 1 aan t maken en toen ging ze naaien, maar het lukte niet zo goed en toen werd ze zo boos dat ze hem opzoog met de stofzuiger! Ze is een beetje gek..
schleich15 schreef:Mdominique schreef:Wauw wanuu die repaint is echt super mooi
Ik kies denk ik ook voor optie twee want ik krijg ook het nog een keer de merrie en het veulentje( die had ik nog niet) en dan kunnen die mooi samen in die stal en het is makkelijker om te makenik ga dan misschien de merrie die ik dan dubbel heb zwart repainten of ik ga het een cremmello of appaloosa maken maar die twee lijken me best moeilijk voor het eerste schleich paardje die ik ga repainten.
Eigenlijk wil ik alle shetlanders die nog te koop zijn en een paar repaints dan kun je een shetlander kudde makenmaar zijn er ook nog kleine rassen die ongeveer even groot zijn als de shetlanders? geen fallabella 's die vind ik te klein als volwassen shetlander maar wel leuk als jaarling
Misschien kun je van de dartmoors en felponys shetlanders maken? Ze zijn wel iets groter, maar het fel veulen en dartmoor veulen lijken wel wollige shetjaarlingen en dan kun je de oficiele shetlanders als minishets doen en de dartmoors en felponnys als grotere shetlanders!! De dart merrie en fellmerrie lijken wel echt op grote shets!
LicentioFide schreef:Waar halen jullie ooit al die dingen vandaan?? Dat lint enzo