Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:38

Ik mis even waarom het zo elangrijk is om een nieuw topic te openen...?
@Alyse: heb je heel erg geluk mee gehad! Mijn schleichjes krijgen sinds mn 10e al geen naam meer :p maar ik vind Igor wel een goeie fjordennaam :j
Een bbp is een barebackpad. Een soort dekje met singel eraan.

eline1308

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:31

Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93 :)
- cathyenbeau
- dieselIris
-eline1308
-

heb weer geschleicht :)
Afbeelding

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:52

Ik zou het gerust willen, maar het is geen moeten. Daarbij moet er zeker gekeken worden of hij werkelijk gesloten moet worden op 100 ;)

Citaat:
- Paardengek0
- iertje93
- cathyenbeau
- dieselIris
- eline1308
- Wanuu

Ik heb vandaag al mijn modellen in een bestand gezet
Met daarin:
Serienummer, ras, geslacht en natuurlijk de naam
Oh man, wat was dat een klotewerk zeg ..... Al die nummertjes opzoeken .. Het is uiteindelijk gelukt, ik heb van ALLE modellen het bijpassende serienummer en de catalogusnaam :)

Het viel me trouwens op dat bij mij de Shire hengst heel lelijk uitvalt op de foto :') Die ogen lijken net gaten XD
Afbeelding

Ik heb lekker al mijn modellen ook een fotoshoot gegeven, allemaal verkleind, watermerk erop ... Genoeg Schleich-werk voor vandaag weer dus.

Helaas is school ook heel erg druk ....
Laatst bijgewerkt door wanuu op 11-04-13 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 22:00

eline1308 schreef:
- Paardengek0
- iertje93 :)
- cathyenbeau
- dieselIris
-eline1308[ [url]Afbeelding[/url] ]
-

heb weer geschleicht :)[url][/url]
[ Afbeelding ]

Ja wil ik ook ik heb ook geschleicht vandaag ziet dr goed uit! Trouwens wie weet hoe je n foto plaatt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:53

wanuu schreef:
Ik zou het gerust willen, maar het is geen moeten. Daarbij moet er zeker gekeken worden of hij werkelijk gesloten moet worden op 100 ;)

Citaat:
- Paardengek0
- iertje93
- cathyenbeau
- dieselIris
- eline1308
- Wanuu

Ik heb vandaag al mijn modellen in een bestand gezet
Met daarin:
Serienummer, ras, geslacht en natuurlijk de naam
Oh man, wat was dat een klotewerk zeg ..... Al die nummertjes opzoeken .. Het is uiteindelijk gelukt, ik heb van ALLE modellen het bijpassende serienummer en de catalogusnaam :)

Het viel me trouwens op dat bij mij de Shire hengst heel lelijk uitvalt op de foto :') Die ogen lijken net gaten XD
[ Afbeelding ]

Ik heb lekker al mijn modellen ook een fotoshoot gegeven, allemaal verkleind, watermerk erop ... Genoeg Schleich-werk voor vandaag weer dus.

Helaas is school ook heel erg druk ....

Trouwens, ik ben erg blij dat je Catralivum horses zo actief gebruikt!
Ik had die naam bedacht, en ben nog steeds blij met de touwhalsters die ik als cadeautje kreeg :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:54

Een paar dagen terug heb ik contact gezocht met een moderator met de vraag of het schleich topic wel of niet een nieuw topic moet krijgen na 500 berichten, ik wacht nog op antwoord van de mod :) zodra ik meer weet zal ik het hier posten.

(Ik denk ik meld het even, voordat de mods straks van elke schleicher een pb krijgen met dezelfde vraag er in :D )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:16

Ben een tijdje niet hier geweest; zag weer mooie repaints voorbij komen <3 .
Dochter zit hier kwijlend naast me.

Ik zat te zoeken naar websites waarop jullie vaak bestellen, want hier hebben we het een tijdje geleden over gehad en toen waren de Nederlandse sites die jullie noemden een stuk voordeliger dan hier in Duitsland in de winkels.
Dochter heeft wat verdiend voor haar mooie punten op school <3 /3

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:19

avaluna schreef:

Ik zat te zoeken naar websites waarop jullie vaak bestellen, want hier hebben we het een tijdje geleden over gehad en toen waren de Nederlandse sites die jullie noemden een stuk voordeliger dan hier in Duitsland in de winkels.

ik koop op http://www.schleich-shop.eu/

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:43

Zit te wachten op een reactie van een jongen die zijn haflingers verkoopt.

Wil heel erg graag een fjordenfamillietje maken. (Kriebels van custommen, Herkennen jullie dat? <3 )

En wil ook al heel lang graag een nieuw paardje kopen. Maar heeft iemand een idee welke?
:? :? :? Het liefst waar ik lekker veel leuke dingetjes kan maken. Zoals de manege pony, kun je setjes voor maken, longersingel, deken enz.

En iemand ideeën voor een leuke transport set?

Heb verder alleen nog een halstertje gemaakt, een roze voor de hannoveraan ruin. Maar heb het heeeeeeeel erg druk i.v.m. Huiswerk. Volgende week 5 So's en 3 repetitie's omdat de vakantie erbijna aankomt en nu willen alle leraren de cijfers voor de vakantie op magister hebben -O- -O- -O- En natuurlijk ook nog heel veel gewoon woordjes leren voor Engels en maakwerk voor wis bio en ak. Dus moet elke dag flink aan de bak :( :(

Nouja,, in de vakantie heb ik lekker veel tijd *\o/* *\o/* *\o/* En met een raport verdien ik 20 eurootjes. (Als ik gemiddeld een 7,5 of hoger sta :o ) En kan ik weer lekker shoppen voor schleich *\o/* *\o/*

Xx Irene

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:12

ik verleng mijn wedstrijd tot 30 april! dit omdat veel mensen hun foto nog niet ingeleverd hebben. de regels kan je vinden op het dutchschleichforum(http://www.dutchschleichforum.bbforum.nl), bij wedstrijden.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:19

@iertje93 op welke school zit jij? ik heb namelijk precies het zelfde! en ik heb ook magister ( een een mac weet niet of jij die ook hebt? )
Jaahahhh dat gevoel ken ik!

@eline1308: leuk hoofdstel alleen is het leer iets te dik geknipt, en blauw beetje appart :o maar wel leuk ;)

Nou ik kruip ook maar onder mn steen :) Ik kom hier helaas niet meer zo vaak omdat ik het toch niet meer zo leuk vind als vroeger. Het gaat gewoon zo hard door de berichtjes en jahh.... zelf moet ik altijd oppassen met wat ik schrijf. Ik ga liever naar www.schleich.bbforum.nl of naar www.duchschleichforum.bbforum.nl Daar kan je posten wat je wilt posten :)
( en door bokt heeft iemand mn repaints en foto's gestolen!!! en daar heb ik ook geen zin in. Want zo komt het toch snel op google waardoor mensen hem pakken als voorbeeld en er een kopie van maken of soms gewoon je foto's pakken! )

Ohja ik kom trouwens op de meeting van 2 mei in Lelystad. Gaat nog iemand van dit topic er ook heen? :P

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:45

@daf3: Ik wou even op je site kijken naar je repaints, maar hij doet het niet. Misschien dat je er even naar kan kijken. Want als niemand je site kan bekijken is dat niet zo handig :)
@eline1308: Ik vind je hoofdstel erg leuk. :) Mooie kleur dat blauw. Alleen misschien de teugeltjes iets dunner knippen. Of heeft dat een bepaalde reden. (Dat het een crosshoofdstel is ofzo ;) )
@paardengek0: Misschien kan je een foto sturen van je westernzadel? :o O:)

Heeft iemand trouwens de falabella hengst voor mij te koop?
Ik zou hem dan graag voor 3,04 inclusief verzendkosten kopen. (Die zijn dan 0,54 cent ;))

groetjes Irene

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 15:12

avaluna schreef:

Ik koop nog weleens materiaal bij MPV, een duitse website waar ze vele merken modelpaarden hebben, en ook knutselmateriaal ervoor (o.a. Merken als breyer, schleich, papo, collecta, Rio rondo) hoe de website precies heet weet ik niet uit mijn hoofd, "modelpferdeversand" als ik het goed heb. De link heb ik momenteel niet voor je, ik zit mobiel te bokken en dan gaat dat lastig. Maar als je het intikt bij google kom je er wel, paarse website met en wit paardje bovenin beeld. Verzendkosten van die website zijn ook wat lager dan die in nederland, en vanaf een x bedrag is verzenden ook gratis. Levertijd is een week :)

Veel plezier met shoppen :D mpv is heel leuk om rond te kijken!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 15:47

Bedankt voor jullie tips, kunnen we lekker gaan shoppen

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 15:57

Omg omg! *\o/* ik krijg een eigen schleich kamer! Ik weet al hoe het eruit gaat zien <3 het wordt een grote tavel met van die bureaustoeltjes zonder leuningen eromheen met wieletjes, op de tavel maken we een stalgebouw van miniatuur baksteentjes en veel houten stallen erin en er komt een ouderwets wc hokje en een gringpad met veel weilanden en een grote rijbak met echt zand *D en er komt een groot huis met een mooie tuin met een echtrokend kampvuurtje in de tuin :D in het huisje komen echt kamertjes ingericht met alles in een echt huis *\o/* daarmee gaat mijn moeder helpen :j nu die kamer nog leegmaken. In de meivakantie beginnen we maar ik meld het nu al ff *\%/*
Voorderest ga ik denk morgen ofzo weel schleichen :#

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:29

@iertje: ja klopt, soms doet hij het wel en soms niet. Als je het nu weer probeerd komt hij er wss wel. Ik weet het, ben er ook al mee bezig het op te lossen maar het probleem is nog niet echt bekend. ik zal me er wel eens even echt in verdiepen :D

@roomijsje: ohww wat leuk! maar het staat dus allemaal op een tavel?

Anoniem

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:49

Zoo weer ff aankopen gedaan :D
Heb nu alle nieuwe paarden van 2013, ze hadden eindelijk het appaloosa veulentje!
Verder heb ik nog 2 oude modellen binnengesleept; de rodeo stier uit 2005 en het swabisch hallstein varkentje ook uit 2005. Super blij mee!
En ook nog het driekleurige katje wat zich zit te wassen. :D

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:17

Geachte Schleich verzamelaars en liefhebbers,

Zoals een hele hoop hier onderhand al wel weten bezit ik mijn eigen 'bedrijfje' waar ik repaints maak, verkoop en tuig in opdracht maak. Langzaam maar zeker blijft het geen hobby meer, maar is het een redelijk goed lopend minibedrijfje geworden.

Een goed Schleich-bedrijfje moet natuurlijk bezitten over een mooie website die zo nu en dan netjes word onderhouden en bijgewerkt. Helaas is de combinatie repainten/tuig maken/websites onderhouden te veel van het goede, zeker naast mijn schoolwerk. Heb zelfs al amper de tijd om mijn bestellingen te doen.

Daarbij deze oproep! Ik ben op zoek naar DE geschikte persoon die zichzelf ervoor wilt inspannen om mij te helpen met het dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse onderhoud van mijn websites. Ik ben van plan binnenkort geheel over te stappen naar een eigen host en eigen domeinnaam. Dit houd dus in dat er VEEL werk te doen is en ik de hulp super kan gebruiken!

LET OP, DE HULP IS GEHEEL OP VRIJWILLIGE BASIS.

Ben JIJ de geschikte kandidaat? Ben JIJ de ultieme Schleich-Freak die zich wil aansluiten aan mijn bedrijf?

De eisen;
* Een volwassen persoon die bereid is te luisteren naar een opdrachtgever en zich niet verzet tegen de gegeven opdrachten en taken.
* Minimale leeftijd, helaas, 15 jaar. Je mag best solliciteren als je jonger bent, maar de kans dat je gekozen word is dan wel een heel stuk kleiner ;)
* Kennis hebben van Schleich en alles wat erbij komt kijken
* Voldoende kennis hebben over verschillend tuigage (ik wil hier en daar wel bijstaan, maar kan niet alles voorkauwen)
* Enkele uren per week bereid zijn te besteden aan het bouwen en verbeteren van de websites
* Op een nette manier Nederlands kunnen typen, met daarbij denkend aan grammaticale fouten, typfouten en leestekens.

Als jij denkt aan te sluiten aan dit profiel en je graag wilt aanmelden heb ik het liefste dat je dit via de Pb doet.
Hierbij graag deze lijst even in te vullen:

Naam:
Leeftijd:
Schleich / tuigage ervaring:
Uren per week beschikbaar (en NIET gaan liegen!!!) :
Waarom zou JIJ de geschikte kandidaat zijn:

Bij voorbaat dank lieve verzamelaars :)
Laatst bijgewerkt door wanuu op 14-04-13 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:23

Tja, ik ben te jong om je te kunnen helpen Wannuu, helaas :(

Wie o Wie kan er een real halster namaken voor mij? Het is voor de eigenaresse van Eclair, want waarschijnlijk wordt er een paard van haar verkocht. Het gaat hier om een fries paard dus ook een fries halster. PB mij dan!

Roomijsje, wat leuk zeg! Maar het is taFel ipv tavel.

EDIT: jaimy, dit is weer een oneliner berichtje :(
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 14-04-13 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:23

eclair ik zou het wel willen doen

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:41

ik heb een karrentuig gemaakt
Afbeelding
ik heb alleen geen kar 8)7
en ik ben ook bezigmet een fjord
ik heb pastel en het is mijn 3e repaint en 1e cust
Afbeelding langere voorpluk
Afbeelding fjord <3 <3 <3

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:00

Grappig ik ben ook bezig met een fjord:D Dit is hem:
kuiltje in de kont weggewerkt:
Afbeelding
Dikkere staart gemaakt:
Afbeelding

En ik heb de manen vandaag eraf gehaald. Maar dat bewaar ik voor de volgende keer :D
Ik heb nog geprobeert het rechter achterbeen te verbuigen met heet water. Ging allemaal goed, maar kreeg de hoef niet recht dus kon hij niet meer staan :n Heb hem dus maar weer opgebogen. En wou het hoofd ook rechtzetten, maar het was te hard?
moet nu weer verder met hw....

Groetjes Irene

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:06

Ziet er al leuk uit Dieseliris! beide creaties :D ik heb ook nog steeds geen wagen voor mijn modelpaarden, echte speelgoed wagens vind ik soms net even te plastic ogen, en mooiere zijn niet te vinden, of onbetaalbaar :') mooie karren zijn echt vervelend om aan te komen!! (mocht iemand toevallig een leuk merk of model wagen weten, dan hoor ik het ook graag O:) )

Succes Wanuu, ik heb een beetje een hekel aan webdesign dus aan mij heb je niet veel :D leuk dat je webshop zo goed draait, lijkt me toch een leuk extra zakcentje voor erbij!

Eclair, heb je een foto van het halster? ik ben wel nieuwsgierig! als het niet te ingewikkeld is wil ik misschien ook wel een poging wagen, het klinkt als een leuk project :)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:23

Hej iedereen ik wil graag schleich kopen maar het is zobduur. Dus weet iemand een heel goedkopen site waar je schleich(paarden) kunt kopen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:27

http://www.schleich-shop.eu/
Of anders op marktplaats zoeken, daar staan vaak veel paardjes op!
Dat tuig op die fries is echt super gaaf!! <3
Ben benieuwd hoe de fjorden worden :)