@Alyse: heb je heel erg geluk mee gehad! Mijn schleichjes krijgen sinds mn 10e al geen naam meer :p maar ik vind Igor wel een goeie fjordennaam

Een bbp is een barebackpad. Een soort dekje met singel eraan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93
- cathyenbeau
- dieselIris
- eline1308
- Wanuu

Die ogen lijken net gaten XD
eline1308 schreef:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93![]()
- cathyenbeau
- dieselIris
-eline1308[ [url]Afbeelding[/url] ]
-
heb weer geschleicht[url][/url]
[ Afbeelding ]
wanuu schreef:Ik zou het gerust willen, maar het is geen moeten. Daarbij moet er zeker gekeken worden of hij werkelijk gesloten moet worden op 100Citaat:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93
- cathyenbeau
- dieselIris
- eline1308
- Wanuu
Ik heb vandaag al mijn modellen in een bestand gezet
Met daarin:
Serienummer, ras, geslacht en natuurlijk de naam
Oh man, wat was dat een klotewerk zeg ..... Al die nummertjes opzoeken .. Het is uiteindelijk gelukt, ik heb van ALLE modellen het bijpassende serienummer en de catalogusnaam
Het viel me trouwens op dat bij mij de Shire hengst heel lelijk uitvalt op de fotoDie ogen lijken net gaten XD
[ Afbeelding ]
Ik heb lekker al mijn modellen ook een fotoshoot gegeven, allemaal verkleind, watermerk erop ... Genoeg Schleich-werk voor vandaag weer dus.
Helaas is school ook heel erg druk ....
zodra ik meer weet zal ik het hier posten.
)
.
avaluna schreef:Ben een tijdje niet hier geweest; zag weer mooie repaints voorbij komen.
Dochter zit hier kwijlend naast me.
Ik zat te zoeken naar websites waarop jullie vaak bestellen, want hier hebben we het een tijdje geleden over gehad en toen waren de Nederlandse sites die jullie noemden een stuk voordeliger dan hier in Duitsland in de winkels.
Dochter heeft wat verdiend voor haar mooie punten op school![]()
)
Het liefst waar ik lekker veel leuke dingetjes kan maken. Zoals de manege pony, kun je setjes voor maken, longersingel, deken enz.
En natuurlijk ook nog heel veel gewoon woordjes leren voor Engels en maakwerk voor wis bio en ak. Dus moet elke dag flink aan de bak
En met een raport verdien ik 20 eurootjes. (Als ik gemiddeld een 7,5 of hoger sta
) En kan ik weer lekker shoppen voor schleich
maar wel leuk 
Ik kom hier helaas niet meer zo vaak omdat ik het toch niet meer zo leuk vind als vroeger. Het gaat gewoon zo hard door de berichtjes en jahh.... zelf moet ik altijd oppassen met wat ik schrijf. Ik ga liever naar www.schleich.bbforum.nl of naar www.duchschleichforum.bbforum.nl Daar kan je posten wat je wilt posten
Mooie kleur dat blauw. Alleen misschien de teugeltjes iets dunner knippen. Of heeft dat een bepaalde reden. (Dat het een crosshoofdstel is ofzo
)
)avaluna schreef:Ben een tijdje niet hier geweest; zag weer mooie repaints voorbij komen.
Dochter zit hier kwijlend naast me.
Ik zat te zoeken naar websites waarop jullie vaak bestellen, want hier hebben we het een tijdje geleden over gehad en toen waren de Nederlandse sites die jullie noemden een stuk voordeliger dan hier in Duitsland in de winkels.
Dochter heeft wat verdiend voor haar mooie punten op school![]()
mpv is heel leuk om rond te kijken!
ik krijg een eigen schleich kamer! Ik weet al hoe het eruit gaat zien
het wordt een grote tavel met van die bureaustoeltjes zonder leuningen eromheen met wieletjes, op de tavel maken we een stalgebouw van miniatuur baksteentjes en veel houten stallen erin en er komt een ouderwets wc hokje en een gringpad met veel weilanden en een grote rijbak met echt zand
en er komt een groot huis met een mooie tuin met een echtrokend kampvuurtje in de tuin
in het huisje komen echt kamertjes ingericht met alles in een echt huis
daarmee gaat mijn moeder helpen
nu die kamer nog leegmaken. In de meivakantie beginnen we maar ik meld het nu al ff

langere voorpluk
fjord

Heb hem dus maar weer opgebogen. En wou het hoofd ook rechtzetten, maar het was te hard?
ik heb ook nog steeds geen wagen voor mijn modelpaarden, echte speelgoed wagens vind ik soms net even te plastic ogen, en mooiere zijn niet te vinden, of onbetaalbaar
mooie karren zijn echt vervelend om aan te komen!! (mocht iemand toevallig een leuk merk of model wagen weten, dan hoor ik het ook graag
)
leuk dat je webshop zo goed draait, lijkt me toch een leuk extra zakcentje voor erbij!