@Alyse: heb je heel erg geluk mee gehad! Mijn schleichjes krijgen sinds mn 10e al geen naam meer :p maar ik vind Igor wel een goeie fjordennaam

Een bbp is een barebackpad. Een soort dekje met singel eraan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93
- cathyenbeau
- dieselIris
- eline1308
- Wanuu
eline1308 schreef:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93![]()
- cathyenbeau
- dieselIris
-eline1308[ [url]Afbeelding[/url] ]
-
heb weer geschleicht[url][/url]
[ Afbeelding ]
wanuu schreef:Ik zou het gerust willen, maar het is geen moeten. Daarbij moet er zeker gekeken worden of hij werkelijk gesloten moet worden op 100Citaat:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93
- cathyenbeau
- dieselIris
- eline1308
- Wanuu
Ik heb vandaag al mijn modellen in een bestand gezet
Met daarin:
Serienummer, ras, geslacht en natuurlijk de naam
Oh man, wat was dat een klotewerk zeg ..... Al die nummertjes opzoeken .. Het is uiteindelijk gelukt, ik heb van ALLE modellen het bijpassende serienummer en de catalogusnaam
Het viel me trouwens op dat bij mij de Shire hengst heel lelijk uitvalt op de fotoDie ogen lijken net gaten XD
[ Afbeelding ]
Ik heb lekker al mijn modellen ook een fotoshoot gegeven, allemaal verkleind, watermerk erop ... Genoeg Schleich-werk voor vandaag weer dus.
Helaas is school ook heel erg druk ....
avaluna schreef:Ben een tijdje niet hier geweest; zag weer mooie repaints voorbij komen.
Dochter zit hier kwijlend naast me.
Ik zat te zoeken naar websites waarop jullie vaak bestellen, want hier hebben we het een tijdje geleden over gehad en toen waren de Nederlandse sites die jullie noemden een stuk voordeliger dan hier in Duitsland in de winkels.
Dochter heeft wat verdiend voor haar mooie punten op school![]()
avaluna schreef:Ben een tijdje niet hier geweest; zag weer mooie repaints voorbij komen.
Dochter zit hier kwijlend naast me.
Ik zat te zoeken naar websites waarop jullie vaak bestellen, want hier hebben we het een tijdje geleden over gehad en toen waren de Nederlandse sites die jullie noemden een stuk voordeliger dan hier in Duitsland in de winkels.
Dochter heeft wat verdiend voor haar mooie punten op school![]()