Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Hoeveel wedstrijden lopen er nu eigenlijk? voor die van Roosje ben ik nu geloof ik al te laat (baal ervan, ik had mee willen doen...)
Er lopen nu weer zo veel wedstrijden dat ik de tel kwijt benzijn het allemaal fotowedstrijden of zitten er ook repaint/customs/tack wedstrijden bij?
Telpeva schreef:Hoeveel wedstrijden lopen er nu eigenlijk? voor die van Roosje ben ik nu geloof ik al te laat (baal ervan, ik had mee willen doen...)
Er lopen nu weer zo veel wedstrijden dat ik de tel kwijt benzijn het allemaal fotowedstrijden of zitten er ook repaint/customs/tack wedstrijden bij?
Telpeva schreef:Jaa ik ben weer volop aanwezigben dol op dit topic!
Vanavond heb ik eindelijk de moed verzameld om mijn dremel eens goed te bekijken, en uit te vinden hoe dat kreng werkt... het is een oude dremel van mijn vader, deels kapot en een aantal onderdelen missen, waaronder helaas ook de gebruiksaanwijzingen ik snap dat apparaat tot nu toe echt niet, zelfs na de uitleg van mijn vader heb ik nog steeds mijn vraagtekens
![]()
Even voor geval de vraag gaat komen wat een dremel is, het is een soort boormachine die met een flinke snelheid ronddraait. Hierop kun je speciale kopjes zetten, waarmee je bijvoorbeeld gaatjes kan boren, maar je kan er bijvoorbeeld ook mee schuren en veilen. Zo'n apparaat kan je gebruiken om modellen mee bij te werken, en te repareren![]()
je moet er idd goed mee oppassen!!!!!
wij waren ook verhuist en op sommige moddelen mist nu een klein beetje verf op de neus (zaten tussen knuffels)
En een wat algemenere vraag, STEL NOU dat je je modellen allemaal in een doos wilt hebben (verhuizing of ter opslag ofzo), en je niet wilt dat ze beschadigen, hoe kun je ze dan het beste verpakken, zijn dat handigheidjes voor? ik wil er liefst zo veel mogelijk op een zo klein mogelijk oppervlak kwijt kunnen zonder dat ze beschadigen, er zitten ook kwetsbare repaints bij dus het moet wel voorzichtig. Iemand tips?