ja hoor, zal morgen foto's maken. nu is t licht te slecht. en moet nog een paar kleine dingen aan een ander shet veulen en de falabella ruin en dan zijn die ook af
Nou, de Satchmo ging tot 11,50 euro zonder verzendkosten dus dat werd 'm niet Sorry Thats_me! Ik heb de voskleurige ijslander misschien alsnog, maar ik moet met m'n privébank bespreken hoe dat loopt (moeder)
Er staan er nog een boel te koop, maar die zijn allemaal vrij duur. Deze kan ik nu ook hebben voor 20 euro inclusief verzendkosten, en dat is één van de goedkoopsten.
De donkere ijslander hebben ze ook daar Furyke, en die is ook lang zo duur niet als die voskleurige. @ Roosje: Er staat er wel nog eentje te koop voor 16,99 geloof ik en 3.60 verzendkosten ofzoiets. Tkomt erop neer dat de prijs op 20 euro en een beetje komt.
en nu ook de haflinger merrie het haflinger veulentje en de friese hengst heb trouwens van die hele leuke grasmatjes gekocht laatst daar staan ze super leuk op
Ik heb net een shoot met Satchmo gedaan. De foto's lijken alleen nergens naar. De zon scheen 'te fel'. En ik ben erachter dat mister Satchmo ontzettend tere voetjes heeft blijkbaar... Door hem gewoon neer te zetten op een wat hardere achtergrond is de onderkant van de hoeven heel erg afgesleten op bepaalde plaatsen (echt vol de verf eraf). En het kan niet van de vorige eigenaar zijn want paardlief zat nog in het plastic. Dus aan iedereen hier die met z'n Satchmo wil gaan shooten, LET OP VOOR HARDE ONDERGRONDEN! 't Is niet goed voor je knol x)
Op zich wel zonde, anderzijds kan ik er ook niets aan doen, dus waarschijnlijk was die verf er ook wel afgegaan op een ander moment. Tis gelukkig maar de onderkant van z'n hoeven. Daar kijk je normaal gezien toch niet naar
De percheron is eruit gegaan dit jaar, dat weet ik, maar wanneer ze in de collectie gekomen is, geen idee.
Heb nog geen haast me de ijslander en ook geen geld ga donderdag naar tentenkamp nieuwe rijbroek kopen en nog wat spulletjes.
Net bevestiging gehad dat ik voor 3,50 excl knabstruper merrie mag kopen ga die repainten voor meisje van stal die vorige week haar paardje moest laten inslapen