Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hamsterfan schreef:Ikzelf:
- Ik ben zelf 1,70 lang dus het paardje moet wel groot genoeg zijn (dus geen kleine pony's..)
Voor het paardje,
- Ik hou niet van bokkende paarden / paarden die te snel gaan bokken of steigeren.
- Eerlijk en betrouwbaar.
- Voorwaarts.
- Niet té eigenwijs of te ondeugend.
- Geen druktemaker dus, gewoon een heerlijk koel paardje
- Springen is geen noodzaak, maar af en toe een sprongetje is leuk.
- Buitenritten, bitloos, zonder zadel. Is wel een beetje een much, vooral buitenritten rijden.
- Kleur etc maakt niet uit.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Pirate schreef:Ik heb al een verzorgpaardje en weet zeker dat ik geen eigen paard mag, maar toch wil ik weten wat jullie denken
Ik ben 1,73, 14 jaar, 2,5 jaar rijervaring. 59 kg, slank, bruinblond-ombre haar, groene ogen.
Ik hou heel erg van paardjes met pit, en ook van slimme paarden. Het liefst niet te groot, niet te klein. Ik ben niet echt fan van koudbloedjes, mijn verzorgpaard Simba, een tinker x cob, is een uitzondering.
Ik doe zelf aan dressuur, maar springen en buiten rijden vind ik ook heel erg leuk. En ten slotte het belangrijkste: Ik hou heel erg van paarden die NIET opgooien! Ik flikker er altijd af als paarden te erg opgooien, haha.
Nou, wat denken jullie ?