Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SIEMxFUNNY schreef:Ik vind het ook nog passen.
Ik ben wel verbaasd dat tot nu toe iedereen mij en funny (vorige pagina) nog vind passen.
Odenalu2 schreef:xChantal94 schreef:Nee, 50 kilo is al te zwaar voor een grote shet,laat staan zon kleintje. Ook je lengte vind ik véel te lang.
Edit; zie die foto van mij. Dat meisje is nog amper 1.65, zij is al bijna te groot voor die shet, en die meet rond de 1 m
50 kilo kan echt nog wel op een shet van 1m of ietsjes groter ( als dat is wat je bedoel met een grote 'shet')
Tumba schreef:SIEMxFUNNY schreef:Ik vind het ook nog passen.
Ik ben wel verbaasd dat tot nu toe iedereen mij en funny (vorige pagina) nog vind passen.
Ik pas niet meer op mijn pony qua lengte maar ik weet dat ze geen last van me heeft.
Dan kan jij niet te groot zijn voor jouw pony. Buiten dat vind ik het een mooi plaatje
lindake schreef:Ik heb net heel wat offtopic berichten uit dit topic verwijderd waaronder een aantal berichten die niet al te vriendelijk waren. Ik verwacht dat jullie vanaf nu ontopic en op een respectvolle manier reageren.