Das dr eigen probleem.
Ik vind je ook te groot, als je je beugels op normaal formaat hebt kon je namelijk ook al bijna bij de grond lijkt het..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merel_gomez schreef:zou ze er dan met een groter zadelwel op passenSimmieHVJ schreef:Ben ik te groot ben 1.53 en weeg 43 kilo.
echt te groot! je zadel is te klein voor je kont
massy schreef:zou ze er dan met een groter zadelwel op passen
ik vind dit apsoluut niet te groot!! als je dit al te groot noemt wat past er dan wel op een shet peuters ofzo
Yamcha schreef:Je hebt er van 8 die er ook nog prima op kunnenmassy schreef:zou ze er dan met een groter zadelwel op passen
ik vind dit apsoluut niet te groot!! als je dit al te groot noemt wat past er dan wel op een shet peuters ofzo
Ja, idd. Maar ik vraag mij af wat jij wèl te groot vindt voor een Shet? Shetten zijn idd pony's voor kleine kinderen. Tot een jaar of 6.
Yamcha schreef:massy schreef:zou ze er dan met een groter zadelwel op passen
Ja, idd. Maar ik vraag mij af wat jij wèl te groot vindt voor een Shet? Shetten zijn idd pony's voor kleine kinderen. Tot een jaar of 6.
MyrtheJ schreef:Pardon? Lekker egoistisch dan.... 'het zal misschien niet lekker zitten maar als zij er zo op kan rijden' ...
het gaat toch zeker om het welzijn van de pony, niet ofdat het wel of niet lekker rijdt
Yamcha schreef:Ja idd. Of ga er vrijheidsdressuur mee doen. Of ze leren apporteren. Creatief zijn, er kan zoveel met een paard waarbij je er niet op zit...
Deesiej schreef:MyrtheJ schreef:Pardon? Lekker egoistisch dan.... 'het zal misschien niet lekker zitten maar als zij er zo op kan rijden' ...
het gaat toch zeker om het welzijn van de pony, niet ofdat het wel of niet lekker rijdt
fijn dat je de rest ook leest!
Zoals ik eerder al zij opzich zou het kwa gewicht nog wel kunnen. En hoe ze zit.. tsja t zou misschien niet lekker zitten maar als zij zo kan rijden.
Het gaat toch om het gewicht? Of zij lekker zit of niet daar heeft die pony toch geen last van? Pas als de pony er last van heeft dan word het een probleem.
Citaat:Qua gewicht kan het ook niet, 45 kilo is voor een Shet toch wel het maximum. Zij weegt heus meer dan 45 kilo.
Yamcha schreef:@ smurffie: Ik weet jouw postuur niet, en ook niet hoe zwaar jij bent.