Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.lieziej schreef:Het is een shet van 1.18, ik zelf weeg maar 44 kilo.. maar sorry, ik heb volgens mij geen recente foto..
Op een anderforum, vroeg ik dezelfde vraag, daar kreeg ik 12 reacties die allemaal zeiden dat het nog makkelijk kon, en dattie er nog plezier in had enzo.. ik rij ook altijd zonder zweep, dat zegt ook iets over hoe leuk de pony het vind enzo, als hij mij te zwaar vind had ik allang een zweep nodig gehad. Met de shet rij ik heel vaak in het bos (9/10 keer)....
.
simpie schreef:Heb je Midnigth geleasd Amy???
Ik heb hem ook wel eens in de les gereden.
.Wanneer heb jij bij mij op de manege gereden dan? zal wel zijn toen ik er nog niet was
..
nielsd schreef:AmyMidnight: Kom op, tuurlijk niet.... Eerder te klein.

Ronnie26 schreef:Liesjuhh_± Vind ik nog makkelijk kunnen. Ben zelf net zo
groot en zwaar als jou ongeveer en heb ook een Dpony kleine
E
AmyMidnight schreef:simpie schreef:Heb je Midnigth geleasd Amy???
Ik heb hem ook wel eens in de les gereden.
Ja ik heb hem sinds vorig jaar 1 juni geleasd, mijn ouders zijn aan het proberen hem te kopen, maar tot nu toe nog geen succes.Wanneer heb jij bij mij op de manege gereden dan? zal wel zijn toen ik er nog niet was
..
Liesjuhh_ schreef:Ronnie26 schreef:Liesjuhh_± Vind ik nog makkelijk kunnen. Ben zelf net zo
groot en zwaar als jou ongeveer en heb ook een Dpony kleine
E
het scheeld dat we ons gewicht dan ook " mee " hebben![]()
Ik weet dat ik net iets aan de lange kant ben! Maar ik weet ook dat ik opsoluut
niks te zwaar ben. En dat scheeld wel weer!

simpie schreef:
hoi Amy,
je hebt toch ook een zus of niet??
ik heb tot ong. vorig jaar juni bij Flicka gereden. Daarna overgestapt naar een andere manege. De laatste keer dat ik op hem reed was niet zo'n succes, ging al bokkend de bak door. En ik weet dat ze hun geliefde paardjes die in de lease zitten niet zo snel zullen verkopen, dit brengt hun gewoon meer op, maar succes ermee.