Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:xniieeenke, maar dat is het toch juist fijn dat ze het vraagt? Dat ze er zelf over nadenkt? Dan zou ik juist niet boos worden hoor.
Ik vind je helaas ook te groot.
Brainless schreef:Kimmie25501 schreef:xniieeenke, maar dat is het toch juist fijn dat ze het vraagt? Dat ze er zelf over nadenkt? Dan zou ik juist niet boos worden hoor.
Ik vind je helaas ook te groot.
Zij heeft het al denk ik 5x gevraagd of ze te groot is en 5x zegt het overgrote deel dat ze te groot is.
Toch blijft ze rijden want zij is de enige die er op kan rijden.
Robijntjah schreef:Ik groei niet meer hoor, wordt over 2 weken 30
Dat het per foto verschilt ben ik erg met jullie eens. Denkt dat het er erg aan ligt hoe dragend ze loopt en hoe 'correct' ik zit ook. Wat dat betreft was dit in standje relaxed
Enne nogmaals; wie eens wil komen kijken of ze denken dat er iemand anders op kan is welkom hoor
Dat het per foto verschilt ben ik erg met jullie eens. Denkt dat het er erg aan ligt hoe dragend ze loopt en hoe 'correct' ik zit ook. Wat dat betreft was dit in standje relaxed
Enne nogmaals; wie eens wil komen kijken of ze denken dat er iemand anders op kan is welkom hoor
nienke555 schreef:'Robijntjah schreef:Ik groei niet meer hoor, wordt over 2 weken 30
Dat snap ik, maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen met je paard dan rijden
Als ik een pony had, en daar was ik te groot voor, dan zou ik er niet op rijden. Of ik nou de enige ben die er op kan rijden of niet. Te groot is te groot
Robijntjah schreef:Tjah en de meningen van te groot blijven verschillen!
Erop zei ik niet, komen kijken en er nog eens over denken wat je er dan van vindt![]()
Erop ben ik aan het oefenen met 1 iemand anders, is voor mij ook geen must, ze blijft toch bij mij. Diegene kan nu als ik haar vast blijf houden en er naast blijf en zij vooral niets doet behalve ontspannen en ademen voorzichtig mee stappen.