Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iertje93 schreef:Heb je ook de L.E'S? En die van de oude modellen? Dat zijn er toch wel meer dan 144 bijelkaar?
Maar 144 Dat is echt enooooooooorm veel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel ruimte moet je dan wel niet hebben???????????

van mij hoeven die anderen niet.
ik heb die anderen gezien in Frankrijk maar dat is papo. Maar je zou zeggen schleich omdat het er heel erg op lijkt. Verder heb ik geknoopt en vlochten en gedraaid met 2kleuren wol. in gedachte als slingers in de lengte van mijn stal van 2m ik dacht dat het genoeg was, maar nee helaas. Het was nog geen eens de helft
nu een andere oplossing bedenken

Om een idee te geven hoe druk ik het heb.... Ik schrijf al mijn bestellingen op A4 papieren en plak deze op mijn deur, tja, van iemand gejat en het werkt op zich heel erg goed.
Hier valt alles onder, tuig, repaints en tekeningen. Er staan hier naast me ook welgeteld 10 paarden die helemaal of gedeeltelijk wit zijn. Dat geeft wel een idee hopelijk.

) zoals bijvoorbeeld hooibalen, speelballen, emmers, hark en een schep, fles shampoo, zweepje, zakje voer, poetskoffers, zulk soort spulletjes
ik roep maar wat, volgens mij is zoiets er nog niet.
hippocampus, hippogriffioen, of nightmare zou ik geinig vinden

eclair98 schreef:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
-
-
-
-
-

iertje93 schreef:eclair98 schreef:Deze mensen willen het nieuwe topic openen:
- Paardengek0
- iertje93![]()
- cathyenbeau