amado7 schreef:Past, want je zit zonder zadel, en vind het net passen, dus met zadel zeker oke bedankt
dancer_ schreef:Heb je misschien een goede foto van de zijkant?ik zal kijken maar zijn denk alleen foto`s met zadel dan
lady_lover16 schreef:ik 1,64 silstar 1,50[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]is dat een fjord er achter? wat een mooooie manen
nafnaf schreef:lady_lover16 schreef:ik 1,64 silstar 1,50[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]is dat een fjord er achter? wat een mooooie manenwhaha nee dat is mijn welsh x tinker baco
lady_lover16 schreef:ik 1,64 silstar 1,50[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]is dat een fjord er achter? wat een mooooie manen[/quote]whaha nee dat is mijn welsh x tinker baco[/quote]haha oke, wel echt super mooie manen
nafnaf, blijf je een beetje ontopic?Jolandeee, past hoor mijn ervaring met die ukkies is dat de pony's prima reageren als ze op het zweetblad aandrijven hihi.lady_lover16, past ook goed. Zonder zadel. Met zadel. Met je tenen naar beneden of niet, je past.
Had mijn beugels eigenlijk 1 of 2 gaatjes langer moeten doen, had ze op "spring" formaat Haflinger van 1.37 ofzo?]Was vooral benieuwd of het een mooi plaatje is Moet natuurlijk wel wat dieper in het zadel zitten en beugels langer