Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mayoxy schreef:wat komen er leuke dingen voorbij
dit halstertje,touw en borstuigje heb ik voor mijn mini shetlandertje gemaakt
ben er erg blij mee,voor de eerste keer knutselen haha
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
ben benieuwd wat jullie er van vinden
carmenbrum schreef:Leuk dat halster, dat heb ik ook een keer gemaakt! Een donkerroze met zwart voor mn shet en een groene met zwarte voor mn D pony
Heb er zo geen foto van, maar die wil ik wel even maken als jullie dat leuk vinden..?
Oh wist niet dat t prive was, hier alsnog een foto:
http://img267.imageshack.us/i/imagebyfq.jpg/
Edit: heb jij de beschrijving ook hier vandaan (zie creatief)?
http://nistavd.tk/
Mijn foto staat hier trouwens wel, zie creaties van Nista-gebruikers, als een na laatste.
mayoxy schreef:het is idd gevlochten
hier een iets duidelijkere foto van het borsttuig,maar idd niet heel duidelijk in haar dikke vacht haha
mayoxy schreef:het is idd gevlochten
hier een iets duidelijkere foto van het borsttuig,maar idd niet heel duidelijk in haar dikke vacht haha
Leen_ schreef:Ik wil een voorstel doen, als we nu eens twee aparte topics maken. Dus dit topic voor de jongere leden en dan eentje voor de mensen die er wat meer mee bezig zijn. Want we zitten hier wel in de jeugdfora's. Ik merk dat hier veel mensen van over de 20 jaar zijn, natuurlijk mag je je jong voelenMaar ik heb het idee dat het hier een beetje in twee groepen verdeeld is.
Edit: daarbij was het oorspronkelijke doel van dit topic spullen ontwerpen, niet spullen maken.
Voor of tegen?
Citaat:Opzich vind ik dat een goed idee. Maar ik ben 14 en ga dan liever met dat gevorderden topic mee, omdat ik al die oneliners steeds ook niet zo fijn vind (het wordt stil hier.. ed) en toch niet heel vaak wat post maar wel meelees. Mag dat dan volgens de bokt regels?
Aan de andere kant, in dit topic word al zo weinig gepost. Als je het dan ook nog opsplitst, zal er helemaal weinig van overblijven..