Dat paarse halster is inderdaad gaaf! Ik ben even aan de slag met foto's geweest. Ik zal het elders posten met een link naar hier .
YMJArabians
Geplaatst: 14-06-11 14:37
Leuke halsters!
Ben weer een beetje beter, maar rug is nog wel donders gevoelig. Dus ben nu aan het repainten, dan belast ik mijn rug ook niet zo. Maar ga vanavond wel wat baantjes zwemmen om te kijken hoe mijn rug zich houd, en hoe het morgen dan gaat.
ik ben eens benieuwt.. heb op ebay op 4 paarden geboden waarvan 2 al rood staan dat betekend minder dan 1 uur nu, en ik ben nog steeds de hoogste bieder het is de oudere appaloosa hengst en de oude pinto hengst
nog 40 minuten... heb op 1 €3,- geboden daar komen €5,- verzendkosten bij en op de andere €2,28 geboden en dan komen er ook 5,- verzendkosten bij.. maar is de zelfde aanbieder dus misschien kunnen ze samen worden verzonden.
naja zeg, ik heb ze... maar ze waren wel duurder geworden, moet nu €7,- per stuk betalen maarja het zijn oude modelen he, en in de winkel betaal je €6,50 voor die van nu.
dus jullie vinden het paarse halstertje het leukste?? miss maak ik er morgen nog wat bij maar heb nu een hele drukke week vol met repetitie's en so's... Heeft iemand anders ook nog wat foto's van halsters? Kan ik kijken hoe jullie het doen
Naborah
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-11 15:54
Gefeliciteerd! Zou je alleen willen proberen niet achter elkaar te posten zonder dat iemand anders daar tussen zit? Dat word nl. erg onoverzichtelijk. Je kan je post wijzigen (editten), dan zien we het ook
Ik ben er mee bezig, alvast om jullie misschien nog iets nieuwsgieriger te maken:
Welk model is dat oorspronkelijk, en wat moet het uiteindelijk worden?
HxSunlight
Geplaatst: 14-06-11 15:57
hier zijn de foto's van het paardje van de andere kant ik heb voor je zelfs 2 gemaakt
Marloes
Geplaatst: 14-06-11 15:57
Die halstertjes zijn echt leuk! Ik heb vroeger heel veel halstertjes gevingerhaakt (hoe zeg je dat? ) In allemaal verschillende kleurtjes en maten. Heel makkelijk en leuk Joyce, beterschap
Ik zit er heel sterk over te twijfelen om een paar paardjes te verkopen. Heb een paar hele oude die volgensmij best veel mensen willen hebben en ze staan hier alleen maar op de kast te staan. Zijn er echt mensen die die paardjes kopen via Marktplaats oid en hoeveel zouden jullie gemiddeld voor zoiets uitgeven? Ik wil ze lang niet allemaal verkopen, maar van de 55 die ik hier heb mogen er toch wel 10 weg ofzo, als ik het over mn hart kan verkrijgen
welke doe je weg wil je mij een pb sturen met een foto
Marloes
Geplaatst: 14-06-11 16:11
Daar moet ik nog even over nadenken, maar ik heb nog een hele oude vosmerrie, twee appaloosa's, een vos trekpaard, bruin trekpaard (Shire?), Lippizaner en een bruin paard (zelfde model als die Lippizaner, andere kleur) die weg mogen. Voor de rest ga ik er nog even naar kijken, maar ik zal je even een foto sturen als ik het zeker weet
Dat zijn er eigenlijk nog best wel veel Daarnaast heb ik er nog veel meer die niet meer te koop zijn, maar er zijn er ook heel veel die ik alleen voor een heel goed bod weg doe.
YMJArabians
Geplaatst: 14-06-11 16:14
Naborah schreef:
Welk model is dat oorspronkelijk, en wat moet het uiteindelijk worden?
De knabstrupper merrie! En het wordt waarschijnlijk een donkerbruintje... maar ben er nog niet helemaal uit.