Zoey_julia schreef:ik hoop dat morgen mijn fjord aankomt ik heb hem gekocht voor 15,- euro inclusief verzendkosten.
spannend hihi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanneLeoni schreef:Thats_Me schreef:Om te zorgen dat er ook ieder jaar weer nieuwe paarden in de collectie kunnen komenZou wat wezen als alles nog bestond. Dan kon je alleen voor schleich al een hele winkel openen
ipv een zo'n stelling.
En het stimuleert het kopen van de modellen voordat ze uit de collectie gaan![]()
Zo gaat iedereen toch nog op het laatste moment de modellen kopen die het jaar erop eruit gaan.
Naborah schreef:Furyke, volgensmij heb ik wel eens een stuk van de Tinkerkudde langs zien komen, kan dat?
Ik heb de spullen in huis om te repainten maar ben bang dat ik het helemaal verpest, daarom staat alles nog in de kast.
Sanne, Ben benieuwd naar de uitkomst van een kudde donders! Zoveel kleine modellen zijn er niet dus dat wordt veel customizen denk ik zo !
Gezien ik ziek thuis ben kan ik wel een lijst gaan maken met wat ik allemaal heb
Naborah schreef:Sanne, als je gaat repainten of customizen, maak je dan eerst (op papier?) een schets/ontwerp?
Hoe gaat het met Raya?
Beterschap! *ikzelf zou met de klas vanavond gaan bowlen en pannenkoeken eten, maar dit heb ik af moeten zeggen.