Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karoliena schreef:Dan heb je het dus weer over andere mensen, ik zeg ook neit dat ze te zwaar is ik vind dat ze te groot is
JorisDy schreef:Lovesbeaut: verdedig jezelf niet zo! Jij vraagt wat wij der van vinden! We geven antwoord! En dan ga je je zelf verdedigen! Sorry maar dan vind ik dat je het hier niet moet plaatsen.
Ik vind het zelf nog wel kunnen hoor! Ze is niet te zwaar. En voor halfuurtje a kwartiertje kan het heus wel! Er zit hier ook iemand op bokt die 1,59 cm ofzo is en die rijd dresuur wedstrijden met der shett.
superwoman schreef:karoliena schreef:Dan heb je het dus weer over andere mensen, ik zeg ook neit dat ze te zwaar is ik vind dat ze te groot is
idd, maar ik vind haar lang en met haar gewicht op dié shet ook niet licht. Het is hard werken voor die pony om z'n balans te houden.
Ik denk dat de kans op "stukrijden" zeker aanwezig is.
ammygek schreef:is dit storend ???????
ik ben 1,67 en weeg zo'n 47 kg
mijn pony is 1,44
er wordt gezecht dat ik beter een grotere pony kan nemen.![]()
is dat nou echt zo ??
ik begin er steeds meer in te geloven naar mate ze meer zeggen dat ik wat lang ben voor haar.
Ronnie26 schreef:ammygek schreef:is dit storend ???????
ik ben 1,67 en weeg zo'n 47 kg
mijn pony is 1,44
er wordt gezecht dat ik beter een grotere pony kan nemen.![]()
is dat nou echt zo ??
ik begin er steeds meer in te geloven naar mate ze meer zeggen dat ik wat lang ben voor haar.
Kan makkelijk.. maar dat weet je denk zelf ook heus wel....
lovebeaut schreef:Ronnie26 schreef:lovebeaut: Hoe zwaar ben je dan?
ik weeg 39/40 kilo
maar dat doe k ook niet.
fanny_loverr schreef:nee oké daar heb je gelijk in.
maar ik vind dat je op mini's zowiezo niet moet gaan rijden.