Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cobrita schreef:Hey,
jes jes jes. mn schleich stal is er. en ik heb eindelijk gevonden hoe ik hekjes kan maken. gisteren ben ik in de stad geweest ik heb weer 2 rijsetjes bij.
het dressuur setje en het spring setje. ookheb ik bij de cenos of hoe je het ook schrijft lint en ketingkjes. veel goedkoper dan bij de pipoos
schleich15 schreef:Ijsstokjes zijn duuhuuuur!! ik heb roerstaafjes, die zijn langer, iets dunner en goedkoper!! Gewoon lange dunne ijstokkies eigenlijk. 150 van die dingen voor 1 euro bij Wibra
love_horse1 schreef:Ik vraag me ook af waar je die ijzeren kettingkjes vandaan hebt ik hoop dat je dat met ons wilt delen waar je ze vandaan hebt, en anders pb? , ik heb van vroeger nog hele dozen vol ijslolly stokjes van dik naar dun
, ik heb ook een stal ervan gemaakt
troytroy schreef:love_horse1 schreef:Ik vraag me ook af waar je die ijzeren kettingkjes vandaan hebt ik hoop dat je dat met ons wilt delen waar je ze vandaan hebt, en anders pb? , ik heb van vroeger nog hele dozen vol ijslolly stokjes van dik naar dun
, ik heb ook een stal ervan gemaakt
Bij de Pipoos is van alles dus kijk anders even naar de site : http://www.pipoos.nl
En ik deel alles als je het vraagt hoor