[CENTRAAL] Ben ik te groot/te zwaar voor mijn pony/paard #23

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: [CENTRAAL] Ben ik te groot/te zwaar voor mijn pony/paard #23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:54

1e toch iets te klein , andere 2 passen !

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:52

Als jij je paard onder controle houd, en je hulpen kan doorgeven, zodat het paard het voelt, ben je niet te klein ;)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:59

Ik vind het nu lastig oordelen, omdat het oude foto's zijn en je nu veel langer bent.
Maar toen der tijd...
1e te klein
2e kan misschien net, ligt aan de pony
3e kan prima

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:27

Ik vind je te klein :)

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 21:37

amado7 schreef:
Als jij je paard onder controle houd, en je hulpen kan doorgeven, zodat het paard het voelt, ben je niet te klein ;)

inderdaad :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:38

Ik zag gisteren iemand op een shetlander zitten die met haar voeten op de grond kwam (en ja, ze zat er echt op ;) leunde dus met volle gewicht op de shet, alsof het een stoel was)
Vind dat echt zot

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:43

Ontopic blijven aub.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:45

wat is er offtopic aan? :+ gaat nog steeds over te groot te klein, alleen gaat het niet over mij.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:52

Wat is er lastig aan de OP lezen en je daar aan houden?
:=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:56

Ik meld gewoon iets wat betrekking heeft tot het onderwerp, ik vind daar niks offtopic aan :) Wat ik offtopic vind is "nieuwe?" :+
Maar dat ben ik, en deze berichten zijn ook offtopic ;)

Heb helaas geen foto's om te plaatsen. Ik zelf pas gewoon op mijn rijpaard, geen twijfel over mogelijk en de rest waar ik wel over twijfelde had ik vroeger al geplaatst, en iets opnieuw plaatsen vind ik ook niet echt nuttig .

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:50

YamaSaki schreef:
Wat is er lastig aan de OP lezen en je daar aan houden?
:=

Ze mag toch wel een bericht plaatsen over iemand die te groot was, kom op zeg :=

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:59

Ja kom op jongens!
P.s. vind dat van de shet idd niet kunnen, gebruik je shet dan lekker om te mennen! Of vd
Heb je geen geld voor men tuig? Moet je GEEN shet kopen!
De Fjord is er in het bos vandoor gegaan.. Ik vond het niet kunnen dat ze kinderen op sterke paarden zetten die er zomaar vandoor gaan.
Had me dan op de witte gezet of desnoods op een grote shet. ?!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:50

Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet plaatsen, maar ik ga er niet op als jullie denken dat het niet gaat passen!

Ik zelf ben tussen de 1.75m en de 1.78m en weeg 59 kilo en heb een verzorgpony van 1.43m. Het is een kruising arabier x welsh x onbekende breeder ras (vermoedelijk een tinker). Hij heeft de bouw van een grove new forrest. Denken jullie dat dit zal passen? Qua gewicht twijfel ik niet, maar het gaat vooral om de lengte. Mijn bovenlichaam is vrij normaal van formaat, maar mijn benen zijn vrij lang.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:13

poetser schreef:
Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet plaatsen, maar ik ga er niet op als jullie denken dat het niet gaat passen!

Ik zelf ben tussen de 1.75m en de 1.78m en weeg 59 kilo en heb een verzorgpony van 1.43m. Het is een kruising arabier x welsh x onbekende breeder ras (vermoedelijk een tinker). Hij heeft de bouw van een grove new forrest. Denken jullie dat dit zal passen? Qua gewicht twijfel ik niet, maar het gaat vooral om de lengte. Mijn bovenlichaam is vrij normaal van formaat, maar mijn benen zijn vrij lang.

Foto zonder aanvraag is niet mogelijk..

Even in het algemeen:
Mij valt het op dat er in de OP duidelijk staat dat zonder foto het niet mogelijk is. Waarom wordt er eigenlijk wel steeds op gereageerd? Het staat toch duidelijk in het topic?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:22

Ik zeg toch duidelijk dat als er verwacht word dat het niet gaat passen, dat ik er niet opstap?? Dat betekend dus dat ik er nog niet heb opgezeten en doordat ik altijd alleen ben daar is het nogal lastig om een foto te maken als ik het wel zou doen.

Vergeet maar al dat ik het gevraagd heb. De enige reden dat ik het vroeg zonder foto is vanwege de welzijn van de pony.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:26

poetser schreef:
Ik zeg toch duidelijk dat als er verwacht word dat het niet gaat passen, dat ik er niet opstap?? Dat betekend dus dat ik er nog niet heb opgezeten en doordat ik altijd alleen ben daar is het nogal lastig om een foto te maken als ik het wel zou doen.

Vergeet maar al dat ik het gevraagd heb. De enige reden dat ik het vroeg zonder foto is vanwege de welzijn van de pony.

En ik zeg duidelijk dat ik het in het algemeen zeg ;)

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:28

poetser schreef:

ik denk wel dat het past hoor :)

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:29

amado7 schreef:
poetser schreef:

Foto zonder aanvraag is niet mogelijk..

Even in het algemeen:
Mij valt het op dat er in de OP duidelijk staat dat zonder foto het niet mogelijk is. Waarom wordt er eigenlijk wel steeds op gereageerd? Het staat toch duidelijk in het topic?

Pfff ze geeft toch een duidelijke omschrijving en excuus ervoor? :? ja jammer dat ze geen foto heeft, maar je kan best een beeld hierbij vormen.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:30

Ik zeg: In het algemeen.
Okee, het kan een keer voorkomen, met een goed excuus inderdaad. Maar komt het niet veel vaker voor? Lezen mensen de OP niet?

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:32

Ja maar dat zijn mensen die het hier klakkeloos neergooien omdat ze geen zin hebben om een foto te maken.
poetser heeft gewoon een duidelijke omschrijving in haar bericht gezet, die je wel serieus kan nemen, en dan vind ik het niet zo erg als deze bokker geen foto heeft.
En als je er niet tegen kan, reageer dan ook niet. :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:35

Annabel schreef:
Ja maar dat zijn mensen die het hier klakkeloos neergooien omdat ze geen zin hebben om een foto te maken.
poetser heeft gewoon een duidelijke omschrijving in haar bericht gezet, die je wel serieus kan nemen, en dan vind ik het niet zo erg als deze bokker geen foto heeft.
En als je er niet tegen kan, reageer dan ook niet. :)

Snap je mijn opmerking nog niet ofzo?

Ik heb het niet over poetser. Ik heb het over het ALGEMEEN.
Dat heb ik er toch duidelijk boven staan?

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:38

Ja tuurlijk snap ik je opmerking wel, maar nu heb ik het niet over het algemeen. ;)
Als jij persé een foto wilt zien, oke, maar je kan zelf ook best wel iemand serieus nemen en een beeld er bij nemen.
Als je hier nog wat op aan te merken hebt stuur dan een PB, zo gaat het offtopic ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:46

Maar mag je ook geen foto insturen van jezelf en en een foto van de pony ? Als je geen foto hebt van erop?

Maar ik ga mee met Annabel, als iemand zegt ik ben 1.60 en 100 kilo pas ik nog op een welsh van 1.20 dan weten we het antwoord al?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:49

Ik heb al PB gestuurd naar Annabel. Laten we nu weer ontopic gaan. Ik houd mijn mond :D

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:13

Okee fijn! Ik hoop dat het weer gezellig word!