Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
poetser schreef:Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet plaatsen, maar ik ga er niet op als jullie denken dat het niet gaat passen!
Ik zelf ben tussen de 1.75m en de 1.78m en weeg 59 kilo en heb een verzorgpony van 1.43m. Het is een kruising arabier x welsh x onbekende breeder ras (vermoedelijk een tinker). Hij heeft de bouw van een grove new forrest. Denken jullie dat dit zal passen? Qua gewicht twijfel ik niet, maar het gaat vooral om de lengte. Mijn bovenlichaam is vrij normaal van formaat, maar mijn benen zijn vrij lang.
poetser schreef:Ik zeg toch duidelijk dat als er verwacht word dat het niet gaat passen, dat ik er niet opstap?? Dat betekend dus dat ik er nog niet heb opgezeten en doordat ik altijd alleen ben daar is het nogal lastig om een foto te maken als ik het wel zou doen.
Vergeet maar al dat ik het gevraagd heb. De enige reden dat ik het vroeg zonder foto is vanwege de welzijn van de pony.
poetser schreef:Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet plaatsen, maar ik ga er niet op als jullie denken dat het niet gaat passen!
Ik zelf ben tussen de 1.75m en de 1.78m en weeg 59 kilo en heb een verzorgpony van 1.43m. Het is een kruising arabier x welsh x onbekende breeder ras (vermoedelijk een tinker). Hij heeft de bouw van een grove new forrest. Denken jullie dat dit zal passen? Qua gewicht twijfel ik niet, maar het gaat vooral om de lengte. Mijn bovenlichaam is vrij normaal van formaat, maar mijn benen zijn vrij lang.
amado7 schreef:poetser schreef:Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet plaatsen, maar ik ga er niet op als jullie denken dat het niet gaat passen!
Foto zonder aanvraag is niet mogelijk..
Even in het algemeen:
Mij valt het op dat er in de OP duidelijk staat dat zonder foto het niet mogelijk is. Waarom wordt er eigenlijk wel steeds op gereageerd? Het staat toch duidelijk in het topic?
Annabel schreef:Ja maar dat zijn mensen die het hier klakkeloos neergooien omdat ze geen zin hebben om een foto te maken.
poetser heeft gewoon een duidelijke omschrijving in haar bericht gezet, die je wel serieus kan nemen, en dan vind ik het niet zo erg als deze bokker geen foto heeft.
En als je er niet tegen kan, reageer dan ook niet.