Laatse idd aan de grote kant, omdat je vrij lange benen hebt. maar ik denk dat het nog wel kan als je de pony niet met je benen in de weg zit. Dat moet je dan maar zelf beoordelen, want dat kan ik niet op een foto zien.
Ik denk op het randje want ze steekt er neit ver onder uit en hij is nu net geschoren en dat maakt hem ook we iel en hij moet denk ik naar mijn idee ben daar nooit zo goed in nog iets wat spieren kweken
Hoevaak rijd je m? voor 1 a 2 keer in de week rustig aan kan nog wel!
Okielove75
Geplaatst: 27-12-11 14:57
Het ligt er echt tussen in. Of net wel, of net niet. Heb je wel eens het gevoel dat je de pony een beetje in de weg zit? Ik denk dat in zo'n geval je even moet kijken hoe de pony er op reageert.
roucha1
Geplaatst: 27-12-11 15:22
@SpecialBel ik rijdt haar maar om t weekend 1 dag omdat ze bij mijn vader staat en ik daar niet woon. ze wordt doordeweeks gereden door een vriendin van mij die wat kleiner is.
en volgens mij zit ik haar niet in de weg, weet zelf ook wel dat ik eigenlijk iets te groot ben maar wou graag weten wat jullie ervan vonden..
DearLove
Geplaatst: 27-12-11 15:26
Past niet. Het scheren zou niks uit of moeten maken aangezien er in de warmere tijden een dunner vachtje is. Want als de pony niet was geschoren was het gewoon optisch bedrog. Het zou heel misschien wel kunnen als ze eerst door een kleiner iemand word getraind om er wat spieren op te krijgen en beter netter en gezonder te laten lopen. Maar voorlopig ben je echt te groot