Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardengek0 schreef:Heeft iemand nederlandse lesjes voor Dekens, halsters enzovoort voor schleich? weet dat ik het al gevraagd had maar wil iets kunnen doen in de vakantie.
Yenthe12 schreef:wooow! Mooi stephanlexh! Waar koop je die touwtjes voor het tuig!
En wat voor lijm gebruik jij? Ik ben namenlijk gister met m'n moeder begonnen aan een zadel maar ik heb geen goede lijm!:-(
elinevandijk schreef:heeft er iemand nog een aantal schleich paardjes te koop voor een laag prijsje om te repainten??
er staat ook een advertentie van mij op marktplaats.
stuur maar een mailtje naar
eline.van.dijk@chello.nl
Starlight_22 schreef:Bellamy is dat paardje een cm? die is erg leuk
Palmbierlove, die word palomino neem ik aan? veel mooier dan de OF, die had ik laatst zien staan in de winkel en die lijkt zowat oranje :S
Stephanie die diamantjes zijn mooi je hoofdstel lijkt daar veel realistischer door vind ik zelf
bellamy97 schreef:Starlight_22 schreef:Bellamy is dat paardje een cm? die is erg leuk
Palmbierlove, die word palomino neem ik aan? veel mooier dan de OF, die had ik laatst zien staan in de winkel en die lijkt zowat oranje :S
Stephanie die diamantjes zijn mooi je hoofdstel lijkt daar veel realistischer door vind ik zelf
beetje dom maar wat is een cm?
bellamy97 schreef:Starlight_22 schreef:Bellamy is dat paardje een cm? die is erg leuk
beetje dom maar wat is een cm?