Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myssteria schreef:Als je een shetlander van een meter hebt en je bent zelf 1.45 ben je dan te groot. ik ben 30 kg.
duChambre schreef:Ik wil jullie vragen om on topic te blijven en met respect naar elkaar toe te reageren. Anderen kunnen zich persoonlijk aangevallen voelen door sommige reacties. Als jullie een (off topic) discussie met elkaar aan willen gaan kunnen jullie dit via pb doen.
Laten we de sfeer in dit topic gezellig houden!
Chaos schreef:duChambre schreef:Ik wil jullie vragen om on topic te blijven en met respect naar elkaar toe te reageren. Anderen kunnen zich persoonlijk aangevallen voelen door sommige reacties. Als jullie een (off topic) discussie met elkaar aan willen gaan kunnen jullie dit via pb doen.
Laten we de sfeer in dit topic gezellig houden!
Wat is er offtopic aan??
HorsesWoman schreef:Waarom starten we niet een topic er bij om deze discussie uit te vechten?
ik vind namelijk ook dat hier niet altijd eerlijk en goed besloten word of iemand te groot of lang of dik is.
Nogmaals, lang kan een probleem zijn, maar het hoeft niet, en wie beslist er wat te lang is?