Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
furyke schreef:dat zijn er idd best wel veel, kom aardig in de buurt met mn 90-100 stuks.
alleen heb ik de collectie nog lang niet compleet.
SanneLeoni schreef:furyke schreef:ja ben ook blij met mn tinker kudde.
deze bestaat nu uit 2 hengsten, 3 (bijna 4) merries en 2 veulens.
Ik vond je idee zo leuk, dat ik heb besloten een shetlander veulen kudde te creeren
Heb nu 4 shetlandertjes en wil het uitbreiden naar 8 tot 10 ofzo.
iMandy schreef:Okee, lijkt me wel een leuk gezicht! Ik denk dat ik eerst maar eens de 'gewone' paarden ga sparen, zoveel heb ik er nog niet. Heb er eentje overgekocht van een bokker, en derest in de winkel gekocht. Kopen jullie veel over van andere mensen of liever in de winkel en dan iets duurder?
iMandy schreef:Okee, lijkt me wel een leuk gezicht! Ik denk dat ik eerst maar eens de 'gewone' paarden ga sparen, zoveel heb ik er nog niet. Heb er eentje overgekocht van een bokker, en derest in de winkel gekocht. Kopen jullie veel over van andere mensen of liever in de winkel en dan iets duurder?
natasha1996 schreef:nou
het model wordt steeds duurder omdat
het ouder wordt
zoals de fjord die kost nu ook al 20,-
dat komt omdat die niet meer te koop is in de winkels
Thats_Me schreef:natasha1996 schreef:nou
het model wordt steeds duurder omdat
het ouder wordt
zoals de fjord die kost nu ook al 20,-
dat komt omdat die niet meer te koop is in de winkels
Met die fjord worden veel mensen gewoon dik afgezet! Iemand bied 15 euro (familie ofzo) en mensen gaan er dan ook nog overheen biedenDat model zou echt niet meer dan zo'n 8 euro moeten zijn.
SanneLeoni schreef:Thats_Me schreef:Met die fjord worden veel mensen gewoon dik afgezet! Iemand bied 15 euro (familie ofzo) en mensen gaan er dan ook nog overheen biedenDat model zou echt niet meer dan zo'n 8 euro moeten zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Thats_Me schreef:Om te zorgen dat er ook ieder jaar weer nieuwe paarden in de collectie kunnen komenZou wat wezen als alles nog bestond. Dan kon je alleen voor schleich al een hele winkel openen
ipv een zo'n stelling.