3 dekjes dus maar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chalinka schreef:ik heb te veel om op te noemen
4 roze dekjes (stripe-in van eurostar, , qhp, br & merkloos) + beenbescherming + touwhalster + springmutsje
2 rode dekjes (decathlon, alleen is de 1 al de vuilnisbak in beland)
5 zwarte dekjes (2 merkloze, 2 met andere kleuren bij, 1 hh zo met die tekentjes) + touwhalster + gewoon halster (zoek nog beenbescherming
5 witte dekjes (2 decathlon, 2 merkloos en 1 hh) + beenbescherming + touwhalster
3 blauwe dekjes (2 decathlon & waldhousen) + beenbescherming + touwhalster + gewone halster + poetsgerief + rijhalster + touwteugels + frontriem + barebackpad
4 groene dekjes (1 donker, 1 khaki 1 licht & 1 is bijna geel) + 2x beenbescherming, springmutsje
3 gele dekjes (1 kavalkade, 1 waldhousen & 1 bontje) + beenbescherming + touwhalster
4 bruine (1 schockemohle, 1 lidl, 1 hv polo, 1 qhp &)
Ragdollcat schreef:1 en dat is zat, want als ik het ga wassen in de wasmachine is het de volgende dag goed droog, en het is een lekkere dikke schabrak, zeer ideaal.
Wat zou ik met al die dekjes moeten? je kan toch maar 1 tegelijk dragen en heel vaak is het zo dat je ze alweer te koop zet, omdat je er te veel hebt, zonde toch?
constant komen ze met nieuwe kleurtjes en of model.
Dus als je er maar 1 hebt slijt je ze ook sneller door het vele wassen en dragen, en kan je weer zo een nieuwe kopen van het nieuwste model en kleur.
Vroeger had ik er behoorlijk veel en echt ze staan enorm in de weg, dus ik ben blij dat ik ze allemaal kwijt zijn aan de verkoop en of weggegeven.
Silkaay schreef:Ondertussen heb ikSilkaay schreef:HH Sunshine
HH Stripe in roze
HH Purple
BR Magenta
BR Lime
Eurostar Burberry
Fouganza kaki
Scapa Red
Lamicell Baroque
HV Polo light pink
3 merkloze witte dekjes
2 zwarte dekjes