Kunnen jullie dat echt niet zien? Zelfs ik met m'n slechte ogen kan hem duidelijk onderscheiden. Vind het goed passen.
elinmarissa
Geplaatst: 03-10-15 22:48
past dit nog?
Zoe_97
Geplaatst: 03-10-15 22:51
elinmarissa schreef:
past dit nog? [ [url=m/8aWYoJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee absoluut niet meer!! Kind is veel te groot, haar knieën zitten bijna in zijn nek en haar bovenlichaam is evengroot als de pony... Arm diertje.
lotje_elmo
Geplaatst: 03-10-15 22:53
Nee. Je bovenlichaam... Dat rijdt toch ook niet lekker. En je benen zitten iets te opgekropt dus als je je beugels op goede lengte doet komen je benen er onder uit. En doordat het zadel te klein is drukt het op verkeerde punten. Ik vind jullie wel een hele leuke combinatie! Ik zou er lekker mee gaan mennen!
waarbij de laatste geen twijfel over mogelijk.. de eerste kan nog vertekenen..
wat ik zie bij ikheetlisa: - achterwerk steekt erg naar achteren in het zadel, waarschijnlijk om 'passend' te zitten - beugels mogen wel een flink eind langer, er zit een behoorlijke knik in de enkel, waardoor de hak niet uitgedrukt is, maar een vreemde bocht in het onderbeen/enkel gecreeerd is. voor zover de foto duidelijk is, heb je hierdoor een vertekende stoelzit, waardoor het lijkt alsof je nog wel lekker past.. maar als je recht zit, en je benen op lengte hebt, dan zul je waarschijnlijk niet meer in een fijne balans met je pony kunnen rijden.. voor een ritje af en toe nog niet zo probleem, maar wel als je m echt aan het werk wilt gaan zetten.
Ik vind het nog net passen. Als je je beugels wat langer doet zit je ook niet in een stoelzit, wat nu een vertekend beeld geeft waardoor het lijkt alsof het prima past.