Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thincla

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:27

Zon poll leek me ook eengoed idee! Ik wil dat ook wel,doen ? Maar ik wil geen nieuwe topic openen :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:30

Zo, de hele middag al bezig om alle paarden op te schrijven, met hun ras, geslacht, kleur, jaar en een naam bedenken. Heb er nog zo'n 30 te doen en ben nu koos inspiratie loos met namen, of ik vind de naam niet passend bij het paard :P.

Een poll voor het volgende topic lijkt me ook een goed idee. Ik wil het topic niet openen, zeg ik alvast.
Zou het wel willen hoor, maar vind het niet eerlijk tegenover anderen die al zo lang mee gaan in dit topic :)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:12

gister vond ik het ook echt te warm om iets aan schleich te doen, pfff..
ik werd er zo lui van, gelukkig kon ik vandaag weer aan het werk in de koele winkel,
zo even kijken of ik nog verder kan met me repaints..

en ankie morgen zal ik je hoofdstel maken ;)

@ Ninoforever erg leuk rijsetje! mooi frontriempje aan het hoofdstel!
zonde van je andere paardje, ga je hem nog repainten ofzo?

@ paardengek zag ze idd op hyves, dacht al dat jij het was, maar echt leuk gedaan!
de tas is mss wat aan de grote kant, maar anders krijg je ook niet alles erin ;)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:01

Mijn Schleich, allemaal foto's in groepjes!
Samen:
Afbeelding
De Familie Dartmoor:
http://i50.tinypic.com/1z6fwqe.jpg
De Friese merrie, de falabella merrie en het zwartbonte kalfje:
http://i45.tinypic.com/2s6vr5g.jpg
De Husky:
http://i48.tinypic.com/dq6pna.jpg
De Camerque hengst:
http://i47.tinypic.com/15haad.jpg
Sera:
http://i49.tinypic.com/9ropd4.jpg
Clydesdale hengst, Arabisch veulen en Paardenverzorgster:
http://i46.tinypic.com/8z3gj5.jpg

En foto's van de fotoshoot bij oma:
http://i45.tinypic.com/20iyow5.jpg
http://i46.tinypic.com/fthv95.jpg
http://i49.tinypic.com/35nbzt1.jpg
http://i48.tinypic.com/2rfg8c5.jpg
http://i50.tinypic.com/29z801l.jpg
Afbeelding

Het zijn heel veel linken, bekijk de foto's die je leuk vind maar... :)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:55

Moderatoropmerking:
Willen jullie er weer op letten dat er ontopic gepost wordt? Bedankt voor de medewerking.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:18

Ik wil een fjord gaan repainten
maar hoe maak je de fjordenkleur? :)

xLunalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:31

Het lijkt mij erg leuk om deel 10 te openen maar ik ben er pas 1 topic dus misschien iets te weinig ervaring.. Misschien wil palmbierlove het doen?
Ik heb lekker geknutseld en 2 mooie setjes gemaakt!!
Afbeelding
Rijsetje, ik vind hem zelf echt goed gelukt!
Afbeelding
mijn gevlochten set, best goed gelukt, alleen de beugelriemen de volgende keer iets minder dik.
Ik werk had aan m'n website (www.horsechance.nl) hij doet het wel, als je vreemde dingen tegenkomt, zoals een foto van een schuur. Ik ben er mee bezig.
Ik heb een leerwinkel gevonden! *\o/* hurray! de eigenaar is heel aardig en verkoopt zijn leer met korting voor mij omdat ik het echt gebruik voor mijn hobby!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:52

@ paardengek: Leuke borstels! Je poetstasje kan ik niet zien ;) Zo'n schleich strip is idd wel leuk. Ga je dan tekenen of een fotostrip? Verhaal is in principe wel leuk verzonnen. :)
@ Horsez: Je moet je foto eerst uploaden via een site (bv. tinypic) en die img link moet je dan gebruiken. Dit kunnen we niet zien ;)
@ Joysieee: Mooi logo!
@ Thincla: Niet nodig, ik maak 'm wel. Maar ik geloof dat iedereen erover heen leest, dus ik typ 't zo nog wel even haha.
@ amykimmie: Bespaar je de moeite. Ik kwam erachter dat mijn schleich ook niet luistert naar naam... :')
@ BalouArera: Ik heb ál je foto's bekeken! _/-\o_ Respect voor moi hahah. Geinige foto's, 'n echte fotoshoot haha :)
@ BrammetJee: Je zou oker, lichtbruin en een beetje wit kunnen mengen. Ik weet niet hoe het uitpakt, misschien nog wat geel erbij en dan heb je toch ong wel fjordenkleur.. Aalstreep niet vergeten, haha! Ik heb ook een Schleich repaint van 'n haflinger (naar fjord) gekregen voor m'n verjaardag ooit, en die heeft geen aalstreep. :+
@ xLunalove: Wauw, dat bovenste setje is echt onwijs leuk! Die tweede ook, alleen zonde van de beugelriemen idd. ;)

-Even offtopic, wel belangrijk:-
Zo. Iedereen gehad? :+ Alleen Nathas, LisaLuna en PBL niet. Wist niet wat ik daarop moest zeggen, haha :')
Ik breng het maar weer even onder de aandacht: (Zo, duidelijk genoeg? :D
Deel 10 zit er al snel aan te komen, maar wie krijgt deze keer de eer om het schleich topic te openen??
Zelf zat ik te denken aan een lijstje met de geïnteresseerden, waar anderen op kunnen stemmen. Ik wil sowieso heel graag, en ook van Nathas & xLunalove las ik op deze pagina dat ze dat wel willen doen. Nou goed, wie wil? :+ Misschien 'n ideetje om iemand te kiezen die nog nooit geweest. Misschien komt iedereen dan ooit eens aan de beurt. :)

-En dan weer ontopic, niet belangrijk:- :')
Zelf weer lekker bezig geweest gister, vooral met de stal. Ik zaag zo scheef als een hoepel, maar dat doet er niet toe. :+ Gaat om 't idee. :Y)
Wordt echt hartstikke leuk, misschien houd ik 't maar misschien ook wel verkopen.. Ligt eraan wat 't oplevert.

Edit: Tjee, dit is echt een lang bericht :D

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:13

BalouArera, ik heb ook alle foto's bekeken ;) Echt heel leuk , Die van Sera in de bladeren is ook erg leuk :D De mooiste vind ik denk ik die van de camarague hengst in die kerstboom ofzo _O- xLunalove, ik heb even op je site gekeken, ik vind je gevlochten rijsetje erg mooi, maar wel een beetje duur := Ik heb dat oranje halster van pbl's wedstrijd toch maar aan piasco, mijn lustitano ruin gegeven, daar heb ik een blauwe deken met een rood wit blauw golfrandje omheen gemaakt en oranje sluitdingen, ik vind hem zelf niet zo mooi geworden eigenlijk :( En ik heb niks stevigs meer om de dekenbanden meer van te maken, ik vind het een beetje zonde om mijn halsterlint te gebruiken waar ik nog weinig van heb, ik ga vanavond bij freyafreak logeren, dat word lekker schleichen *\%/*

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:15

Als er gestemd moet gaan worden wie het volgende schleich deel mag gaan openen dan haak ik af. Persoonlijk vind ik dat kinderachtig maar goed. Ik geef alleen aan dat ik al vanaf deel 3 mee draai .....

Ik ga straks weer verder ben een vliegen deken aan het maken en ik ben dekjes voor de koeien aan het maken die slepende melkziekte hebben....

Verder erg leuk tuig hierboven super netjes gemaakt vooral de zadeltjes heb je ook een foto van bovenaf en van onderen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:17

Paris_ schreef:
@ paardengek: Leuke borstels! Je poetstasje kan ik niet zien ;) Zo'n schleich strip is idd wel leuk. Ga je dan tekenen of een fotostrip? Verhaal is in principe wel leuk verzonnen. :)
@ Horsez: Je moet je foto eerst uploaden via een site (bv. tinypic) en die img link moet je dan gebruiken. Dit kunnen we niet zien ;)
@ Joysieee: Mooi logo!
@ Thincla: Niet nodig, ik maak 'm wel. Maar ik geloof dat iedereen erover heen leest, dus ik typ 't zo nog wel even haha.
@ amykimmie: Bespaar je de moeite. Ik kwam erachter dat mijn schleich ook niet luistert naar naam... :')
@ BalouArera: Ik heb ál je foto's bekeken! _/-\o_ Respect voor moi hahah. Geinige foto's, 'n echte fotoshoot haha :)
@ BrammetJee: Je zou oker, lichtbruin en een beetje wit kunnen mengen. Ik weet niet hoe het uitpakt, misschien nog wat geel erbij en dan heb je toch ong wel fjordenkleur.. Aalstreep niet vergeten, haha! Ik heb ook een Schleich repaint van 'n haflinger (naar fjord) gekregen voor m'n verjaardag ooit, en die heeft geen aalstreep. :+
@ xLunalove: Wauw, dat bovenste setje is echt onwijs leuk! Die tweede ook, alleen zonde van de beugelriemen idd. ;)

-Even offtopic, wel belangrijk:-
Zo. Iedereen gehad? :+ Alleen Nathas, LisaLuna en PBL niet. Wist niet wat ik daarop moest zeggen, haha :')
Ik breng het maar weer even onder de aandacht: (Zo, duidelijk genoeg? :D
Deel 10 zit er al snel aan te komen, maar wie krijgt deze keer de eer om het schleich topic te openen??
Zelf zat ik te denken aan een lijstje met de geïnteresseerden, waar anderen op kunnen stemmen. Ik wil sowieso heel graag, en ook van Nathas & xLunalove las ik op deze pagina dat ze dat wel willen doen. Nou goed, wie wil? :+ Misschien 'n ideetje om iemand te kiezen die nog nooit geweest. Misschien komt iedereen dan ooit eens aan de beurt. :)

-En dan weer ontopic, niet belangrijk:- :')
Zelf weer lekker bezig geweest gister, vooral met de stal. Ik zaag zo scheef als een hoepel, maar dat doet er niet toe. :+ Gaat om 't idee. :Y)
Wordt echt hartstikke leuk, misschien houd ik 't maar misschien ook wel verkopen.. Ligt eraan wat 't oplevert.

Edit: Tjee, dit is echt een lang bericht :D

Ik zou het ook echt supergraag willen :D

Heb gister [Oh, oh, stoute ik!] een knalroze stang en trens voor mijn pikjzwarte fries Auke in elkaar gezet.
En er komt ook nog een knalroze longeersetje, zadeltje enzo. een echt penny setje dus.

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:22

Hero staat te koop! repaint

Stuur bericht voor intresse ;)

Afbeelding

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 14:49

Wat een leuk idee Nathas, dat is weer eens iets compleet anders dan wat er hier vaak langs komt! nu zijn het geen Schleich paarden en weet ik niet of je wel foto's mag posten hier van de koeien, maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd. Kan je anders misschien een fotootje plaatsen in het HK topic als ze af zijn?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:03

ben ook benieuwd naar je spulletjes nathas,
vooral de vliegendeken, aangezien dat bij mij nog steeds niet goed lukt..

ik hoef het nieuwe topic niet te maken, heb er namelijk al 1 gemaakt..

net een hoofdstel voor mezelf afgerond, nagemaakt van een real hoofdstel:
Afbeelding
Afbeelding

er zit jammer genoeg wat lijmresten bij de steentjes, maar ze waren ook zo klein
en toen kwam ik er ook nog achter dat ze niet netjes zaten, dus ze er weer afgehaald en opnieuw geplakt,
resultaat dus de lijmresten :S

nu alleen nog een keer het real paard erbij repainten, een Kwpn schimmel,
alleen eerst een bonte kwpner afmaken
en nog een paar andere die nu nog half af zijn..

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:04

Ik heb eindelijk leer :D ik heb al een longeersetje gemaakt en een voorsingel . Vanavond tot vrijdag komt LoveSchleich bij mij!! lekker veel schleichen want er is hier een hele grote hobbywinkel!!
hier fotos van het longeersetje en de voorsingel : Afbeelding
Afbeelding

@pbl wat een super mooi hoofdstel!! :j
@natasha1996 wauwww mooie repaint!!

XxXHorsezXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:47

Hier komen ein-de-lijk de foto's van wat dingen die ik heb gemaakt!
Een houten hindernis:
Afbeelding

Een katten klimpaal...
Afbeelding

Zelfgemaakte stal:
[img=http://www4.picturepush.com/photo/a/9027677/640/9027677.jpg]

Van dichtbij:
[img=http://www1.picturepush.com/photo/a/9027754/640/9027754.jpg]

Custom projectje!
[img=http://www5.picturepush.com/photo/a/9027773/640/9027773.jpg]

Mijn eerste zelfgemaakte longeertuig:
[img=http://www2.picturepush.com/photo/a/9027795/640/9027795.jpg]

En nu, als laatste, mijn eerste repaint. (De ogen moeten nog gedaan worden... :Y) )
[img=http://www3.picturepush.com/photo/a/9027851/640/9027851.jpg]

Nou, wat vinden jullie zoal van mijn werkjes??
Laatst bijgewerkt door XxXHorsezXxX op 21-08-12 18:06, in het totaal 3 keer bewerkt

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:53

pien2010 schreef:
@lideli wow!!! die zijn mooi!
@ankie1999 wat zonde!!
ik ben net verder gegaan met mijn repaint hij moet alleen nog gecust worden met het hete water, ik ga iets aan zijn hals doen maar hoe moet ik hem dan vasthouden en buigen want dan word hij loeiheet...
verder voor bijna al mijn paardjes al een halster gemaakt -met mijn nieuwe roze lint van de xenos- maarja mijn hengst zat natuurlijk weer te zeuren dat hij geen roze wou... dus nu heeft hij een zwarte :o verder een hindernis gemaakt en mijn lijm tube gemolt... ik probeerde hem open te draaien en toen kwam er een scheurtje in....

-xxx- me

waarom? Het was een lelijk saai veulen, ik geloof niet dat het veel waard was -_-

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:58

Jeej waarschijnlijk komt overmorgen mijn nieuwe hoofdstel van Palmbierlove binnen!
En binnenkort ook de arabische hengst en knabstrupper merrie :)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:03

Gister heb ik vilt gehaald en heb vandaag geprobeerd een deken ervan te maken, maar ik vind het echt rotspul! Het lukt echt voor geen meter.. Iemand die een tutorial heeft voor een deken met borstsluiting en kruissingels?
@PBL, wow, dat hoofdstel is echt <3. Die lijmresten vallen niet echt vreselijk op hoor!
Verder zie ik ook erg leuke creaties voorbijkomen! Super!

daffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:02

heb het friese veulen gister gekocht =D
heb de paint hengst beetje gecostumt ofzoiets ( weet niet precies hoe het heet ) nu kan hij steigerend en galoperend staan :D
ik wil mijn mustang hengst repainten tot spirit /3 dat paard uit de film spirit stallion of the cimarron
ik ben echt dol op die film <3
en ik wil het teneese walker veulen zit maken met zwarte manen en zwarte stipjes dus een knabstrupper ervan maken <3

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:40

Ik wil het graag doen, maar ik geef de eer aan nathas.

Ik heb mijn hotfix steentjes gevonden! Nu heb ik het paarse halster van mijn lipizzaner ruin roze steentjes gegeven. :')
Nu heb ik heel veel steentjes gebruikt en is mn zusje boos... :')

Wie weet waar ik in gorinchem (nep) leer kan kopen?

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:53

Ik zou de eer aan Nathas of Palmbierlove geven!

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:05

Ik ben het wel met Paris_ eens, door iemand die het nog nooit heeft gedaan is het het leukst :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:54

Ik ben het met Paris eens.
Ik zelf zou het ook wel superleuk vinden, post al vanaf deel 4 :P
tja, pbl kan het wel doen maar die heeft het toch ooit al eens gedaan? Nathas volgensmij niet.

ailsazoe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:09

Heb al een tijdje niks meer gepost.

Ik wil leren hoofdstellen gaan maken voor schleich paarden, maar dan heb je natuurlijk wel dun strookjes leer nodig van ongeveer 2mm. Als ik het afknip met een schaar is het niet zo recht en dat ziet er niet uit natuurlijk. Nu is mijn vraag dus hoe doen jullie dat nou?? Hebben jullie een speciale snij aparaat ofzo?