Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paris_ schreef:@ paardengek: Leuke borstels! Je poetstasje kan ik niet zienZo'n schleich strip is idd wel leuk. Ga je dan tekenen of een fotostrip? Verhaal is in principe wel leuk verzonnen.
@ Horsez: Je moet je foto eerst uploaden via een site (bv. tinypic) en die img link moet je dan gebruiken. Dit kunnen we niet zien
@ Joysieee: Mooi logo!
@ Thincla: Niet nodig, ik maak 'm wel. Maar ik geloof dat iedereen erover heen leest, dus ik typ 't zo nog wel even haha.
@ amykimmie: Bespaar je de moeite. Ik kwam erachter dat mijn schleich ook niet luistert naar naam...![]()
@ BalouArera: Ik heb ál je foto's bekeken!Respect voor moi hahah. Geinige foto's, 'n echte fotoshoot haha
@ BrammetJee: Je zou oker, lichtbruin en een beetje wit kunnen mengen. Ik weet niet hoe het uitpakt, misschien nog wat geel erbij en dan heb je toch ong wel fjordenkleur.. Aalstreep niet vergeten, haha! Ik heb ook een Schleich repaint van 'n haflinger (naar fjord) gekregen voor m'n verjaardag ooit, en die heeft geen aalstreep.![]()
@ xLunalove: Wauw, dat bovenste setje is echt onwijs leuk! Die tweede ook, alleen zonde van de beugelriemen idd.
-Even offtopic, wel belangrijk:-
Zo. Iedereen gehad?Alleen Nathas, LisaLuna en PBL niet. Wist niet wat ik daarop moest zeggen, haha
Ik breng het maar weer even onder de aandacht: (Zo, duidelijk genoeg?![]()
Deel 10 zit er al snel aan te komen, maar wie krijgt deze keer de eer om het schleich topic te openen??
Zelf zat ik te denken aan een lijstje met de geïnteresseerden, waar anderen op kunnen stemmen. Ik wil sowieso heel graag, en ook van Nathas & xLunalove las ik op deze pagina dat ze dat wel willen doen. Nou goed, wie wil?Misschien 'n ideetje om iemand te kiezen die nog nooit geweest. Misschien komt iedereen dan ooit eens aan de beurt.
-En dan weer ontopic, niet belangrijk:-
Zelf weer lekker bezig geweest gister, vooral met de stal. Ik zaag zo scheef als een hoepel, maar dat doet er niet toe.Gaat om 't idee.
![]()
Wordt echt hartstikke leuk, misschien houd ik 't maar misschien ook wel verkopen.. Ligt eraan wat 't oplevert.
Edit: Tjee, dit is echt een lang bericht
pien2010 schreef:@lideli wow!!! die zijn mooi!
@ankie1999 wat zonde!!
ik ben net verder gegaan met mijn repaint hij moet alleen nog gecust worden met het hete water, ik ga iets aan zijn hals doen maar hoe moet ik hem dan vasthouden en buigen want dan word hij loeiheet...
verder voor bijna al mijn paardjes al een halster gemaakt -met mijn nieuwe roze lint van de xenos- maarja mijn hengst zat natuurlijk weer te zeuren dat hij geen roze wou... dus nu heeft hij een zwarteverder een hindernis gemaakt en mijn lijm tube gemolt... ik probeerde hem open te draaien en toen kwam er een scheurtje in....
-xxx- me