Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jilzet

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:27

wauw shettepret , prachtig!

ondertussen heb ik de hele pipoos leeggekocht qua ijsstokjes. :D ook nog wat suede lint erbij gescoord. effe dingen maken voor mijn site.

balen paardengek! dat tuig is ook echt breekbaar.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:22

ozette88, bedoel je van die lange strookjes in zwart, paars en roze en bruin enz. voor 35 cent in een pakje van 10 meter?

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:25

jeeeej net mijn nieuwe camera gekocht lekker fotos trekken van schleich enzo maar eerst in elkaar steken :p
(voor wie het intereseet het is een nikon coolpix s3100)
het is deze :p: http://www.krefel.be/medias/sys_master/ ... 890663.jpg

mijn manege terug in elkaar gezet vandaag mijn katten hebben alles omvergegooid :+
en meschien moorgen nieuwe dingen maaken voor schleich :p
maar eerst huiswerk :(

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:28

haha, je katten vinden je schleich vast ook leuk? Ik had een keer, ( heb ik al eens gepost, maar in deel 4 ofzow) Dat ik mijn westernruiter kwijt was. Een aantal maandjes later, vond ik hem in het mandje van mijn kat. Hij had hem blijkbaar een keer s'nachts uit mn schleich bak gepakt en heeft hem meegenomen naar zijn mandje, als prooi, en er daarna nooit meer naar omgekeken. Mijn schleich arabier hengst heeft een gebroken been! Ik was hem aan het optuigen, toen ik merkte dat zijn been los zat |( Ik was heel boos, maar nu heb ik er een verbandje om gedaan en maar hopen dat het beter komtxD ( ik heb hem onder het verband met lijm vastgeplakt, en daarna verband eroverheen zodat het er normaler uitzagxD) Kga later nog wel een nieuw been maken met klei.
Laatst bijgewerkt door Rosan2001 op 14-01-12 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:31

Rosan2001 schreef:
haha, je katten vinden je schleich vast ook leuk? Ik had een keer, ( heb ik al eens gepost, maar in deel 4 ofzow) Dat ik mijn westernruiter kwijt was. Een aantal maandjes later, vond ik hem in het mandje van mijn kat. Hij had hem blijkbaar een keer s'nachts uit mn schleich bak gepakt en heeft hem meegenomen naar zijn mandje, als prooi, en er daarna nooit meer naar omgekeken.

haha mijn kat is al eens toen hij klein was in mijn stal gaan liggen en dan ging hij in mijn piste en dan terug in de stal :)

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:32

Ow wat lollig! Laatst ook en verhaal, van wie was die ook al weer???? dat haar kat een zadel + ruiter op rug kreeg, rodeo ging doen en later in de stal ging zitten!

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:38

Rosan2001 schreef:
Ow wat lollig! Laatst ook en verhaal, van wie was die ook al weer???? dat haar kat een zadel + ruiter op rug kreeg, rodeo ging doen en later in de stal ging zitten!

ja tad heb ik gelezen katten zijn meestal wel grappig met schleich bezig :)
overlaatst heeft mijn kat liggen spelen met mijn schleich kat en dan had hij de kat er met zijn pootje uitgegegaan en dan had hij er zelf met zijn pootje in gaan liggen :)

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:56

is iedereen het er mee eens dat pbl nieuw topic opent?

ik wil opzich ookwel .

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:01

ozette88 schreef:
is iedereen het er mee eens dat pbl nieuw topic opent?

ik wil opzich ookwel .

van mij mag pbl maar als ze niet wilt mag jij ook hoor van mij

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:03

Mij maakt het niet zoveel uit hoor wie het nieuwe topic opent, van mij mag pbl het doen maar ozette is ook goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:28

Ik was diegene met dat kattenverhaal :)

Ja, ik ben het er wel mee eens. Ik zou het ook wel willen doen, dan zou ik er een in GImp maken (zoek op google wat gimp is XD

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:53

Leuke site hoor, maar het logo vind ik niet echt netjes uitgeknipt, ik kan als je wil wel wat proberen? maar hoeft niet hoor, vind hem voorderest leuk!

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:58

Paardengek0 schreef:
Leuke site hoor, maar het logo vind ik niet echt netjes uitgeknipt, ik kan als je wil wel wat proberen? maar hoeft niet hoor, vind hem voorderest leuk!

ja ik ben nou eenmaal niet zo goed in dat soort dingen.. ;(
zou jij dat voor me wilen doen lief zeg! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:02

Moet ik wel effe de orginele foto hebben. En om dit bericht niet onzinnig te maken:
Heb me schleichtuigje niet kunnen repareren, dus heeft die geen (hoe heten die dingen waarmee hij aan de kar vast zit?) meer. XD

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:12

ben weer beter :D ik heb trouwens een tip als je teveel schleich paardjes hebt en je moeder zeurt dat ze met z'n allen opeen kast staan en blablabla :P koop/zoek naar een cd ding ik heb er eentje die heel veel van die vakjes heeft waar dan cd's inkunnen en dat is gewoon een soort van flat dus daar zet ik nu m'n paardjes in is wel grappig ;p kan het niet echt duidelijk uitleggen sorry ;p

Edit: welk model zal ik gebruiken voor een repaint van deze pony?
Afbeelding

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:50

Paardengek0 schreef:
Moet ik wel effe de orginele foto hebben. En om dit bericht niet onzinnig te maken:
Heb me schleichtuigje niet kunnen repareren, dus heeft die geen (hoe heten die dingen waarmee hij aan de kar vast zit?) meer. XD

oké dan krijg je maandag de foto! (ik kan nu niet op mijn laptop)

ontopic: ik heb weer wat halstertjes gemaakt!
ze zijn best mooi! :P

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:55

palmbier opent als het goed is nieuwe topic

Met de "lussen" maak je de broek vast aan het lamoen.
vilt word voor de oogkleppen heb wit, zwart en bruin meegenomen van allemaal 1 vel was 0,65cent per vel.

@marloes haflinger of tinker? heb je ook een foto waarin die stil staat dan kan je de bouw beter zien.

de extra karren verkoop ik aan wie er eentje wilt voor zijn verzameling en zelf niet naar duitsland kan is wel vraag naar aangezien het limited editon is en de egte verzamelaar wil die niet missen natuurlijk.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 09:27

Ben er weer! Gister om 9 uur weg gegaan om helemaal speciaal naar Roden te gaan naar de Kitsch en zo, waar ze dus schleich 2012 hebben, en dat hadden ze! Heb de camarque hengst en merrie gescoord, akhal teke merrie en haflinger veulen. En natuurlijk vroeg ik aan mijn moeder of ik er 1tje van haar mocht krijgen :o Ik kreeg de Akhal-Teke merrie. En ik ben heeeeel errug blij met ze! Natuurlijk waren we daar niet alleen voor de schleich heengereden daarna gingen we naar dierentuin emmen :') Maar ik vond de schleich toch wel het leukste van die dag!

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:21

Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen! Het wijzigen knopje is weg. Dan maar even zo.

Ik heb gehoord dat er 14 en 15 april in Utrecht een schleichbeurs is! Wie weet daar meer van? En wie gaat daar dan nog meer heen? Daar ga ik dan echt wel heen!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:23

ik heb er nog niks over gehoord, maar lijkt me wel leuk
ff op de jaarbeurs gekeken, en daar staat een verzamelaarsbeurs, niet specifiek schleich, dus ben benieuwd

gister ben ik bezig geweest om de 2e poging van mijn hoofdstel af te ronden, tadaa:
Afbeelding
moet er nog aan werken om kleinere gespjes te maken

ook heb ik pommeltassen gemaakt <3 :
Afbeelding
hierbij had ik mijn lijmpistool weer gepakt, dus vandaar de lijmresten

oja en ik wil nog steeds wel het nieuwe topic maken,
als jullie tegen díe tijd foto's van je verzameling willen pben voor de openingspost..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 15-01-12 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:27

mooi gedaan pbl! hoofdstel vind ik ook erg mooi!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:15

dat hoofdstel is idd echt leuk, en die tasjes ook!

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:19

pbl ik hou van je hoofdstel je maakt mooie dingen <3

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:23

PBL: Super cool!! dat hoofdstel en die coole zadeltassen!!!!!

Heb nieuwe pf mijn eigen gemaakte halster!!!!