dit is mijn pony, ze heeft iets aan der been waardoor ik er voorlopig(mischien wel nooit meer) op haar kan rijden. maar er zei een keer iemand dat ik eigenlijk er zo uit ben gegroeid. deze foto is van een halv jaar geleden en ik ben dus ong 10-15 cm gegroeid. ik heb geen foto dat ik aan het rijden ben. sorry
Lisaislisa: Past! Sarahmango: Daar kan je denk ik wel je hele leven mee doen inderdaad Tenzij je te zwaar wordt inderdaad.
Dieuwertje: Je moet niet de link van Hyves geven, maar de foto op bijvoorbeeld www.tinypic.com uploaden, op je Hyves kan ik het niet zien.
Anoniem
Geplaatst: 25-12-11 21:37
sarahmango -> meen je dat nu?
SaSalover
Geplaatst: 25-12-11 21:37
Woouw SarahMango, het is echt lelijk dat je daar over twijfelt (of nog wil weten hoelang je nog kan). En je hoeft niet elke keer hoi te zeggen, en te eindige met xxx
Dieuwertje: Je moet de foto die op je hyves staat met je rechtermuisknop op klikken. En dan 'de link van de afbeelding kopieren.' En die tussen zetten
Volgens mij niet, volgens mij ben jij de enige die het verkeerd begrijpt
Jij vraagt: Hoe lang nog? Sasalover zegt: Wij weten niet hoe snel jij groeit (met andere woorden: dat kunnen we nu niet zeggen hoe lang jij nog op je paard past).
Iemand een nieuwe? Volgens mij ging het een beetje offtopic.
@ sarahmango: Daar pas je nog makkelijk op je mag alleen foto's plaatsen als je echt twijfelt en niet als het nog makkelijk past En bij zo'n paard kun je niet twijfelen en wij kunnen ook niet weten hoelang jij nog op dat paard kan rijden want misschien groei je met een paar jaar al wel niet meer of juist heel veel.