Wie maakt het nieuwe toop? En.. En.. Ik heb zon foto op hyves staan met mij en rikkie, en daar heeft dus manegeeigenaar op gereageerd.
Eigenaar: Zou je misschien een optreden willen verzorgen op de open dag van .......?
Eigenaar Ben je flauwgevallen door de vraag van .......???
Ik: Eigenaar; wat voor optreden? en wanneer zou dat zijn?
Eigenaar: Elk jaar heeft ....... een open dag met diverse shows,en ik denk dat jij daar met jouw pony een show kan geven!het is n september
Ik: Wat voor Show dan zeg maar? Alleen zou ik niet weten hoe we hem daar krijgen Hij heeft volgens mij nog nooit op een trailer gestaan
dus tot zover was de reactie, ben echt benieuw wat ze wil enzo. en hoe ik hem daar zou krijgen als ik het doe al vind ik het wel leuk, alleen wil ik dan niet alleen in de ring zijn, dan sta ik echt 7 kleuren te schijten
owja, ook nog wat over schleich natuurlijk. Welke model is ook makkelijk om te repainten? aub geen antwoord alles eigenlijk wel maar het beste met haarsturctuur, i know. Maar echt specifiek. bijv, friese hengst ofzo.
Robin_Rikkie
Geplaatst: 16-07-11 21:37
ponylies schreef:
nou heb die pastel van de intertoys binnen , zal vanaaf even kijken wat ik er mee kan moet zo weer aan het werk heb nu pauze namelijk
Heeft iemand nederlandse lesjes voor Dekens, halsters enzovoort voor schleich? weet dat ik het al gevraagd had maar wil iets kunnen doen in de vakantie .