Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jessicajoann schreef:Sorry hoor maar wat doe je in dit topic als je alles wel beter weet?
Als je het al weet hoef je hier geen foto te zetten.
Je moet ook niet allemaal excusen gaan verzinnen want te groot is te groet.
En cennamitch was het toch? Ik vind je toch wel te groot op die pony.
Het argument van rijtechnisch goed ofzo gaat ook niet op als ik zie hoe je je handen houd op die foto.
Dat je er maar twee keer per week op rijd maakt niet uit. Als je de pony hindert is het gewoon niet goed.
Dat hij je kan dragen is ook geen argument. Er is zat wat mij kan dragen maar of het ook góed en prettig is voor t beest. Een pony zal niet snel door zn knieen zakken omdat je te lang bent. Dus er maar op zitten want hij kan je dragen? Zouden heel wat kapotte ponys opleveren.
Chaos schreef:Jessicajoann schreef:Sorry hoor maar wat doe je in dit topic als je alles wel beter weet?
Als je het al weet hoef je hier geen foto te zetten.
Je moet ook niet allemaal excusen gaan verzinnen want te groot is te groet.
En cennamitch was het toch? Ik vind je toch wel te groot op die pony.
Het argument van rijtechnisch goed ofzo gaat ook niet op als ik zie hoe je je handen houd op die foto.
Dat je er maar twee keer per week op rijd maakt niet uit. Als je de pony hindert is het gewoon niet goed.
Dat hij je kan dragen is ook geen argument. Er is zat wat mij kan dragen maar of het ook góed en prettig is voor t beest. Een pony zal niet snel door zn knieen zakken omdat je te lang bent. Dus er maar op zitten want hij kan je dragen? Zouden heel wat kapotte ponys opleveren.
Het is mijn pony, dus ik heb alle rechten om hier te mogen reageren.
Dat het rijtechnische gedeelte niet opgaat moet ik toch wel heel hard om lachen, zijn jullie allemaal ruiters die nooit foutjes maken te paard? Knap hoor, ik wou dat ik dat kon. Rijden zonder nog te hoeven leren en oefenen, dat zou ideaal zijn.
Je haalt het belangrijkste punt al aan in je post, zolang een pony niet gehinderd wordt, kan het prima. Immers het gewicht is het probleem niet, maar de lengte. En lengte zit alleen in de weg als je geen of slechte rompbalans hebt. Waar een ruiter aan kan werken.
Jammer dat je dat niet snapt.
Het erop gaan zitten omdat hij het kan dragen en dan beginnen over kapotte ponys. Alsjeblieft denk even na voor je wat zegt, ik heb het niet over mijn vader die mijn pony gaat rijden.
Ik vindt het jammer dat jullie allemaal oordelen vellen over elkaar, maar de meeste de ballen verstand hebben van wat ze verkondigen.
En ik moest het hardst lachen om JessicaJoan, mijn god wat een opmerkingen.
Ik maak geen excuses, ik leg de situatie uit. Waarom mag jij nav 1 foto dergelijke oordelen vellen, en zou ik mijn pony niet mogen verdedigen, rare wereld toch?? En als jij met je benen je pony pootje haakt, ga dan gewoon niet op het paard zitten. Dit hoeft namelijk lang niet altijd het geval te zijn, dit is volledig ruiterafhankelijk. Beetje onzin dergelijke dingen uit te kramen.
En dan de grootste onzin: jij schrijft: te lang is slecht voor het welzijn van je pony. Geniaal gevonden, maar waarom dan?
Waarom is iemand die te lang is niet beter voor een pony dan iemand die goed past en geen ervaring heeft?
Mitch is een pony met een verleden, Cenna geeft hem de rust en het vertrouwen wat hij nodig heeft. Dat ze er op een jaar niet meer mee kan rijden, tja, dat beseft ze zelf waarschijnlijk ook wel. Maar zolang de pony zo dik is mag Cenna zo vaak rijden als ze wilt. Hij wordt er alleen maar beter van.