merel_gomez schreef:te groot, licht je zadel niet heel erg naar voren?
Dankje, miss. wel ja maar de staartriem kan niet strakker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merel_gomez schreef:te groot, licht je zadel niet heel erg naar voren?
xXLiekeXx schreef:De laatste vind ik niet te groot en de pony erg mooi!
En, het tuig is niet slecht passend, miss. is het zadel iets te groot maar er wordt al 5/6 jaar mee gereden en er zijn nog nooit klachten geweest. Maar toch bedankt.
karoliena schreef:xXLiekeXx : Te groot en een staartriem is neit bedoeld om een slecht passend zadel op zn plek te houden
missyissy schreef:ik had een vraagje, ik ga misschien naar de tinkerboederij deze zomer en ik weet niet precies hoe groot de tinkers,fjorden en haflingers zijn ik ben 1.75 en weeg 60 ofzo. kan ik het beste op een fjord,haflinger of tinker?
Sim0ne schreef:karoliena schreef:xXLiekeXx : Te groot en een staartriem is neit bedoeld om een slecht passend zadel op zn plek te houden
Volgens mij juist wel, want bij een goed passend zadel is nooit een staartriem nodig! Wat het niet goedpraat om zo'n ding te gebruiken...
superwoman schreef:Ik denk dat er uitzonderingen zijn op passende zadels, die toch iets naar voren schuiven door het gebrek aan een schoft en een te rond (meestal vet) paard(je).
Sim0ne schreef:superwoman schreef:Ik denk dat er uitzonderingen zijn op passende zadels, die toch iets naar voren schuiven door het gebrek aan een schoft en een te rond (meestal vet) paard(je).
Dan past het dus ook niet goed i.m.o.