ja ik heb het als ik geen extra pony neem en me moeder 50 meebetaald (ze wilde sws 50,- meebetalen!) maar dan neem ik lp!
Mdominique
Geplaatst: 09-02-14 17:39
Dat zij mijn moeder ook met zon kortingsweekend maar toen was t vol en hadden we een gewoon ander weekend geboekt ik moet nu wel alles zelf betalen maar ik vraag ook steeds aan mn vader en die zegt dan nou hier heb je 20 euro ofzo dus dan gaat het best snel
ja ik krijg best veel zakgeld... 17 euro per maand... nu heb ik al 80 op mijn rekening staan en de midweek kost 550 ofsoo en we gaan dan met z'n 4e (3 kinderen 1 ouder) dus als je 550 deelt door 4 is het 135 euro ik heb dus al 80+ de 50,- van me moeder is al bijna genoeg en het is ong. nog 3 maanden wachten dus dan moet ik het wel bijelkaar hebben! ik wil zoooooo graag tegelijk met jou.. en me broertje moet die week nog naar school HAHAHAH
Ik ook mijn zus vind maxime nu opeens helemaal leuk en eerst vond ze hem niks omdat ze maxime zag bijten en mn zus vind dat helemaal niet leuk. Bb lijkt me ook heel leuk in de stal stond ie naast mijn lievlingspony en toen was ie super knuffelig maar hoelaat moet je voor hem staan?
ik weet het niet hoor! volgens mij heb ik zoiets gehoord! omdat die al oud is ofsoo(zo oud ziet die er niet uit) maar liliekska ik stuur je zo ff een pb!