Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SchleichxZoe schreef:haha, schleich15! nou ja, morgen dus die cremmelo gaan maken. had al vast een licht laagje over hem heen gedaan, want hij was eerst zwart!
jaimy1999 schreef:gadverdamme je ergste nachtmerrie brrrrrrrrrrrrrrrrrr
lisanne beterschap
ik denk niet dat ik vandaag iets ga doen met schleich
schleich15 schreef:Katja1999 ik vraag het ff aan jou, aangezien jij in mijn ogen wel even kan uitleggen hoeveel een exclusive (dat heet een Müller toch?) kost ongeveer en zo. Ik zag op marktplaats enkele exclusive schleich paarden staan die vanaf 15 euro bieden waren. Nou zag ik op een kind dat er totaal niks vanaf weet die gewoon als kind van 3 jaar als kado die bruinbonte tinker exclusive hengst in de handen gedrukt kreeg. T werd gelijk op de grond gegooit, vaantje eraf getrokken en ja, wat ze nou met het certificaat moesten... dus die werd ook weggepleurd. Zonde, echt triest. Nou zag ik hem op marktplaats staan voor 15 euro bieden en ik wil m best wel hebben. Er stonden voor 8euro de stuk ook oude schleichpaarden, en de andalusier hengst exclusive, de camargue exclusive en de tennesee walker merrie exclusive.
Nog 1 vraag, bij de nieuwe wasplaats zit ook een zelfde kleur paard die verdacht veel op die exclusive tennesee walker lijkt! Of zlu het de hannoveraanse he gst zijn?