Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 11:31

Wauw PBL! Supergaaf! <3 Was het niet veel werk om die klosjes te maken?

Ik heb trouwens wéér een lay-out, ik ben echt heel erg aan het twijfelen iedere keer... Wat vinden jullie er zo van? Beter... of schijtlelijk?

Weetje wat mij opvalt? Dat Telpeva hier al een tijdje niet meer heeft gereageerd. Ik ben benieuwd of ze nog wat moois te showen heeft :D.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:46

Stephaniexh schreef:

Ik heb trouwens wéér een lay-out, ik ben echt heel erg aan het twijfelen iedere keer... Wat vinden jullie er zo van? Beter... of schijtlelijk?

Weetje wat mij opvalt? Dat Telpeva hier al een tijdje niet meer heeft gereageerd. Ik ben benieuwd of ze nog wat moois te showen heeft :D.

Die heeft momenteel geen internet, vandaar dat ze even tijdelijk niets post :)

@PBL, mooi showhalster!

@Stephanie, ik herken dat probleem hoor! Ik zit ook telkens met die lay-out.

eclair98

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:15

palmbier: wat mooi!
ik ben nu zelf bezig met longeersetje. alleen het valt steeds weer uit elkaar en heb een riempje gemold :(

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:10

Heb plots van een collega van mijn moeder een hele stal gekregen! Nu nog in elkaar zetten, maar op de doos zag het er erg leuk uit!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:44

SanneLeoni schreef:
Stephaniexh schreef:

Die heeft momenteel geen internet, vandaar dat ze even tijdelijk niets post :)

@PBL, mooi showhalster!

@Stephanie, ik herken dat probleem hoor! Ik zit ook telkens met die lay-out.

Lastig he? Ik vind jouw lay-out trouwens wel erg mooi hoor :j

Straks ga ik een marktplaats advertentie neerzetten. Zou dat een beetje nut hebben? Gelukkig is het gratis... :)

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:50

Erg leuk showsetje PBL!!! Het bit is ook leuk!
Ik heb gewoon steeds dezelfde layout, nog nooit veranderd. Ik wil misschien in de zomer en winter verschillende lay-outs, maar verder niet...
Horseslover@ heb je een foto als hij in elkaar zit???

Ik heb gisteren een western hoofdstel zonder neusriem voor bij mijn zelfgemaakte westernzadel gemaakt, ik heb nu wax!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:12

HoresesLover schreef:
Heb plots van een collega van mijn moeder een hele stal gekregen! Nu nog in elkaar zetten, maar op de doos zag het er erg leuk uit!

FOTO"S!!!!
sorry, nieuwsgierig :D

ik heb zelf nog stokjes van plastik. wat kan ik er mee?
het is teweiing voor een omheining (al geprobeerd) -O-

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:21

@palmbierlover: leuk tuig! echt knap gedaan
@iedereen: bedankt voor jullie reacties van mijn boerderijtje.

ik ben mijn eerste halstertje aan het maken. wat een priegelwerkje!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:15

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:37

@LoverHorses0, leuk hoor, dat blesje. Ik heb dat ook eens gedaan bij mijn mustang, vind het hem altijd zo goed staan :D.

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:01

hoi,
erg leuk tuig pbl!, mooi gemaakt
dat blesje staat de mustang trouwens erg schattig loverhorses0
ik mag binnenkort een .nl site maken, ik hoop dat ik dan wat meer bestellingen krijg :) ik denk dat ik ook een nieuwe naam ga bedenken, ik vind SchleichC een beetje saai.
ik zal trouwens morgen weer eens een paar foto's hier zetten van oa mijn zadels, rijset en nieuwe longeerring

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:03

leuk loverhorses!
anaika, een tip! mijn moeder heeft mijn eerste halstertje gemaakt :D
mmm even wat namen carmem:
oke ik ben ideen loos |(

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:11

Lang niet meer gepost! :oo .

Wat een mooi show-setje pbl! Je logo is goed gelukt! Met palmboom, eh... palmbier. :D. Ik vind je longeer-cirkel erg mooi en realistisch gemaakt! Dat zou ik zelf niet kunnen, hoor! :).

Die bles staat mooi bij de mustang, loverhorses! Als ie zo beschadigd is, kun je hem dan niet 'helemaal' repainten? Of zie je dan nog steeds dat ie beschadigd is? :o? .

Carmen, een '.nl' naam geeft je niet meer klanten. Dat ligt niet aan jou site (waarschijnlijk) maar misschien vinden sommige mensen je werk niet goed genoeg. Dat kan ook. Een tijd geleden dacht ik dat ook, maar eerst ben ik maar begonnen met mp, en natuurlijk beter worden! Dit is mijn mening! :).

Anikailove, die stal is wel leuk. Maar op een een of andere manier vind ik hem niet erg realistisch.. :o .

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:12

@Pbl: Laat je ons eerst in spanning wachten op foto's, heb je ze eindelijk geplaatst en dan word ik jaloers... :') Jemig, hij is erg goed gelukt.
@LoverHorses0: ziet er goed uit zeg. Mijne heeft ook een bles. + vier witte sokjes.
@Eclair: Miss. balkjes/hindernis??

Hierbij zal ik de lang beloofde foto's posten:

Longeersetje:
Afbeelding
Oja nog een rijsetje:
Afbeelding (deze hoort eigenlijk op een paard, maar ik vond het hem.. ahum Háár zo schattig staan!)

Tja, wat moet je doen als je je een heel weekend verveelt? :=
Ik heb weet mijn god niet meer hoeveel dingen gemaakt.
Nouja laat ik er toch maar wat posten. :D

- https://picasaweb.google.com/lh/photo/m ... directlink Ben hier heel erg trots op.
- https://picasaweb.google.com/lh/photo/g ... directlink Zwaar mislukte vliegenmasker.
- https://picasaweb.google.com/lh/photo/V ... directlink Mini formaat! Vind hem goed gelukt, maar iets te veel lijmresten.
- https://picasaweb.google.com/lh/photo/J ... directlink mijn 2e poging tot westernzadel. Hij is nog lang niet af!! :')

Nu stop ik toch echt even want anders word het té veel foto's.

AAAHH, ik ben de racebaan helemaal vergeten!! Chips chips chips!.
Mhh, zal ik een voorstel doen? Ik probeer speciaal voor jullie nog een racebaan te maken, als jullie me helpen om het te onthouden.
Ik kijk even als ik de materialen überhaupt wel heb liggen, Dan horen jullie het wel.

Edit; de zweep van de longeerset is ook zelfgemaakt, alles trouwens :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:15

zeg horswe (of eigenlijk iedereen) hoe maak je zo´n zadeltje? ik doe het altijd met blik, maar dat werd niet mooi :(

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:18

Eclair & jennsoof, let alsjeblieft op jullie oneliners! Straks staat het hele topic er vol mee! 8)7 .

Wat creatief bedacht! Dat western zadel word volgens mij heel mooi! :D . Wow dat vliegen masker is ook leuk zeg! Ook al zo creatief bedacht. :') . Longeer setje is goed gelukt! Komt zeker ook op je site? :) .

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:21

Jilzet schreef:
Carmen, een '.nl' naam geeft je niet meer klanten. Dat ligt niet aan jou site (waarschijnlijk) maar misschien vinden sommige mensen je werk niet goed genoeg. Dat kan ook. Een tijd geleden dacht ik dat ook, maar eerst ben ik maar begonnen met mp, en natuurlijk beter worden! Dit is mijn mening! :).

Jilzet: Over het algemeen vind ik Carmen haar werk erg goed, dus daar zal het niet aan liggen hoor..

Horwse: Ziet er goed uit zeg! Gaat al steerds beter! ;)

Ik ben tijdelijk niet zoveel met mijn schleich bezig!
Die tijd komt wel weer..
De springbak was bijna af tot dat kat de omheining vernielde.
En nu heb ik eventjes geen zin meer om er mee verder te gaan.
Het is ook veel te mooi weer om binnen te zitten!!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:28

@Jilzet: Jep :D
Longeersetje gaat in de verkoop en rijsetje ook. Deken niet, was mijn laatste stukje stof helaas...
Vliegenmasker weet ik zo net nog niet. Aangezien ik hem echt verschrikkelijk vind, plaatste ik hem voor tips.

@Eclair93: Ik maak alleen de achterkant van blik, de zadelzitting zelf is me veel te priegelig.
Maar ik plaats denk ik wel een keer een tutorial. Of gewoon een duidelijke uitleg met foto's. ;)

@Wiekenmeisje: Dankje, jammer dat je onheining naar de filisteinen is. Had gehoopt op foto's. Vind het trouwens een leuk idee.

Oja, was vergeten te zeggen dat ik laast een paar echte lintjes heb gescoord, dus mijn eerste halster van lint in elkaar heb geprutst. Heb er wel eens een gemaakt van dat doorzictige prut lint.
Plaats morgen wel even foto's. als het dan tenminste mooi weer is. :=

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:31

Jilzet schreef:
Eclair & jennsoof, let alsjeblieft op jullie oneliners! Straks staat het hele topic er vol mee! 8)7 .

Wat creatief bedacht! Dat western zadel word volgens mij heel mooi! :D . Wow dat vliegen masker is ook leuk zeg! Ook al zo creatief bedacht. :') . Longeer setje is goed gelukt! Komt zeker ook op je site? :) .

leg mij dan op één duidelijke manier uit wat een oneliner is!
horswe ik wacht in spanning af!
wiekenmeisje ik ken het probleem, hier staat een half afgemaakt dressuur bak ;)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 20:35

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn showtuig!
Het wachten werd beloond ;)

Alleen de gouden klosjes waren vervelend om te maken, dat was dus dat gladde garen..

@ Horwse jij hebt ook leuke dingetjes gemaakt,
voor het vliegenmasker had ik pas nog een filmpje gevonden op youtube, wilde ik namelijk ook doen,
alleen ik kan hem niet meer vinden, dus blijkbaar is die verwijderd, maar zal nog ff verder zoeken..
eentje gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=vx1keGqkZ-0
ik ben nog steeds benieuwd naar je racebaan, ik blijf je er wel aan herinneren ;)

er was ook iemand die een stapmolen had gemaakt, (sorry weet even niet meer wie) daar ben ik ook erg benieuwd naar, heeft diegene mss foto's?
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 19-03-12 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:40

@eclair gebruik de zoek functie of lees de bokt help ofzo is al vaak genoeg gezegd wat het is.

@horse ziet er goed uit vliegennetje kan nog wel netter maar heb er zelf geen ervaring mee dus kan je geen tips geven.

@wiekenmeisje oh balen zeg al je werk kapot.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 19-03-12 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:51

@Jilzet: Nee, je krijgt er inderdaad niet erg veel meer klanten door, maar ik maak mijn site eingelijk meer voor de lol dan voor het geld. Ik vind dat werken aan een eigen site echt superleuk. Een .nl site kan je wel sneller vinden via Google en andere zoekmachines
@Wiekenmeisje: Bedankt! Ik denk dat het ook licht aan de populairiteit inderdaad. Ik zal maar weer eens wat meer advertenties op marktplaats zetten, en op hyves.
Erg zonde trouwens van je bak, al dat werk voor niks :'(
@eclair93: Een makkelijkere manier om een zadel te maken is gewoon een stukje ijzerdraad tussen de laagjes door doen, zo kan je op het laatste het zadel buigen tot dat de achterkant hoog genoeg is :)

Ik kan trouwens niet wachten tot het weer zomer vakantie is, dan ga ik weer in zeeland op de markt staan :) Het duurdt nog wel even maar ik kijk er echt naar uit. Natuurlijk maak ik tuig voor de lol enzo maar als je er wat mee verdiend is het ook wel leuk. Vorig jaar kon ik met geld wat ik verdiende op 2 markten een eigen camera kopen. Op de 3 en laatste markt verdiende ik niet zoveel meer, toen was het meeste uitverkocht :)

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:57

carmen99 schreef:
Ik kan trouwens niet wachten tot het weer zomer vakantie is, dan ga ik weer in zeeland op de markt staan :) Het duurdt nog wel even maar ik kijk er echt naar uit. Natuurlijk maak ik tuig voor de lol enzo maar als je er wat mee verdiend is het ook wel leuk. Vorig jaar kon ik met geld wat ik verdiende op 2 markten een eigen camera kopen. Op de 3 en laatste markt verdiende ik niet zoveel meer, toen was het meeste uitverkocht :)

Sta je ook wel eens op de markt in makkinga?
Daar sta ik meestal in de herfst met me pompoenen!
Ga daar altijd wel eventje heen te kijken..

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:19

@ Shettepret: Wat leuk, ben nou wel stiekem benieuwd naar de voorbeeldfoto's :P Maar hij is echt heel leuk geworden! :)
@ PBL: Wat een leuk setje! Het halster past er ook leuk bij :) Je logo is ook leuk geworden.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:23

Pff, zeg mij wat! Die leout is echt zo vervelend.... ik weet nooit wat ik wil. Ik heb sinds vandaag ook weer wat anders.. Iets met paars en blauw ofzo.. Hihi :D
Ik vind Carmens spulletjes ook echt heel erg mooi! K'weet ook niet wat dat zou kunnen zijn.

Ik ben nu bezig met een repaint van iemand, maar ze heeft er maar geen gedult mee. Wordt iedere keer opgefokt tot foto's plaatsen... Maarja, k ga mogen effe lekker hard werken.
@Horwse: Leuk!!! <3