Pff ik zit dus al de hele middag naar mijn project te staren maar op de een of andere manier lukt het niet om er mee verder te gaan. Jullie mooie kunstwerken hebben me afgeschrokken denk ik, want jullie projectjes hebben allemaal iets leuks met sinterklaas oid te maken en die van mij nog niet
ja, zokanikniewinnennie! dus ik moet nog even wat verzinnen om een wat winterse sfeer wat meer te benadrukken. Schimmelgrijs paard met wit tuig is nou niet echt winters...
Hebben jullie ook iets van achtergrond deco dat jullie gebruiken voor op de foto? of willen jullie dat liever niet vertellen? echt ik ben zo benieuwd naar wat jullie gaan inleveren, die wedstrijd wordt zo spannennnnnnd
Palmbierlove schreef:en toen kwam ik thuis en stond mijn bestelling van Agradi buiten voor de deur,
dus snel naar binnen gehaald,
wie zet dat nou gewoon buiten voor de deur,
maar goed dat ik niet in de grote stad woon..
Offtopic: Bij jou ook al? dat hebben ze dus laatst bij ons ook gedaan, ze troffen ons niet thuis en hadden het pakket achtergelaten voor de poort bij de achtertuin, en ook geen brief in de bus, niks! er zat notabene een computer in
stelletje idioten, wij hebben toen een klacht ingedient.
Edit: Gefelicipip