Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suuzepuus schreef:dan lijkt het me heel verstandig dat ze het bontje eronder uit haalt. doet meer fout dan goed.
verder vond ik het wel passen nog maar je moet niet meer groeien!
pernill schreef:suuzepuus schreef:dan lijkt het me heel verstandig dat ze het bontje eronder uit haalt. doet meer fout dan goed.
verder vond ik het wel passen nog maar je moet niet meer groeien!
bedankt voor de tip maar als ik dat zou doen krijgt hij last van zijn rug (hij heeft een doorgereden schoft gehad) en is nu dus ook erg gevoelig aan zijn rug enzo en daarom is dat zadel ook op maat gemaakt
)

MyrtheJ schreef:hmmm pernill, volgens mij is dat een beetje onzin. Op maat gemaakt zodat het bontje eronder kan? de schoft moet gewoon vrij liggenBovendien zou bij een goed passend zadel geen staartriem nodig moeten zijn......
dus op mensen die hier nog over gaan zeuren reageer ik niet op want het is gewoon nagekeken enzovoort zodat hij juist Geen last meer van zijn rug krijgt wat die met andere zadels enz anders well zou krijgen dus,..
). Owja meisje op de shet kijkt niet echt heel vrolijk, is momentopname want dat was ze écht wel
.(En dat knotje bij mijn paard ziet er niet uit
)

en da tmeisje rijd nog maar 1 jaar en de laatste keer was een halfjaar geleden en nooit les gehad
) 
xx_denise_xx schreef:ben ik te klein voor mijn pony ? ( ik weet niet hoe je er foto's op moet zetten haha)
ik ben 1.65 en weeg 58 kilo
mijn pony is een haflinger x new forest van 1.45

Paard124 schreef:ik heb een kleine shet van rond de 80 cm ofzoo..
en hy is pas 5 jaar geworden en volgens iedereen kan ik er best wel op rijden enzo.
ik ben 1.65 lang en 50 kilo, kan dat voor 5 minuutjes ofzo?
ik heb al eerder op hem gezeten en hij genoot echt van het rijden, en nee er kan niemand anders op rijden iedereen in onze familie is zwaarder.

en hy is pas 5 jaar geworden en volgens iedereen kan ik er best wel op rijden enzo.
ik heb al eerder op hem gezeten en hij genoot echt van het rijden, en nee er kan niemand anders op rijden iedereen in onze familie is zwaarder.
kimmieh0103 schreef:xx_denise_xx schreef:ben ik te klein voor mijn pony ? ( ik weet niet hoe je er foto's op moet zetten haha)
ik ben 1.65 en weeg 58 kilo
mijn pony is een haflinger x new forest van 1.45
je bent er eerder te groot voor dan te klein![]()
xx_mariekee: Past goed, je bent zeker niet te klein!
Bij ons op de manege rijden meisjes van 1.50 op paarden van 1.80, die vind ik te klein, want die komen amper onder het zadel uit,, maar jullie komen gewoon onder aan de buik.
xchantal94: het meisje op het paard past super! Maar ik vind het meisje op de shet vind ik NET kunnen, maar omdat ze in het afgelopen half jaar natuurlijk nog is gegroeid vind ik dr wel te groot