Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elizevb schreef:xFauve, voor je verzorgshet ben je te groot, ik heb een verzorgpony die net zo groot is en erg stevig, ik ben 1.58 en pas er al niet meer op! dus het lijkt me sterk dat jij er nog wel goed oppast!
x_Marr schreef:xladyx: veel te groot
En hoe kom jij bij de berekeningen uit op 64 kilo?
miibr3nda schreef:x_Marr schreef:xladyx: veel te groot
En hoe kom jij bij de berekeningen uit op 64 kilo?
Een pony kan 20% van zijn lichaamsgewicht dragen.
Dus als een pony 200 kilo weegt bv een shet kan de shet dus 40 kg dragen.
suuzepuus schreef:nou marlous het is een astige foto maar volgens mij kan dat nog makkelijk hoor!
absque_dubio schreef:Past prima, hele leuke pony trouwens, is het iets van een welshcobje ofzo? Ze lijkt namelijk wel wat op de mijne.
absque_dubio schreef:Past prima, hele leuke pony trouwens, is het iets van een welshcobje ofzo? Ze lijkt namelijk wel wat op de mijne.
absque_dubio schreef:Leentje_ heb even in je topic gekeken, maar jij hebt ook al zo'n gave! Als je hem kwijt moet mag je hem brengen hoor.![]()
Marlous, wat leuk dat ze zo groot is geworden, en ze zal idd nog wel wat groeien, ook in de breedte aangezien ze nog zo jong is. Leuk toch.Hele gave pony vind ik het, lijkt echt op een welshcob maar dan de bouw net een tikje anders.
absque_dubio schreef:Oehh heb even in je profiel gespiekt, en hij is écht leuk zeg.![]()
Zwarte welshcobjes, daar houd ik echt van.En dan het liefst met lekker wat wit op het hoofd.