Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:54

Grappig Janine!
Ik heb dat soms ook hoor. Dan denk ik bij iets van dit gaat veel opleveren en dan valt het tegen of dan zet je er iets op waarvan je denkt mwah en dan levert het juist veel op. Schiet mij maar lek 8)7 .

Zet 'm op Jeika *\o/* .

Ik wordt wel een beetje simpel van al dat slechte weer, nu verwachten ze deze week weer ijzel en sneeuw. De bak begint net weer ergens op te lijken hoor :') ...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:09

Hier is er ook geen touw aan vast te knopen wat men wel of niet leuk vindt :roll: Ik heb gemiddeld tussen de 40 en 60 likes met circa 280 followers.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:39

Ik denk dat het met veel meer te maken heeft dan enkel met de foto, zoals tijdstip, hoeveel andere mensen foto's geplaatst hebben, dus hoeveel nieuwe foto's je volgers door "moeten"scrollen voor ze de jouwe zijn, dag van de week etc.
Ik had een keer op een ander, klein, forum en topic geopend met slechts 1 foto. Vervolgens reageerde er iemand "mooie foto's!" Ja, sorry, soms ben ik een heks :o maar ik reageer dus met goh, heb je überhaupt gekeken naar het topic? Want er staat maar 1 foto... Ze gaf toe dat ze gewoon zonder te kijken en standaard reactie getypt had. En ik denk dat dat met liken nog veel meer gebeurt, dat veel mensen nauwelijks kijken naar de foto maar gewoon op like drukken. Daarom kan ik iemand die reageert ook zo waarderen, die heeft echt moeite gedaan, A om de tekst behorende bij de foto te lezen en B om dus echt iets te typen.
Dus ik denk dat er veel meer meespeelt buiten dat wat er op het plaatje te zien is.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:56

Als ik in de avond of nacht post krijg ik veel meer likes dan ochtenden en in de middag. Tijdstip is dus wel belangrijk als je graag veel likes wil.

'Mij maakt het allemaal niet zo uit.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:56

Celine_Famke schreef:
Heleennn schreef:
Celine_Famke ik vond jou laatste filmpje zo vet! Heel cool met je fries in passage :D Ik zit nu bijna aan 330, heb er heel veel bij gekregen door mijn recente posts, leuk! Valt me trouwens op dat mijn profiel echt een constante kleurtint heeft. Alles is gewoon assorti met m'n paard haha :')

Wie ben jij op Instagram?

@heleenposma! :D

Sfh1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:10

Hihi hier sinds een paar dagen begonnen met een insta voor mijn paard op aandringen van een paar "fans" :')

creasurem

+:)+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:34

Amable schreef:
Ik denk dat het met veel meer te maken heeft dan enkel met de foto, zoals tijdstip, hoeveel andere mensen foto's geplaatst hebben, dus hoeveel nieuwe foto's je volgers door "moeten"scrollen voor ze de jouwe zijn, dag van de week etc.
Ik had een keer op een ander, klein, forum en topic geopend met slechts 1 foto. Vervolgens reageerde er iemand "mooie foto's!" Ja, sorry, soms ben ik een heks :o maar ik reageer dus met goh, heb je überhaupt gekeken naar het topic? Want er staat maar 1 foto... Ze gaf toe dat ze gewoon zonder te kijken en standaard reactie getypt had. En ik denk dat dat met liken nog veel meer gebeurt, dat veel mensen nauwelijks kijken naar de foto maar gewoon op like drukken. Daarom kan ik iemand die reageert ook zo waarderen, die heeft echt moeite gedaan, A om de tekst behorende bij de foto te lezen en B om dus echt iets te typen.
Dus ik denk dat er veel meer meespeelt buiten dat wat er op het plaatje te zien is.

Oooh dat kan ik inderdaad ook heel erg waarderen! En bij een spetterende foto heb ik dat best wel vaak. Maar ik moet zeggen, ik lees ook bijna nooit de teksten. Flink tijdsgebrek :(

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:47

Ik heb even heel veel spookvolgers geblokkeerd wat heeft geleden tot zo'n 20 volgers minder. :') :(

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:51

Ik merk inderdaad ook dat het net ligt aan de tijd wanneer je post. Je moet ook echt een beetje geluk hebben. Soms heb ik bij een hele simpele video 50.000 weergaven. En nu met mijn laatste video van passage met m'n paard, die ik zelf heel gaaf vond hihi.. Kreeg ik maar 2000 weergaven ofzoiets.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:11

Ik heb nu echt amper likes en reacties meer... foto van gisteren nog geen 60... toch jammer

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 09:45

Ik heb weer nieuwe foto's, Elke heeft zaterdag foto's gemaakt dus ik ben weer van een nieuwe voorraad foto's voorzien :D Uiteraard ook een bokt topic geopend :)

[VD-ITP] Just having fun together, met Spaanse Valk Llevado

Wel irritant trouwens, die mensen die enkel volgen om te zorgen dat je ze ziet. Sommige herken je op afstand, wordt nu ook weer gevolgd door een account "free_insta_followers" oid, nou ja, dan weet je al, die is morgen weer weg :roll:

Je hebt zo'n 160 volgers, toch Kittydylan? Dan is 60 likes meer dan 1/3 en ik denk dat dat echt geen slechte score is hoor. Het is een utopie om te verwachten dat elke volger alles liked :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:05

Jaaa zoiets ging mij ook volgen Amable!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:24

Amable schreef:
Ik heb weer nieuwe foto's, Elke heeft zaterdag foto's gemaakt dus ik ben weer van een nieuwe voorraad foto's voorzien :D Uiteraard ook een bokt topic geopend :)

[VD-ITP] Just having fun together, met Spaanse Valk Llevado

Wel irritant trouwens, die mensen die enkel volgen om te zorgen dat je ze ziet. Sommige herken je op afstand, wordt nu ook weer gevolgd door een account "free_insta_followers" oid, nou ja, dan weet je al, die is morgen weer weg :roll:

Je hebt zo'n 160 volgers, toch Kittydylan? Dan is 60 likes meer dan 1/3 en ik denk dat dat echt geen slechte score is hoor. Het is een utopie om te verwachten dat elke volger alles liked :)

Normaal haal ik de 80-90 :o
Daarbij liken mijn volgers amper, komt door de hashtags..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:26

Hebben jullie ook wel eens dat vreemde buitenlandse mannen jullie gaan volgen? Dan hebben ze 1 foto van een paard en de rest allemaal onderbroek foto's. Dan zit ik echt ban: uhh hoe kom jij nou weer bij mij terecht? %)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:27

Fair schreef:
Hebben jullie ook wel eens dat vreemde buitenlandse mannen jullie gaan volgen? Dan hebben ze 1 foto van een paard en de rest allemaal onderbroek foto's. Dan zit ik echt ban: uhh hoe kom jij nou weer bij mij terecht? :S

_O-

Niet echt mannen.... Wel van die 'fitgirls' uit Amerika die in hun string op de foto staan _O-

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:31

Ja die ook Janine :=

Nee geen mannen voor zover ik weet.
Ik heb wel een buitenlandse volger (jongen/man) waar ik zo af en toe mee chat. Maar ja, zelfde interesses (paarden en de endurance sport)

Heb er geen probleem mee. Zolang ze maar niets privé's vragen e.d. Dat antwoord ik sowieso niet (ik ben toch erg voorzichtig op Internet, met vreemden)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 12:42

Achja, als je een openbaar profiel hebt dan krijg je dat soort dingen al snel :)

Ik heb ook weer een nieuwe foto geplaatst, wel een oude. :P Ik ben de laatste tojd steeds op stal als het al donker is, en ik wil toch wel ietwat kwaliteit foto's geven. :)

Afbeelding

Als ik iemand nog niet terugvolg trouwens, moet je even een reactie plaatsen dat je van bokt bent, dan volg ik zsm terug :j

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:03

Ik heb geen ig voor de paarden, die post ik eigenlijk altijd bij mn persoonlijke instagram. Heb niet zo vaak bijzondere foto's dus denk niet dat een apart account een succes wordt :-)

Ik heb er wel een voor mn konijntjes: boonnies. Nog maar een paar foto's en ook nog niet heel actief. Zal straks ff kijken of ik wat mensen uit t topic kan gaan volgen! :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 18:25

Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar heb ruim 20 nieuwe volgers ineens vandaag, gaat hard zo! Wel heel leuk :j post van vandaag leverde ook veel reacties op, maar ik snap ook wel waarom :))

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:29

Mijn handdoek foto's en filmpjes doen het altijd goed :')

Afbeelding

Vanochtend geplaatst en sinds toen in de 40 volgers erbij :=

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:46

Hier de 26k gehaald :oo
Ik volg expres ook niet teveel accounts terug alleen degene die ik echt leuk vind zodat ik tijd genoeg heb echt naar de foto's te kijken en de teksten te lezen, ik probeer ook regelmatig te reageren. Bij mij Is het ook heel wisselvallig wat in de smaak valt foto's waarvan ik denk wauw blijven soms ver onder mijn gemiddelde en fotos waarvan ik dacht meh doen het dan weer goed haha. Bij mij is de beste tijd 's ochtends heb ik het idee en filmpjes worden niet zo goed ontvangen live gaan ook niet :+

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:22

Dat ook precies Daphiena, enkel de leuke accounts volgen :j
Ik weet niet of ik jouw volg, volgens mij nog niet op het nieuwe account, oeps :o Zo eventjes doen

Heb ook een Facebook. Die was vooral om de statistieken, maar heb besloten daar ook af en toe eens wat op te gooien, gewoon in Nederlands. Ben benieuwd of ik wat likes krijg. Naam hetzelfde als op Insta dus lekker makkelijk.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:35

Jullie draaien dus ook een goede dag vandaag? Ben vandaag van net 500 maar bijna 600 volgers gegaan. Zo'n 60 nieuwe vandaag :wow:

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:48

Ik heb ook extreem veel ontvolgers hoor verlies er zo 60 op 1 dag :') soms "maar" 20 toch blijft mijn account groeien haha. Meestal blijft het een tijdje steken en schiet het opeens weer even omhoog om vervolgens weer te blijven steken haha. Al ben ik verder totaal niet gefocussed op mijn volgers aantal ik heb alleen zo'n volgers app zodat ik tussen mijn nieuwe volgers kan kijken of er iets leuks om te volgen tussen zit.
Laatst bijgewerkt door daphiena op 08-02-17 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:50

Ik heb bijna 100 volgers, een eerste mijlpaal. *\o/*