Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmyLyklama schreef:Woehoe kom ik aan met mijn 70 paarden ( helemaal niet verkeerd als het er nog meer worden ) ...
Wat is het lang geleden dat ik hier ben... Was alleen nog maar bezig op dutch schleich forum![]()
Maar natuurlijk ben ik weer bezig geweest, hebben jullie nu vakantie? Ik moest vandaag weer aan de bak! Vorige week had ik vakantie.
Wat word het hier weer leuk! Geen onliner problemen meer gelukkig.
Ik heb wat uitgeprobeerd met foto's iemand nog verdere ideeën of suggesties?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Joysieee schreef:Ik heb ook weer eens foto's van mijn schleich gemaakt.
[ Afbeelding ]
Skittle, repaint op de camergue hengst gemaakt door Sanne-Leoni
[ Afbeelding ]
Mara en Sabiango, repaint (en kleine custom) op de schleich manege pony gemaakt door Little Dandelion(?) Studio's
Heb er ook nog wat van mn safari paardje, maar dat is geen schleich dus die hoort hier niet
Natuurlijk zijn dit niet de enige foto's die ik heb gemaakt vandaag
Ik heb trouwens rond de 160 schleich paarden en daar komen nog steeds paarden bij!
schleich15 schreef:Ik heb gister mn knutselbak helemal opgeruimd en geleegd, wát was dát een troep! De afgebroken ijslollystokjes slingerden door de viltresten en zo heb ik eindelijk mn zwarte lint gevonden, en ik ben kleuren vilt tegengekomen waarvan ik niet eens wistdat ik ze had xD haha nouwjah nu kan ik in ieder geval weer wat overzichtelijker gaan knutselen whahaha xD
Ik ben trouwens laatst nog bij de vd geweest en dat schleichrek is echt treurig om te zien, alle dieren liggen dwars op elkaar gesmeten. Ik koop daar njet meer, het is allemaal beschadigd. Ik zoek nog de dravende lippi ruin, want die van mij heb ik gerepaint omdat ie zo beschadigd was. Komt omdat het mn allereerste schleich paardje was.
Alleen ik vind hem nergens meer, dus ik denk dat het bestellen word. Ook de ezel zoek ik nog, die bij de 2014 ezelveulen hoort.
schleich15 schreef:Ik heb gister mn knutselbak helemal opgeruimd en geleegd, wát was dát een troep! De afgebroken ijslollystokjes slingerden door de viltresten en zo heb ik eindelijk mn zwarte lint gevonden, en ik ben kleuren vilt tegengekomen waarvan ik niet eens wistdat ik ze had xD haha nouwjah nu kan ik in ieder geval weer wat overzichtelijker gaan knutselen whahaha xD
Ik ben trouwens laatst nog bij de vd geweest en dat schleichrek is echt treurig om te zien, alle dieren liggen dwars op elkaar gesmeten. Ik koop daar njet meer, het is allemaal beschadigd. Ik zoek nog de dravende lippi ruin, want die van mij heb ik gerepaint omdat ie zo beschadigd was. Komt omdat het mn allereerste schleich paardje was.
Alleen ik vind hem nergens meer, dus ik denk dat het bestellen word. Ook de ezel zoek ik nog, die bij de 2014 ezelveulen hoort.
LisanneElena schreef:Ik heb foto's gemaaktSorry voor de slechte kwaliteit maar foto's maken met goede belichting is echt heel moeilijk, want ik heb alleen een dakraam en soms is dat nogal irritant (en zonder goede belichting is de foto ook meteen wazig).
Rood gehaakt halster voor de Friese merrie 2012:
[ Afbeelding ]
Setje van de haflingermerrie 2013:
[ Afbeelding ]
Gehaakt halster van de hannoveraan merrie 2012 (niet zelf gemaakt):
http://nl.tinypic.com/r/o70sid/8
Ik ben bezig met deze deken, maar ik heb geen zin om een knoopje te maken:
[ Afbeelding ]
En deze pony's heb ik gisteren bij de V&D gekocht (ik noem de dartmoor Mona en de shet Tinka):
[ Afbeelding ]
love_horse1 schreef:LisanneElena schreef:Ik heb foto's gemaaktSorry voor de slechte kwaliteit maar foto's maken met goede belichting is echt heel moeilijk, want ik heb alleen een dakraam en soms is dat nogal irritant (en zonder goede belichting is de foto ook meteen wazig).
Rood gehaakt halster voor de Friese merrie 2012:
[ Afbeelding ]
Setje van de haflingermerrie 2013:
[ Afbeelding ]
Gehaakt halster van de hannoveraan merrie 2012 (niet zelf gemaakt):
http://nl.tinypic.com/r/o70sid/8
Ik ben bezig met deze deken, maar ik heb geen zin om een knoopje te maken:
[ Afbeelding ]
En deze pony's heb ik gisteren bij de V&D gekocht (ik noem de dartmoor Mona en de shet Tinka):
[ Afbeelding ]
Is het bij de v&d goedkoop? , hadden ze nog meer paardjes?
SchleichxZoe schreef:cool, ik ga ook kijken bij de v&d!
verder ben ik nu aan het logeren bij men oma dus kan de cremmelo donderdag pas maken want ga morgen paardrijden!