Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:27

Zo man we vielen echt stil maar u t vakantie is zijn we weer actiever! Gister zaten we nkg op 80 en nu al 83! Super.
Om ff bij t onderwerp te blijven, ik heb op mijn manege ponyhof nu 74 paarden ponys en veulens staan, ook 1 konijn en 3 honden. Ik raad de mensen die een kleine zadelkamer hebben en die een grotere willen hebben aan om de dierenkliniek van playmobiel te gebruiken. Heb ik ook xD

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:32

Moderatoropmerking:
En alweer berichten moeten verwijderen waarin geadverteerd werd en reacties daarop. Adverteren is op het forum niet toegestaan, hiervoor kan je terecht op de BoktMarkt.
Hierbij het dringende verzoek om de moderatoraanwijzingen niet meer te negeren.

luckycharm1

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:55

ik ben het eigenlijk wel eens met marga want anders wordt dit topic binnenkort mischien gesloten en dat willen we niet toch?

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:42

Woehoe kom ik aan met mijn 70 paarden ( helemaal niet verkeerd als het er nog meer worden ) ...
Wat is het lang geleden dat ik hier ben... Was alleen nog maar bezig op dutch schleich forum |o
Maar natuurlijk ben ik weer bezig geweest, hebben jullie nu vakantie? Ik moest vandaag weer aan de bak! Vorige week had ik vakantie.
Wat word het hier weer leuk! Geen onliner problemen meer gelukkig.

Ik heb wat uitgeprobeerd met foto's iemand nog verdere ideeën of suggesties?
Afbeelding

Afbeelding

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:43

AmyLyklama schreef:
Woehoe kom ik aan met mijn 70 paarden ( helemaal niet verkeerd als het er nog meer worden ) ...
Wat is het lang geleden dat ik hier ben... Was alleen nog maar bezig op dutch schleich forum |o
Maar natuurlijk ben ik weer bezig geweest, hebben jullie nu vakantie? Ik moest vandaag weer aan de bak! Vorige week had ik vakantie.
Wat word het hier weer leuk! Geen onliner problemen meer gelukkig.

Ik heb wat uitgeprobeerd met foto's iemand nog verdere ideeën of suggesties?
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Welkom weer he en ja ik heb ook vakantie en die foto's wouw wat mooi echt heel mooi gedaan! ik vind echt dat ik weinig schleich paarden heb maar 26 en een daar van kwijt :( hoe dom wil je zijn om een schleich veulen kwijt te raken? |o |o |o |o 8)7

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:56

Ik heb ook weer eens foto's van mijn schleich gemaakt.
Afbeelding
Skittle, repaint op de camergue hengst gemaakt door Sanne-Leoni

Afbeelding
Mara en Sabiango, repaint (en kleine custom) op de schleich manege pony gemaakt door Little Dandelion(?) Studio's

Heb er ook nog wat van mn safari paardje, maar dat is geen schleich dus die hoort hier niet :P
Natuurlijk zijn dit niet de enige foto's die ik heb gemaakt vandaag O:)

Ik heb trouwens rond de 160 schleich paarden en daar komen nog steeds paarden bij! :D

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:11

Joysieee schreef:
Ik heb ook weer eens foto's van mijn schleich gemaakt.
[ Afbeelding ]
Skittle, repaint op de camergue hengst gemaakt door Sanne-Leoni

[ Afbeelding ]
Mara en Sabiango, repaint (en kleine custom) op de schleich manege pony gemaakt door Little Dandelion(?) Studio's

Heb er ook nog wat van mn safari paardje, maar dat is geen schleich dus die hoort hier niet :P
Natuurlijk zijn dit niet de enige foto's die ik heb gemaakt vandaag O:)

Ik heb trouwens rond de 160 schleich paarden en daar komen nog steeds paarden bij! :D

wat een leuke foto's, je hebt echt veel schleich paarden!

Ik ging vandaag onverwachts met mijn zus naar de stad, en ik koop mijn schleich meestal bij de V&D. Ze hebben daar de nieuwe collectie nog niet, maar ze hebben meestal een klein schap -O-
Maargoed, ik heb dus maar 2 van 2012 gekocht, zoals ik al zei loop ik best achter met 2012..ik heb de shetlander merrie gekocht (ja, echt) en de dartmoor merrie..ze zijn echt schattig!

En oké, in minder dan een jaar 11 paarden hebben, is toch niet heel weinig?

Het is inderdaad echt gezellig in dit topic :)

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:00

Ja heel gezellig en nee valt mee ik ben gewoon raar dat ik zoveel geld uit besteed :)

SchleichxZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:50

ik ga denk ik mijn repaint rerepainten :p! haha, ik bedoel dat ik ooit mijn tinker hengst gerepaint heb, en heb en hem nu opnieuw wil repainten. k weet allen niet hoe! iemand ideetje? ik zat zelf te denken aan cremmelo?

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:50

Ik vind die nieuwe pony's zo leuk!
Dat zadel zit alleen wel een beetje raar op die dartmoor, omdat de manen in de weg zitten :P
Ik ga misschien in de vakantie nog naar Rotterdam, dus dan ga ik sowieso weer een schleich paardje kopen :D
Ohja, ik ben al bijna klaar met 1 deken, maar ik heb geen zin om een knoop te maken..
Ik ga waarschijnlijk morgen foto's maken, die zal ik dan ook wel ff laten zien :)

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:51

SchleichxZoe schreef:
ik ga denk ik mijn repaint rerepainten :p! haha, ik bedoel dat ik ooit mijn tinker hengst gerepaint heb, en heb en hem nu opnieuw wil repainten. k weet allen niet hoe! iemand ideetje? ik zat zelf te denken aan cremmelo?

ja gaaf! Cremmelo, moet je doen!

SchleichxZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:07

:( verf is op! moet aan men vader vragen of hij nieuwe uit de schuur wil halen...

(paardje word dus cremello!)

oke, moet dus wachten tot morgen ;(

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:16

Ben heel erg benieuwd SchleichxZoe :)
Heb vandaag een heel stuk aan mn stal geverfd de vloer is geverfd en de stallen zijn allemaal een andere kleur want mijn stal heet Rainbow stables :o zal morgen wel foto 's maken, ik heb nu 7 paardjes/pony's waarvan 4 shetlanders en ik krijg nog 2 shetlanders voor mijn verjaardag die zijn al gekocht :) en mijn boerenkar komt waarschijnlijk dinsdag met de friesehengst ik heb 15 inclusief 6,75 versendkosten voor het paard en de kar betaalt :D

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:45

Sorry dat ik nog geen foto's heb geplaats maar het zadel was mislukt dus heb een pad gemaakt (of hoe het ook heet) en heb een touwhalster gemaakt heel simpel. Ik had geen tijd want mijn moeder nam me naar de stad maar dat v&d schleichrek is erg! Zonde want er zitten gewoon oude modelllen bij die zijn nu erg beschadigt maar heb mijn haar paars geverft haha xD morgen komen er ook foto's van mijn mamege

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 09:36

Ik heb gister mn knutselbak helemal opgeruimd en geleegd, wát was dát een troep! De afgebroken ijslollystokjes slingerden door de viltresten en zo heb ik eindelijk mn zwarte lint gevonden, en ik ben kleuren vilt tegengekomen waarvan ik niet eens wistdat ik ze had xD haha nouwjah nu kan ik in ieder geval weer wat overzichtelijker gaan knutselen whahaha xD :')

Ik ben trouwens laatst nog bij de vd geweest en dat schleichrek is echt treurig om te zien, alle dieren liggen dwars op elkaar gesmeten. Ik koop daar njet meer, het is allemaal beschadigd. Ik zoek nog de dravende lippi ruin, want die van mij heb ik gerepaint omdat ie zo beschadigd was. Komt omdat het mn allereerste schleich paardje was.
Alleen ik vind hem nergens meer, dus ik denk dat het bestellen word. Ook de ezel zoek ik nog, die bij de 2014 ezelveulen hoort.

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 10:08

schleich15 schreef:
Ik heb gister mn knutselbak helemal opgeruimd en geleegd, wát was dát een troep! De afgebroken ijslollystokjes slingerden door de viltresten en zo heb ik eindelijk mn zwarte lint gevonden, en ik ben kleuren vilt tegengekomen waarvan ik niet eens wistdat ik ze had xD haha nouwjah nu kan ik in ieder geval weer wat overzichtelijker gaan knutselen whahaha xD :')

Ik ben trouwens laatst nog bij de vd geweest en dat schleichrek is echt treurig om te zien, alle dieren liggen dwars op elkaar gesmeten. Ik koop daar njet meer, het is allemaal beschadigd. Ik zoek nog de dravende lippi ruin, want die van mij heb ik gerepaint omdat ie zo beschadigd was. Komt omdat het mn allereerste schleich paardje was.
Alleen ik vind hem nergens meer, dus ik denk dat het bestellen word. Ook de ezel zoek ik nog, die bij de 2014 ezelveulen hoort.

Haha heb ik heel vaak hoor dat alles overal licht :p

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:03

schleich15 schreef:

Bij bartsmidt zaandam liggen de lippi ruinen nog in de schappen

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:15

bij de v&d staat het bij ons heel netjes :) daarom koop ik daar ook altijd schleich..ik ga denk ik zo ff een foto maken van waar ik nu mee bezig ben.

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:45

Ik heb foto's gemaakt :) Sorry voor de slechte kwaliteit maar foto's maken met goede belichting is echt heel moeilijk, want ik heb alleen een dakraam en soms is dat nogal irritant (en zonder goede belichting is de foto ook meteen wazig).

Rood gehaakt halster voor de Friese merrie 2012:
Afbeelding

Setje van de haflingermerrie 2013:
Afbeelding

Gehaakt halster van de hannoveraan merrie 2012 (niet zelf gemaakt):
http://nl.tinypic.com/r/o70sid/8

Ik ben bezig met deze deken, maar ik heb geen zin om een knoopje te maken:
Afbeelding

En deze pony's heb ik gisteren bij de V&D gekocht (ik noem de dartmoor Mona en de shet Tinka):
Afbeelding

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:46

LisanneElena schreef:
Ik heb foto's gemaakt :) Sorry voor de slechte kwaliteit maar foto's maken met goede belichting is echt heel moeilijk, want ik heb alleen een dakraam en soms is dat nogal irritant (en zonder goede belichting is de foto ook meteen wazig).

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En deze pony's heb ik gisteren bij de V&D gekocht (ik noem de dartmoor Mona en de shet Tinka):
[ Afbeelding ]

Is het bij de v&d goedkoop? , hadden ze nog meer paardjes?

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:49

love_horse1 schreef:
LisanneElena schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Is het bij de v&d goedkoop? , hadden ze nog meer paardjes?

Ik vind het niet heel duur nee, de grijze kleur kost daar €7,50, en er is nog een bruine, maar ik weet niet hoeveel duurder die is.

En ja, ze hadden meer paardjes, maar niet heel veel, ze hebben vooral van 2012 nog veel en een paar van 2013 (dat is denk ik verschillend per V&D)

SchleichxZoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 12:59

cool, ik ga ook kijken bij de v&d!

verder ben ik nu aan het logeren bij men oma dus kan de cremmelo donderdag pas maken want ga morgen paardrijden!

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:07

SchleichxZoe schreef:
cool, ik ga ook kijken bij de v&d!

verder ben ik nu aan het logeren bij men oma dus kan de cremmelo donderdag pas maken want ga morgen paardrijden!

Oke, leuk :)
Ik heb alleen vandaag en morgen nog, want donderdag houd ik een slaapfeestje.. en vrijdag krijgen we visite, en zaterdag ga ik naar mijn paard (in het echt :P ) en zondag ga ik op visite :)
Dus lekker schleichen vandaag!
(in de vakantie zit ik altijd uren in mijn pyjama, daar kan je ze relaxt in schleichen :) )

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 14:21

schleich15 schreef:

Bij onze V&D hebben ze al niet eens een schap meer... Ze hebben gewoon een grote, plastic bak en daar alle Schleich in gekieperd... :')

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 18:16

bij ons staat het wel in de schappen maar alles is omgekiepert en beschadigd heb daar denk ik totaal 3 of 4 paardjes weg omdat ik die nergens anders meer vond

ben druk bezig met acties bedenken voor tuig maar loop vast