Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 20:23

je kan ook overdrijven enzo over dat oneliner gedoe. Lees er gewoon overheen, doen de meeste hier.

Ik heb de laatste tijd echt geen tijd gehad om eens lekker te schleichen. Heb wel een paar ideetjes enzo, maar, echt waar, het zal nooit kunnen tippen aan dat wat ik hier voorbij zie komen. Ik heb echt dikke respect voor wat jullie maken, al dat kleine priegel werk. *\o/*

Heb laatst geprobeerd om een halstertje te vlechten, maar hoe zorgen jullie ervoor dat het mooi over mekaar in loopt? Als ik dat probeer, word het heel dik en lelijk xD Heb nog een dekentje gemaakt, maar mijn telefoon wil geen foto's meer uploaden, dus sorry, geen foto :(:)

En hier in de speelgoedwinkel hebben ze nog steeds niet de nieuwe schleich -:(- Ik heb er nu 2 keer om gevraagd, maar het is er nog steeds niet :( helaas, ik moet nog maar even wachten.

Ik ga lekker genieten van dit topic, met of zonder oneliners, ik kruip weer onder mijn pimpelpaars met blauwe stippen steen, doeiix stille meelezer ;)

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:32

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 23:20

[/quote]

Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens, heb behoorlijk wat site's opgezocht en de meesten zijn toch wel 17 tot 25 per paardje excl verzendkosten :=
Natuurlijk ligt de prijs ook aan welk paardje je wil, welke kleur het paardje moet hebben en aan wat jou maximale bedrag is. Ik kan de prijs natuurlijk wat laten zakken als het echt niet anders kan ;)[/quote]

Op marktplaats worden ze eigenlijk bijna nooit voor meer dan 10 verkocht. Goed, niet dat dat vaak hele mooie repaints zijn maar toch. En ik weet niet of je die van AHFH kent? Die zijn meestal ook zo rond de 10,- excl verzenden. En 25 zonder verzenden lijkt mij wel heel erg veel. Dan ben je gewoon meer dan 30 euro kwijt aan een repaint en dat vind ik persoonlijk nogal onzin. Misschien dat je voor een heel gedetailleerd groot paard met een rotkleur wat meer kan vragen dan een tientje. 12,50 lijkt me ook nog wel logisch maar 15 euro voor een gewone repaint, geen cust of model uit de collectie oid lijkt me echt te veel.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 23:29

Ik denk dat de meningen daarover verdeeld zijn. Ik verkoop toch aardig veel modelpaarden en mijn tarieven zijn nu niet bepaald van de laagste prijs klasse. Het is maar net wat je ervoor uit wilt geven en welke 'repainter' je precies ligt. De één werkt nu eenmaal gedetailleerder dan de ander en dat merk je in het eindresultaat. Ik zou zelf persoonlijk best €25,- willen betalen aan een originele vereeuwiging van mijn paard, ongeacht of dit op doek of op een modelpaard is.

Mijn concept is dan ook om je eigen paard op een originele manier te laten vereeuwigen. Voor een fantasie,- of zelfverzonnen patroon zou ik al snel minder uitgeven, want hier hecht ik verder geen emotionele waarde aan. Dit is waarschijnlijk de rede waarom afgemaakte repaint paarden voor de prijsklasse €10,- exclusief verzendkosten verkocht worden.

Wel, vind ik dat je best wat mag vragen voor je paintjob. Je bent er toch al snel een paar dagen mee bezig en kwaliteit kost nu eenmaal geld ;)

lotjepaarden

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:05

Heeeeeeeyy,,

Ik ben weer onder mijn steen vandaan gekomen en heb ook weer wat leuke dingetjes gemaakt!
Ik heb mijn allereerste repaint gemaakt, ik ben er best wel trots op :$ Hij moet nog wel gelakt worden enzo met vernis en dat soort dingen maar verder is hij helemaal af!!

Dit is hem:
http://tinypic.com/view.php?pic=33epez4&s=6

De foto is een beetje wazig i.v.m de webcam hihi :$
De vachtsructuur is nog wel heel duidelijk te zien in het echt!

Hebben jullie misschien tips & tops?
Dit is mijn eerste dus hij is niet gelijk zo goed als die van jullie xd

xx Charlotte

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:52

Ziet er al leuk uit Lotjepaarden, die vachtkleur vind ik heel leuk! leuk ook die manen en staart, net of die zich lekker uitgeleefd heeft in een weiland en alles door de war zit :D

Prijzen over repaints ga ik maar geen mening over geven denk ik, 2 maanden terug heb ik op ebay nog een model verkocht zien worden voor meer dan 4.000 dollar, het ligt er TOTAAL aan wie het geschilderd heeft, de kunde van die persoon, de paintjob zelf, welk model paard het is, welk merk, welke grootte, etc. Met een prijs van 2,50 euro (totaalkosten 10 euro, minus kosten van het model 7,50 = 2,50 euro) draait de gemiddelde schilder gewoon verlies.

Als iemand mij 10 euro zou bieden zou ik ze aanraden om voor dat geld zelf een tube verf bij de action, en een model te scoren en het zelf de handen uit de mouwen te steken :D

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:08

SanneLeoni schreef:
Ik denk dat de meningen daarover verdeeld zijn. Ik verkoop toch aardig veel modelpaarden en mijn tarieven zijn nu niet bepaald van de laagste prijs klasse. Het is maar net wat je ervoor uit wilt geven en welke 'repainter' je precies ligt. De één werkt nu eenmaal gedetailleerder dan de ander en dat merk je in het eindresultaat. Ik zou zelf persoonlijk best €25,- willen betalen aan een originele vereeuwiging van mijn paard, ongeacht of dit op doek of op een modelpaard is.

Mijn concept is dan ook om je eigen paard op een originele manier te laten vereeuwigen. Voor een fantasie,- of zelfverzonnen patroon zou ik al snel minder uitgeven, want hier hecht ik verder geen emotionele waarde aan. Dit is waarschijnlijk de rede waarom afgemaakte repaint paarden voor de prijsklasse €10,- exclusief verzendkosten verkocht worden.

Wel, vind ik dat je best wat mag vragen voor je paintjob. Je bent er toch al snel een paar dagen mee bezig en kwaliteit kost nu eenmaal geld ;)

Ik ga inderdaad geheel met Sanne mee hier over :)

Ik verkoop zelf repaints, heb nu al een hoop opdrachten gehad... Ik ben UREN bezig met het maken van zo'n paardje, naast deze uren kost het me ook nog materialen ...
Als ik alleen al de uren die ik eraan werk zou moeten rekenen in normaal uurloon zou een repaint al 80 euro kosten ;) Dus in princiepe is het nog goedkoop.

Zelf vraag ik €25,00 inclusief pakketverzending voor een repaint :)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:12

foto van mijn nieuwe Shire hengst met zijn deken en halster
(nogmaals dit had ik alvast voor hem gemaakt op de Clydesdale merrie, omdat ik zo eigenwijs was om te wachten op het model XD , dus de pasvorm is niet helemaal perfect)
Afbeelding

rara wat zou zijn naam zijn?
;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:17

Oeh leuk een raadspelletje!

Thunder? Die naam vind ik gewoon helemaal bij het model passen :D Zo te zien heeft hij geloof ik een lastig hoofd om iets moois passend voor te maken? dat hoofd is groot zeg

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:18

Ik wil al heel lang een repaint van Eclair bestellen, maar ik weet niet bij wie en of het dan ook echt op Eclair lijkt. Ik zelf kan hem niet repainten, geen tijd voor, kan het niet netjes en mooi. Ik heb er best wel geld voor over, als ik ook zeker weet of hij mooi wordt.

Lotjepaarden: ik vind hem heel erg leuk! Hoe heet hij? Als tip, misschien kan je de kleuren mooi in elkaar laten overlopen.
Wannuu: ik zie jouw repaints voor veel meer verkocht worden, via FB en hyves.
Nienke: Misschien kan je met een potlood/stokje/kwastje werken? Ik heb er ook altijd ruzie mee en hier kan het enigzins wel mee.
PBL: donder of bliksem :P Jouw halsters en dekens worden altijd zo mooi he :j

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:21

Eclair sommige repaints laat ik mensen op bieden! ;) Dan loopt het soms hoger op inderdaad!

Ik heb laatst een Haflinger merrie gerepaint voor 34,20 verkocht inclusief verzendkosten.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:36

Telpeva schreef:

Thunder? Die naam vind ik gewoon helemaal bij het model passen :D Zo te zien heeft hij geloof ik een lastig hoofd om iets moois passend voor te maken? dat hoofd is groot zeg

Je zit in de buurt ;)
Eclair zit ook in de buurt
hint staat op zijn deken en het is Engels

hoofd is idd groot en dan heeft hij ook nog eens een baardje
hihi maar als je het model niet hebt is het idd lastig om op een ander model iets te maken,
maar het past ;)

ik kan nog wel meer paarden namen laten raden als jullie dat leuk vinden ;)
heel veel van mijn paarden hebben een soort van namen deken,
maar dan staat niet letterlijk de naam erop, maar een figuurtje dat voor die naam staat XD

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:44

PBL: is het misschien lightning? Of bolt? *\o/*

Weet iemad iets dat ik kan maken? Heb niet zo veel ideeen meer -O-

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 16:08

Afbeelding

Strip

Klik voor grotere versie op de foto

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 17:25

Palmbierlove schreef:
Telpeva schreef:

Je zit in de buurt ;)
Eclair zit ook in de buurt
hint staat op zijn deken en het is Engels

hoofd is idd groot en dan heeft hij ook nog eens een baardje
hihi maar als je het model niet hebt is het idd lastig om op een ander model iets te maken,
maar het past ;)

ik kan nog wel meer paarden namen laten raden als jullie dat leuk vinden ;)
heel veel van mijn paarden hebben een soort van namen deken,
maar dan staat niet letterlijk de naam erop, maar een figuurtje dat voor die naam staat XD

Ooooooeh ik ben gek op raadsels *\o/* thunder?? *D lichtning?? Bliksem ,donder, black nog iets?
Zelf ben ik bezig met leer zoeken ofzoiets wat erop lijkt *D om een zadeltje te maken /3
Verder ben ik van plan op nog wat kleine assesoires voor mijn stal te maken heeft iemand iedeen?
Oh ja en voor ik het vergeet ik ga denk ik een poppetje van DAS klei 'proberen te maken omdat ze gwn zo duur zijn in de winkel 14.95 ofzo??

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 17:56

leuk dat ik gewonnen heb met de wedstrijd :)

Ik heb gister de fellpony hengst gekocht en toevallig naast mn shetlander hengst gezet. Bleek dat de shetlander echt maar een klein stukje kleiner was dan de Fellpony. Vind ik toch wel apart... Ik dacht namelijk dat Fellpony's een soort van e-pony's/ kleine paarden zijn.
Verder heb ik ook al de Shire merrie&hengst, Hannoveraan veulen en de Lipizzaner merrie

dan nog wat knutsels:
een transportset
Afbeelding

Repaint Ocean. Het lijkt of je heel erg veel strepen hebt van het schilderen, maar dat valt alles mee hoor.
Afbeelding

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 18:58

Afbeelding

Repaint op lippizaner hengst sorry voor slechte kwaliteit later betere foto.

Wie begint het nieuwe forum trouwnens en is de regel niet zeuren over onliners een goed idee ?

En wie kan mij uitleggen hoe je van een schoenen doos een stal maak

xx beetje stille meelezer die opeens actief is

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:46

ik zie al een aantal goede antwoorden voorbij komen,
mijn Shire hengst heet Lightning

mijn nieuwste repaint is klaar
van mijn real verzorgpaard KWPN-er Limith
http://2.media.hyves-static.net/1527802 ... 02425.jpeg

met halster en deken
http://7.media.hyves-static.net/1532966 ... 66614.jpeg
real: http://4.media.hyves-static.net/1525728 ... 28331.jpeg
ik had geen donkerblauwe stof, maar op het moment heeft hij ook een lichtblauwe deken aan,
in het echt kan er ook nog een hals op, dus die ga ik ook nog maken..

links
Afbeelding
http://1.media.hyves-static.net/1532966 ... 66528.jpeg

rechts
http://4.media.hyves-static.net/1532966 ... 66587.jpeg
hij is nog niet gelakt, dus vandaar dat de knieën nog iets lichter lijken, komt door de pastel

achterkant, let op de kootholtes <3
Afbeelding
real: http://8.media.hyves-static.net/1532967 ... 67631.jpeg

close up hoofd
de bles is niet helemaal precies hetzelfde als real, maar die was heel lastig
http://3.media.hyves-static.net/1532966 ... 66602.jpeg
real: http://6.media.hyves-static.net/1529809 ... 09277.jpeg

close up oog
http://7.media.hyves-static.net/1532966 ... 66542.jpeg

op naar de volgende 2 bruintjes
1 op de shet hengst
en voor die andere KWPN-er heb ik toch gekozen voor de TWH merrie,
daar moet ik het geslacht nog bij veranderen
ook allebei real paarden

Al mijn Hannoveraan modellen:
http://8.media.hyves-static.net/1532969 ... 69119.jpeg
de vos is overigens niet door mij gedaan, maar was een opdracht van mij,
dit zijn allemaal real paarden, op de originele na dan ;)
nu snappen jullie mss waarom ik die andere KWPN-er niet meer op de Hannoveraan wil doen
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 28-03-13 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:49

zo wil ik de fala hengst maken
Afbeelding
been langs de andere
hoofd recht en naar voren
morgen het paardjuuu halen

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 21:09

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 09:35

Mooie dingen weer: PBL,thirzascooby, babbelen,lideli, amylyklama. Superr *\%/* +:)+ .
Zelf wil ik ook repainten maar heb geld niet en weet niet hoe :? :$
Heb schleichstal ook weer veranderd. Nu niet zo mooi geworden. Maar het is dan ook een troep in mijn kamer. :j :oo

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:44

Ik heb mn collectie van 50 paarden te koop staan op de Bokt markt :)

Alyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:12

tiingh schreef:
Ik heb mn collectie van 50 paarden te koop staan op de Bokt markt :)

Ik heb een reactie geplaatst .
Heb je het al gezien?
Owjaah appaloosa 5,- veel?
ALvast bedankt iedereen! ♥
Ik heb de nieuwe Shire hengst.
Goliat vond ik wel bij hem passen, dus ik heb hem zo genoemd.
Raar dat hij van rubber is hé?!
Mijn opa heeft een grote poets stal van hout voor mij gemaakt

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 23:16

ben wel benieuwd naar een foto van je poetsstal
ik zat me net te bedenken dat ik helemaal geen poetsplaats heb,
dus daar moet ik nog even een plekje voor vinden

vandaag nog 2 oude paardjes binnengekregen
de oude pony ruin en de oude shetlander ruin

Alyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 08:53

Palmbierlove schreef:
ben wel benieuwd naar een foto van je poetsstal
ik zat me net te bedenken dat ik helemaal geen poetsplaats heb,
dus daar moet ik nog even een plekje voor vinden

vandaag nog 2 oude paardjes binnengekregen
de oude pony ruin en de oude shetlander ruin

Oewh, leuk!
Voor hoebeel en bij wie als ik vragen mag?
Ik ga zo foto's maken *\o/*
Alleen nu niet want ik moet zo korfballen.
Het is hier -2
:brr: