Heb je het tegen mij? XD Ik heb er geloof ik 2 pagina's terug eentje staan. Dat is alleen een one-ear, want deze roze is niet van mij.
Nikita_1995
Geplaatst: 13-01-13 16:49
Hoi, ik zoek iemand die een leuke theebeurs voor me ontwerpen kan, moet dan wel een ontwerp zijn wat met paarden te maken heeft uiteraard. Ik sta voor alle goede en leuke ideeën open. Als het idee goed genoeg is wil ik die laten bedrukken in een grotere oplage.
De theebeurs (maten etc. ) vind je door * hier * te klikken!
hoooooi!!!1 srry, dat ik niet zo veel meer post. maar ik had/heb het een beetje druk de laatste tijd. en ik weet niet echt iets meer om te maken. maar ik blijf nu zeker bijlezen hoor!
Over de frontriem op de vorige pagina, €22 tot €26 zou er zeker betaald voor worden denk ik, mooi ding! Heb het touwhalster op de vorige pagina ook, het zelfde touw etc. Heb wel met 8 meter een vlecht gemaakt om als teugels te gebruiken, vond zwart er niet bij passen Heb trouwens van de Aveve voor €1 bandages in het geel gekocht, ik mis alleen nog een dekje in die kleur, misschien een leuk idee...?
ik heb miss een tip voor degene die hoofdstellen maken met die touwtjes van de action! kan je niet, daar waar het bit geplaatst moet worden, 2 (platte) musketonhaken gebruiken? dan kan je de touwjes aan de musketonhaak vast maken en daar weer het bit inhangen, lijkt mij wat steviger... is dat ook niet veel handiger? dan hoef je niet telkens de lus los te halen, of zie ik dat nou verkeerd? haha
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar dat is niet zo mooi.. Het is dan ook net zo sterk als hoe ik het nu heb, dus in dat opzicht maakt het niet zoveel uit.. Het is inderdaad wel handiger, maar ja. Ik heb het er dan niet voor over om musketonhaken te kopen als het zo ook prima kan én mooier is xD. Maar dat is hoe ik het vind!
Het geen wat mij te binnen schiet is een gele en zwarte longeerlijn te kopen en die op elkaar te naaien XD
MarloesNatje
Geplaatst: 17-01-13 21:27
heb even gezocht, er staat bij deze dat hij er ook in het geel is, zou je even moeten vragen of hij er ook nog in het geel/zwart is.http://www.ruitersportsissi.nl/internet ... n-628.html Deze is erg donkerblauw, lijkt wel op zwart misschien?http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/paarden/longeren/longeerlijnen/product/a1040837/67?product_code=41813322&utm_source=cleafs&channel_code=180