Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje01 schreef:@carmenbrum loverhorses heeft thema pasen en ik lente dus niet hetzelfde.
@stephanie wilde graag een thema wedstrijd die niemand anders al gedaan heeft anders krijg je allemaal foto wedstrijden met hetzelfde thema.
ik heb weer 2 inzendingen ontvangen morge is de laaste dag om nog een foto in te sturen en woensdag is de uitslag.
Stephaniexh schreef:Hoe kan de kleur te glad zijn? XD (Of kan dat wel?)
Ik ga straks even bezig met het zadel en voortuig voor de wedstrijd.
eclair93 schreef:YES!
ik ga naar zutphen voor 2 paarden+set voor 11.50,
kom terug met 3 paarden+set voor 10 euro!
palmbier: laat dat tuig zien, je maakt ons nieuwsgierig![]()
anaikielove (??): misschien kan je de foto's eens maken met daglicht? want nu is het vrij wazig en donker
Palmbierlove schreef:Stephaniexh schreef:Hoe kan de kleur te glad zijn? XD (Of kan dat wel?)
Ik ga straks even bezig met het zadel en voortuig voor de wedstrijd.
hihi beetje vaag omschreven idd
de kleur zelf is niet glad,
maar de garen in die kleur zijn glad, (dat kan wel) maar ze zijn uiteindelijk gelukt,
nu nog een aantal maken in een andere kleur
en dan kan ik hem komen showen..
mijn shetjes zijn ook bijna kaal, alleen nog even de moeilijke plekjes schuren met een tandenborstel..
Jonnywalker schreef:heb daarnet allemaal foto's gemaakt van mij hoofdstellen dekjes hoofdstel met martingaal en mijn manege!!![]()
ik vind het de fot's wel mooi geworden ik heb ook gister nog een soort van kantine,
gemaakt en een week geleden een zadelkamer heb ook hele leuk paddocks![]()
en stallentjes!
vandaag nog bezig met eten geweest voor de paarden van papier alleen het ziet er niet echt, echt uit dus iemand nog een idea![]()
al mijn hoofdstelletjes zijn zonder bit vind met die ringetjes zo'n gefrutsel!
ook heb ik zo'n loop molen gemaakt vind hem best geinig! er moeten alleen nog hekjes omheen, hij kan trouwens echt draaien.
ik ga zo een website maken, daar komen alle foto's op enzo!
ik verkoop trouwens niets ik ben daar een beetje jong voor vind je ook niet
iemand nog ideeén om iets te maken met beshrijving graag stuur een PB
groetjes Jonnywalker