heb geen foto, heb namelijk nog niet gekeken bij het paardje maar; een av van 5 (groeit dus ws nog 1 a 2 cm) 1.50m en hengst(over het algemeen breder als merries toch?) en ik zelf ben rond 1.68-1.70 en gewicht ong 62 past dit leuk voor dresuur wedstrijdjes?
een hengst hoeft niet per definitie breder te zijn dan een merrie, en AV is sowieso erg smalletjes gebouwd. Ik denk dat het voor het plaatje niet een super mooi gezicht is, mijn zus rijd op een NRPS van 1,48 en is 1,68 lang, net zo zwaar als jij, en het past wel, maar het plaatje is niet mooi.
Hmmm ik ga een foto plaatsen als voorbeeld (want ik rij er niet meer op, was even om haar weer op het rechte pad te plaatsen) jullie mogen wel commentaar geven hoor Maar weet dat ik te lang ben (a)
Ja we hadden ze al gehad ghihi... Te lang alleen? Of ook echt met gewicht. Want daar was ik rond de 65 kg en 1.75 en nu ben ik 1.75 en 59 kg
suikermeisje
Geplaatst: 22-08-11 17:38
1e en 2e gaan net, de derde vind ik te groot
Mioux
Geplaatst: 22-08-11 17:38
dacht al komen me bekent voor haha Eerste is te onduidelijk kwa gewicht Tweede ook vrij lastig Derde vind ik kwa gewicht hoe het lijkt ook wel wat te zwaar maar vind je kwa grootte meer niet passen als gewicht
Haha okee Suikermeisje: 1e pony is kleiner en ranker dan 3e. xD 2e is weer groter dan de rest... Maar ja. Ik probeer zo veel mogelijk op de wat grotere te rijden.. Maar lastige is dat we vrij weinig paarden hebben en 2 grote pony's. Die dus net nog een E-Pony zijn (dus tegen paard aan) en de paarden die leuk zijn worden dus ik de lessen na mij gebruikt en 1 iemand uit mijn les rijdt standaard op paard. Maar goed... Minimale waar ik op pas met mijn 59 kg en 1.75?