deliana27 past nog goed hoor, ziet er leuk uit, is het een new forestje?
sharontucker
Geplaatst: 13-01-11 20:02
nog even over tucker.... nee ik kan echt niet bij de grond lijkt misschien zo maar is niet zo.. ik heb een verzorgster gevonden voor haar die haar nu rijd.. zou als ik tijd heb foto's maken..
Dat dacht ik eerst ook... Maar ik heb toch besloten te stoppen! En later had ik er echt spijt van! We doen nu grondwerk, en vden en wandelingen maken. Ze kan indd ook uit balans lopen.. Ik heb naar de bokkers geluisterd!
ooowh, sorry ik bedoelde ik had spijt dat ik heb gereden! ik heb geen spijt van dat ik nu ben gestopt! Ik had eigenlijk eerder moeten zien dat ik moest stoppen
Jampz: Ik zou ook voor een D-pony gaan. Whut: Ik zie dat je 15 bent, dus je groeit nog wel iets. Je zou ook nog makkelijk passen op een grote E-pony, maar ik zou gewoon gaan voor een paardje als je toch de keus hebt. Hoef je op je 18e ook niet meer de overstap te maken van pony-paard. Of je wilt met je E-tje tussen de paarden starten... Maar dus zou ik zeggen een paardje. Ook al zou een E-pony ook nog makkelijk passen.
mylove123 gaat wel hoor! BaileyMix -past niet. sharontucker -veeel te groot. Jampz ik zou gaan voor een E pony. Deliana27 past
Anous_
Geplaatst: 14-01-11 18:06
laatste past!
femkesofie
Geplaatst: 14-01-11 18:33
Wat vinden jullie van mij op de pony waar ik soms op rijd? http://img403.imageshack.us/i/p1060927.jpg/Nu rijd ik bijna nooit meer op hem... Groetjes Femke Ps; ik rijd hier trouwens met een spijkerbroek en een veel te grote cap. Omdat het eigenlijk alleen maar aan het uitstappen was...