Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bzoem schreef:Nou ook daar ging heeft het gewoon gepast hoor! Je bent helemaal niet te groot (en je was ook niet te zwaar).
Het enige wat ik op kan merken is dat je op deze foto wel erg ver achter op het zadel zit. Was dit springmaat? (beugels).
Maar ook dan zou ik je aanraden om zelf rechterop te gaan zitten en je benen nog iets meer onder je, dan kom je vanzelf iets meer in het midden te zitten.
Weet niet of dit 'probleem' nu nog zo opvalt, nu je een aantal kilo's kwijt bent rond je zitvlak
was trouwens een slechte foto, paard loopt er niet goed en ik zit ook slecht. nu is het veel beter,
cupcake_x schreef:xAylie schreef:sorry ik zie echt niet waarom jij te groot zou zijn?
Te groot niet perse, maar te zwaar denk ik wel voor zijn rugje.
Dat kan die makkelijk hebben. 
cupcake_x schreef:Ik heb wel eentje.. maar gelieve geen commentaar dan op mijn model, ben van maat 40 naar 36 gegaan en werk eraan!(rijbroek).
*zwaar sarcastisch*
?

minikatje schreef:cupcake_x schreef:Ik heb wel eentje.. maar gelieve geen commentaar dan op mijn model, ben van maat 40 naar 36 gegaan en werk eraan!(rijbroek).
yup, je bent daar echt supervet*zwaar sarcastisch*
je past prima, ook toen je nog "supervet" was. (waar dat vet zit weet ik ook niet, misschien in het been wat we niet kunnen zien)